Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vtech Mobigo? (of toch storio/ds?)

<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 22 Okt 2014 19:12

Vtech Mobigo? (of toch storio/ds?)

Voor de feestdagen willen mijn ouders voor allebij de kinderen een Vtech Mobigo kopen. Heeft er iemand ervaring mee? En bevalt het? Of zou je dat eerder voor een Vtech storio of Nintendo ds gaan?
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 22 Okt 2014 20:49

Re: Vtech Mobigo? (of toch storio/ds?)

Ik zou voor een tablet gaan. Een Samsung bijvoorbeeld. Daar kan je naar mijn mening zoveel meer mee dan die jij noemt. Tegenwoordig zijn die ook niet eens zo duur meer.
<<

Fiene

Bericht 22 Okt 2014 20:54

Re: Vtech Mobigo? (of toch storio/ds?)

Ik zou idd ook voor een tablet gaan. Die kinderdingen zijn vaak een stuk beperkter.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 22 Okt 2014 20:57

Re: Vtech Mobigo? (of toch storio/ds?)

Tablet hebben we maar mogen de kids niet op. Zelf gebruiken we hem ook niet veel.
Maar ben meer opzoek naar een soort gameboy van vroeger dan een tablet.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 22 Okt 2014 21:45

Re: Vtech Mobigo? (of toch storio/ds?)

Ik zou ook voor een tablet gaan of anders voor een iPod Touch. Als dat geen optie is zou ik voor de Vtech Storio gaan, maar dan wel het nieuwste model, ik denk dat je daar het meeste mee kan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 22 Okt 2014 21:49

Re: Vtech Mobigo? (of toch storio/ds?)

Parisienne schreef:Ik zou voor een tablet gaan. Een Samsung bijvoorbeeld. Daar kan je naar mijn mening zoveel meer mee dan die jij noemt. Tegenwoordig zijn die ook niet eens zo duur meer.


Eens. Een storio vond ik echt een on ding, ja kan er weinig mee en op een gegeven moment kon er niet meer mee gespeeld worden zonder dat hij aan de lader lag.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Anoniem92

Bericht 22 Okt 2014 22:05

Re: Vtech Mobigo? (of toch storio/ds?)

De storio tegenwoordig heeft WiFi, en is ook leuk zonder wifi.
Je kan er bijv spelletjes van dora etc op doen, het is ook een tekenbord etc
Kindvriendelijker dan een tablet (hebben we ook), dus die nemen wij iig.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 22 Okt 2014 22:54

Re: Vtech Mobigo? (of toch storio/ds?)

Oke. Ik heb verder geen ervaringen met andere soort spelcomputers, behalve een tablet.
<<

Anoniem92

Bericht 23 Okt 2014 07:05

Re: Vtech Mobigo? (of toch storio/ds?)

Wij hebben een Samsung tablet, daar kan ze in principe prima mee overweg, maar meer dan filmpjes kijken erop doet ze niet. Dat kan ook niet als je geen WiFi hebt (in de auto bijv) natuurlijk, behalve als je van de torrentz gebruikt maakt. Het kan ook aan mij liggen hoor, L is bijna 3, maar ik vind er behalve filmpjes apps geen leuke apps op?

In bijv de storio kan je oldskool spelletjes doen waar ze naar mijn inziens meer van kán leren dan van apps op een tablet. Voor ons gaf het de doorslag dat zonder WiFi de storio ook nog leuk is, en ze er dan tijdens een lange reis in de auto wat mee kan.

Maar als er iemand suggesties heeft voor leuke, gratis apps dan graag (Samsung)! Misschien mis ik het doel volledig, maar ik ben zoveel blijer met mijn laptop dan tablet.
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 23 Okt 2014 08:21

Re: Vtech Mobigo? (of toch storio/ds?)

@parel: mijn dochter vind de apps van dr Panda heel erg leuk. Je kan met de gratis versies al best wat maar van een aantal heb ik de volledige app gekocht. Verder de Zappelin app, niet alles doet het zonder wifi maar ze kan zich er toch best een tijd mee vermaken in de auto.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 23 Okt 2014 08:21

Re: Vtech Mobigo? (of toch storio/ds?)

Wij hebben de SD card van de tablet vol staan met films (en e-boeken). Aan alleen film apps heb je niet veel inderdaad. Maar N. kan dus overal, zonder Wifi, de films kijken die erop staan. Is ze een film zat dan halen we die eraf, zetten er weer nieuwe op, enzovoorts. Op vakantie had de tablet geen enkel moment wifi. Toch kon N. zich uren vermaken ermee.

Verder zijn de apps van Dr. Panda hier altijd een succes, of iets zoals 'nagel salon' of 'hair salon'. Ook speelt N. veel Littlest Pet Shop en My Little Pony.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 23 Okt 2014 10:25

Re: Vtech Mobigo? (of toch storio/ds?)

Wij hebben ook alleen een ipad, waar ze eigenlijk niet vaak op zitten, alleen op vakantie. Maar ik heb er veel puzzels op staan, dat vinden ze geweldig. En die zijn er veel te vinden en nog gratis ook. Mijn ouders hebben er toca boca op staan, dat vind de jongste van de twee heel leuk!
:heart: :heart: 2011

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers