Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dag ma

<<

Patsy

Bericht 11 Dec 2014 16:40

Re: Dag ma

Dat is ook een hele mooie zin, en zo waar. Lastig om te bedenken wat je wilt, het is ook zo iets bijzonders en voor altijd. Ik heb al heel lang zitten twijfelen over welke hanger ik wilde, laat staan een tattoo, dat is nog veel lastiger. Ik denk dat er opeens een moment komt dat je weet wat je wilt (dit klinkt heel zweverig).
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 11 Dec 2014 17:18

Re: Dag ma

:hug: Sterkte lieve Lejow.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 22 Okt 2016 07:55

Re: Dag ma

En toen waren we 2 jaar verder.. Jeetje wat gaat de tijd hard, en wat mis ik haar toch onwijs.
Heb nog steeds geen tattoo, wil het zo verdomde graag, maar kom er maar gewoon niet uit wat ik wil en waar, en dat frustreert me vervolgens weer.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 22 Okt 2016 07:59

Re: Dag ma

Wat een extra beladen dag Lejow. Ik heb nog geen 'eerste keren' meegemaakt maar kan me zo voorstellen dat het gemis dan nog net wat extra aanwezig is.

Ik laat zelf een stukje tekst uit het gedicht van de rouwkaart in het Latijn op mijn pols tatoeëren, horizontaal, met hopelijk daarachter nog een kleine vlinder. Zoek eens op 'tatoeage overleden moeder' oid op Google, dan krijg je misschien wel inspiratie.

Sterkte vandaag en een knuffel voor jou :hug: .
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 22 Okt 2016 08:10

Re: Dag ma

Dat klinkt ook mooi Lady!
Als ik op die term zoek, vind ik vooral enorme lappen tekst haha.

Vind het ook lastig, want ik heb al wat op mn linkerpols. en mn rechterenkel. Rechterpols en linkerenkel vallen dus af'...
rechts zijkant pols zou inderdaad nog wel kunnen.
Ben er ondertussen wel uit dat ik er geen as in wil, dit wordt afgeraden door de Nederlandse tattoobond.
Ben ook al met hebreeuwse teksten bezig geweest.. wellicht wordt t uiteindelijk toch weer zo iets.
*zucht*
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 22 Okt 2016 08:20

Re: Dag ma

Op haar uitvaart werd het nummer 'jij woont in mijn hart' uit de musical Tarzan gedraaid, in het Hebreeuws is het:
את גרה בלב שלי


Vind zo iets wel mooi, en dan wellicht ook met kleine vlinder ernaast, omdat die centraal stonden op de uitvaart.

Het begint ineens weer vorm te krijgen allemaal..
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 22 Okt 2016 08:59

Re: Dag ma

Prachtig idee! Misschien verticaal over je onderarm?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 22 Okt 2016 09:44

Re: Dag ma

Sterkte vandaag Lejow, dit soort dagen blijven toch altijd extra beladen. Je idee voor een tattoo klinkt prachtig!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 22 Okt 2016 09:59

Re: Dag ma

Dat klinkt mooi, Lejow. Sterkte vandaag!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 22 Okt 2016 11:47

Re: Dag ma

Lady schreef:Prachtig idee! Misschien verticaal over je onderarm?


Ja zo iets wordt t wel denk ik.
Zou t op mn borst ook mooi vinden. Letterlijk vlakbij mn hart..
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 22 Okt 2016 11:50

Re: Dag ma

Sterkte vandaag Lejow!

Klinkt mooi die tatoeage. Ik zou hem denk ik net onder m'n BH beugel doen. Richting m'n zij, over m'n ribben. Echt over je hart..
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 22 Okt 2016 11:54

Re: Dag ma

Sterkte vandaag, Lejow.

Mooi idee van die tatoeage.
Zelf wil ik er ook nog een, maar hoe en wat weet ik nog steeds niet precies.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

anoniem196

Bericht 24 Okt 2016 07:14

Re: Dag ma

Ik heb de tekst " you'll never walk alone" op mijn voet.
Mijn vader wat feyenoord fan.

Ik heb naar de tattooshop gegaan en daar hebben ze hem mooi uitgeprint en op mijn voet getekend zodat ik eerst kon kijken of ik het echt zo wou.
Laatst gewijzigd door anoniem196 op 24 Okt 2016 09:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 24 Okt 2016 07:37

Re: Dag ma

Sterkte... Klinkt mooi de tatoeage die je wilt. Wat Sam zegt vind ik ook wel mooi.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 24 Okt 2016 12:45

Re: Dag ma

Sam schreef:Sterkte vandaag Lejow!

Klinkt mooi die tatoeage. Ik zou hem denk ik net onder m'n BH beugel doen. Richting m'n zij, over m'n ribben. Echt over je hart..


Dat is inderdaad ook een mooie plaats, ook niet zo zichtbaar als echt op je borst zeg maar..
Lijkt me alleen rete pijnlijk hahaha.
En ik betwijfel of ik m zelf dan écht goed kan zien...
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 24 Okt 2016 13:48

Re: Dag ma

Ik wil hem inderdaad zelf goed kunnen zien, hopelijk kan het me steun en troost bieden wanneer ik dat nodig heb.

Horizontaal op de bovenkant van je onderarm (snap je 'm nog? :P ) is ook erg mooi. In Expeditie Robinson zag ik mooie dingen voorbij komen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 24 Okt 2016 13:49

Re: Dag ma

Lady schreef:Ik wil hem inderdaad zelf goed kunnen zien, hopelijk kan het me steun en troost bieden wanneer ik dat nodig heb.

Horizontaal op de bovenkant van je onderarm (snap je 'm nog? :P ) is ook erg mooi. In Expeditie Robinson zag ik mooie dingen voorbij komen.


Hm ja, al vind ik mn armen niet mooi.. hahaha

Vind het zo lastig!
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Okt 2016 14:24

Re: Dag ma

Lejow schreef:En toen waren we 2 jaar verder.. Jeetje wat gaat de tijd hard, en wat mis ik haar toch onwijs.
Heb nog steeds geen tattoo, wil het zo verdomde graag, maar kom er maar gewoon niet uit wat ik wil en waar, en dat frustreert me vervolgens weer.



Heftig zeg! Iedereen is wel ergens niet tevreden over zichzelf en jij over je armen. Als jij het graag op je armen wilt, dan moet je dat gewoon doen het gaat het om het gebaar. Sterkte en wat gaat de tijd snel zeg. Ik weet niet of je moeder gecremeerd is, maar misschien is het een mooi gebaar om as in een sieraad te laten doen mocht je nog niet toe zijn aan een tattoo.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 25 Okt 2016 15:13

Re: Dag ma

Ze is inderdaad gecremeerd, o.a. zodat iedereen haar dicht bij zich kan houden (ze woonde (inc haar hele schoonfamilie en man natuurlijk) in Huizen, dus of ze lag daar en wij konden er niet makkelijk heen, of ze lag hier en dan konden de anderen er niet makkelijk heen.
Ik heb een prachtige ring laten maken die ik elke dag draag, zo heb ik haar dus in die zin altijd dicht bij me!


Ik wil graag een tattoo op een plek die ik zelf ook mooi vindt, en de bovenarmen vind ik gewoon een beetje 'stereo type tattoo plek' zeg maar :P

Polsen en enkels vind ik mooi (vast niet minder stereo type, maar toch), maar goed, daar heb ik er dus al 1...
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Okt 2016 15:54

Re: Dag ma

Misschien op een plek die niet zo opvalt en die je bijv. alleen in de zomer ziet denk aan de bekken. Of in je nek. Ik heb er geen en wil er een met de as van onze hond, maar schijt nu al 7 kleuren als ik eraan denk.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 25 Okt 2016 16:49

Re: Dag ma

As zou ik niet doen, het wordt door de Nederlandse tattoo bond ook zelfs afgeraden.
De reden dat ik het uiteindelijk niet gedaan heb.

Ik heb ook nog de eis dat ik het zelf wil kunnen zien, anders heb je m naar mijn idee 'voor niks', het is mijn tattoo, niet die van andere mensen.
Het is nogal een uitdaging :P

De voet vind ik ook een mooie plaats. Maar 'jij woont in mijn hart' op mijn voet vind ik ook weer zo wat hahaha
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Okt 2016 20:38

Re: Dag ma

Lejow schreef:As zou ik niet doen, het wordt door de Nederlandse tattoo bond ook zelfs afgeraden.
De reden dat ik het uiteindelijk niet gedaan heb.

Ik heb ook nog de eis dat ik het zelf wil kunnen zien, anders heb je m naar mijn idee 'voor niks', het is mijn tattoo, niet die van andere mensen.
Het is nogal een uitdaging :P

De voet vind ik ook een mooie plaats. Maar 'jij woont in mijn hart' op mijn voet vind ik ook weer zo wat hahaha


Onderop je voet daar ziet niemand het en anders op je hart wel zo toepasselijk toch?
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers