Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dashcam Compilatie

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 22 Okt 2014 12:31

Dashcam Compilatie

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/2096991/2014/10/22/Dit-is-de-ultieme-dashcam-compilatie.dhtml
Hier schrik ik best van. Een soort wake-upcall, zeker de vrouw zonder gordel.
Sommigen hebben best geluk gehad en bij anderen hoop ik dat ze geluk hebben gehad.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 22 Okt 2014 12:34

Re: Dashcam Compilatie

Ik vraag me vaak af bij welk spaarprogramma sommige mensen hun rijbewijs bij elkaar gespaard hebben.

Zoals deze, die zag ik laatst. Hoe krijg je het in je kop om blind (je ziet de afrit niet eens) van helemaal links naar de afrit helemaal rechts te schuiven. Gelukkig heeft ze het overleefd, maar damn.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... book.dhtml
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 22 Okt 2014 12:36

Re: Dashcam Compilatie

Ohja, juist, die ook. Ik zie het ook best vaak gebeuren op de autosnelweg. Ze was na het ongeval wel in levensgevaar.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 22 Okt 2014 12:47

Re: Dashcam Compilatie

Pff.. Wat een mafketels rijden er ook rond. Daarnaast, wtf gebeurd er met die weg? Die ontploft ineens?

En dat van die vrouw die gauw nog de afslag pakt.. Sorry, maar die mag ik mijn ogen echt opnieuw haar rijbewijs gaan halen eens voor de gein in een vrachtwagen gaan rijden zodat ze weet hoe lastig het is en hoeveel meer vaardigheden en inzicht je moet hebben als vrachtwagenchauffeur.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Okt 2014 13:24

Re: Dashcam Compilatie

Heftig filmpje ook wel grappige dingen. Die achter dat hondje aan rent . Of die botsing waar de kofferbak open gast en ballonnen uitkomen.

Wel handige dingen die camera's

Dat tweede filmpje die is echt dom en mazzel dat die nog leeft


Er is nu ook weer een nieuw seizoen van de slechtste chauffeur van Nederland. Hoe die ooit hun rijbewijs gehaald hebben bizar
Afbeelding

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers