Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe deze laars combineren

<<

Anoniem23

Bericht 18 Sep 2013 09:18

Re: Hoe deze laars combineren

Intoxicated schreef:Harri, heb je de echte pistols gekocht? Moowww ze zijn mooi!!

Hahaha nee gek, daar moet ik 5 dagen voor werken.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 18 Sep 2013 09:42

Re: Hoe deze laars combineren

Ik heb dezelfde laarzen en combineer ze inderdaad met een langere trui en een mailot, over een basic jurkje met een grof gebreid vest of onder een losvallend gebreid jurkje. Over een skinny heb ik ook wel eens gedaan maar vind ik niet echt leuk meer nu ik zoveel enkellaarsjes heb.
<<

Anoniem17

Bericht 18 Sep 2013 12:17

Re: Hoe deze laars combineren

Ik heb geen nuttige toevoeging aan dit topic, maar ik vind het hier zo gezellig dat ik eventjes wil inhaken! Hallo!
<<

Anoniem301

Bericht 18 Sep 2013 12:20

Re: Hoe deze laars combineren

Hoii Elliot, heb jij nog kledingstukken waar je je fab hoofd over breekt?
<<

Anoniem29

Bericht 18 Sep 2013 12:23

Re: Hoe deze laars combineren

Ik heb trouwens nog zo'n body met stukjes 'mesh' ertussen. Best sexy, maar ik trek het nooit aan want dan voel ik mezelf net een gogo danser hahaha. Nu hangt hij maar te verstoffen.

Misschien kan het Leger des Heils er nog wat mee (A) haha.
<<

Anoniem17

Bericht 18 Sep 2013 12:25

Re: Hoe deze laars combineren

Carrie schreef:Hoii Elliot, heb jij nog kledingstukken waar je je fab hoofd over breekt?

Nou je het zegt! Dat geweldige jasje van mij dat ik gister aan had. Ik had 'm gister vrij basic gecombineerd en nu vraag ik me af of dat de enige manier is. Of kan ik er meer uithalen?
<<

Anoniem29

Bericht 18 Sep 2013 16:33

Re: Hoe deze laars combineren

Ik zou wat langer shirt aan doen in een van die toffe hardere kleuren uit het vestje/jasje. Volgens mij is dat echt heel erg leuk.

Of met een jurkje in zo'n toffere kleur en dan nog een sjaal in een wat zachtere kleur/minder opvallende kleur uit het jasje. Als je het nog begrijpt haha.

Leuk voor de winter lijkt me dat!
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 20 Sep 2013 19:25

Re: Hoe deze laars combineren

wat een mooie laarzen! ik zou ze dragen met kort rokje, donkere dikke panty, shirtje, wollen vestje... O,ja zo zie ik er altijd uit... :-)
Afbeelding
<<

Anoniem 63

Bericht 21 Sep 2013 18:15

Re: Hoe deze laars combineren

Supermooie laarzen!!!



Verder weet ik het eigenlijk ook niet... :laughcry:
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers