Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

<<

Anoniem114

Bericht 23 Okt 2014 11:28

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

De killer uit the lovely bones is Stanley Tucci, een briljante acteur!

Afbeelding

Kolonel Hans Landa uit Inglorieus Basterds vind ik ook zo'n creep! Vooral in de apfelstrudel scène..
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Okt 2014 11:32

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

Oh die film moet ik nog steeds kijken Bazinga (Inglourious Basterds), staat al jaren in m'n kast! Waar ken ik die man hierboven trouwens van?? Oh ja het is Christoph Waltz uit Water for Elephants!
❤ 7 juni 2018
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 23 Okt 2014 21:20

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

Toen ik de titel las, dacht ik ook gelijk aan Foyet!
En absoluut IT, ik vind clowns gewoon vreselijk!
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 23 Okt 2014 22:32

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

:omg: Dat meisje uit The Ring... Als ik haar zie krijg ik de rillingen :pale: en IT !
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 24 Okt 2014 20:41

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

Bliss schreef:Oh die film moet ik nog steeds kijken Bazinga (Inglourious Basterds), staat al jaren in m'n kast! Waar ken ik die man hierboven trouwens van?? Oh ja het is Christoph Waltz uit Water for Elephants!


OMG kijken Bliss! Deze knakker is echt geniaal in die film, en ook echt ZO eng.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 25 Okt 2014 20:35

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

Dat jongetje uit The Grudge en Davi Jones uit Pirates of the caribbean. Brrr...
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Okt 2014 20:40

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

Zora schreef:
Bliss schreef:Oh die film moet ik nog steeds kijken Bazinga (Inglourious Basterds), staat al jaren in m'n kast! Waar ken ik die man hierboven trouwens van?? Oh ja het is Christoph Waltz uit Water for Elephants!


OMG kijken Bliss! Deze knakker is echt geniaal in die film, en ook echt ZO eng.


Jaaa ik moet m nu toch wel eens gaan kijken, al weet ik niet of ik dat nu nog wel durf :shock:
❤ 7 juni 2018
<<

Pecha

Noob

Berichten: 248

Geregistreerd: 23 Okt 2014 08:39

Bericht 26 Okt 2014 00:59

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

Leuk topic om te lezen zo net voor het slapen gaan. Als kind vond ik IT ook heel eng. Mocht de film niet kijken van mijn moeder, maar deed dit stiekem toch....dagen lang niet goed kunnen slapen :)
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem114

Bericht 26 Okt 2014 08:38

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

Bliss, hij is niet eng-eng, hoor! Gewoon briljante spanning... Maar die spanning wordt wel op tijd gesneden door het achterlijke accent van Brad Pitt :D
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Okt 2014 10:31

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

I love Brad, dus misschien waag ik me er vanmiddag aan!
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Okt 2014 12:10

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

Ik ben trouwens geen Tarantino-fan (als één van de weinigen geloof ik), dus ik ben benieuwd!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem280

Bericht 26 Okt 2014 12:33

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

Alle figuren van Hellraiser.

Chucky vond ik vroeger eng, nu niet meer. Droomde vroeger dat het poppetje met het rooie haar in de hoek van mijn kamer zat, schreeuwde alles bij elkaar. Bleek het mijn eigen pop te zijn :palm:
<<

Anoniem255

Bericht 26 Okt 2014 15:30

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

T-bag uut Prison Break en Foyet uit Criminal Minds.
Daar krijg ik echt de bibbers van.
Als T-bag in een andere film speelt kan ik me ook heel moeilijk in zijn andere rol verplaatsen. Ik blijf zijn tong voor me zien zoals in Prison Break. Iiieeeuuww.
<<

Anoniem124

Bericht 26 Okt 2014 15:50

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

Ik vind Freddy Krueger héél eng. We hebben hem met 11 op school gekeken...lekker pedagogisch.,,vond hem afschuwelijk maar ik was ook echt zo'n truttig soft beschermd kind haha.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 26 Okt 2014 18:56

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

Bazinga schreef:Bliss, hij is niet eng-eng, hoor! Gewoon briljante spanning... Maar die spanning wordt wel op tijd gesneden door het achterlijke accent van Brad Pitt :D


Haha ik wilde precies hetzelfde zeggen :ja: Wat een geniale film was dit zeg.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 26 Okt 2014 18:56

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

Mien schreef:T-bag uut Prison Break en Foyet uit Criminal Minds.
Daar krijg ik echt de bibbers van.
Als T-bag in een andere film speelt kan ik me ook heel moeilijk in zijn andere rol verplaatsen. Ik blijf zijn tong voor me zien zoals in Prison Break. Iiieeeuuww.


Jaaa ieeeeuw dat tongetje idd!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Okt 2014 19:41

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

Charles schreef:Ik vind Freddy Krueger héél eng. We hebben hem met 11 op school gekeken...lekker pedagogisch.,,vond hem afschuwelijk maar ik was ook echt zo'n truttig soft beschermd kind haha.


Ik vind dat ook geen film voor elf. Wij hebben in groep 8 in de bus terug van werkweek Amsterdamned gekeken maar dan met alle ongeschikte stukken eruit geknipt. Ik geloof dat er een film van 20 minuten overbleef of zo. In de tweede van de middelbare school gingen we Silence of the Lambs kijken op een klassenfeestje, die durfde ik niet te kijken, heb toen buiten gewacht met een meisje dat ook niet durfde te kijken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Okt 2014 22:51

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

Zora schreef:
Bazinga schreef:Bliss, hij is niet eng-eng, hoor! Gewoon briljante spanning... Maar die spanning wordt wel op tijd gesneden door het achterlijke accent van Brad Pitt :D


Haha ik wilde precies hetzelfde zeggen :ja: Wat een geniale film was dit zeg.


Haaa ik heb hem net gekeken en ik ben het met jullie eens: geniale film!! Had ik echt niet verwacht! Nu ben ik sowieso zeer geïnteresseerd in films over WOII, maar dit was wel weer van een heel ander kaliber. Heb een paar keer ook hard gelachen, vooral om Brad Pitts centenbak en bijbehorend accent (vooral toen hij een Italiaan speelde hahaha). Christoph Waltz was idd ook goed, al vind ik hem qua engheid niet te vergelijken met andere creeps uit dit topic.

Moest er ineens aan denken dat Kiek en ik hem jaren geleden van heul dichtbij hebben gezien in Berlijn bij de première van 'Wasser für die Elefanten' (Water for Elephants dus, waar hij ook al zo'n engerd speelt). Check:

Afbeelding
Afbeelding
(ik had toen nog nooit van hem gehoord trouwens)
❤ 7 juni 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 27 Okt 2014 07:52

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

wat gaaf Bliss! Ik vind hem idd anders eng dan Chucky ofzo maar hij heeft zo'n geniale mimiek. Hij kan gewoon al angstaanjagend kijken door alleen 1 trekje te veranderen lijkt wel!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem114

Bericht 27 Okt 2014 10:12

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

Nou 't enge aan hem, vind ik dat-ie next door kan wonen, zegmaar! Bah!

Ik vind trouwens de apfelstrudel wel de meest briljante scene ever zo'n beetje! Oh men de walging die je voor hem voelt en de angst bij haar...
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 27 Okt 2014 17:18

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

Susan schreef:
Charles schreef:Ik vind Freddy Krueger héél eng. We hebben hem met 11 op school gekeken...lekker pedagogisch.,,vond hem afschuwelijk maar ik was ook echt zo'n truttig soft beschermd kind haha.


Ik vind dat ook geen film voor elf. Wij hebben in groep 8 in de bus terug van werkweek Amsterdamned gekeken maar dan met alle ongeschikte stukken eruit geknipt. Ik geloof dat er een film van 20 minuten overbleef of zo. In de tweede van de middelbare school gingen we Silence of the Lambs kijken op een klassenfeestje, die durfde ik niet te kijken, heb toen buiten gewacht met een meisje dat ook niet durfde te kijken.

Ja, zo heb ik met HAVO-2 kamp buiten gezeten, nadat ik de eerste tien minuten van Scream tussen mijn vingers door had gezien. Best een lange film dan. :laughcry:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Okt 2014 18:42

Re: Wie is jouw creepiest creep (uit films/series) ever?

Bazinga schreef:Nou 't enge aan hem, vind ik dat-ie next door kan wonen, zegmaar! Bah!

Ik vind trouwens de apfelstrudel wel de meest briljante scene ever zo'n beetje! Oh men de walging die je voor hem voelt en de angst bij haar...


Haha idd met die apfelstrudel. Maar bij hem heb ik juist niet het idee dat ie next door kan wonen, het is toch meer een soort karikatuur ofzo. Dat next-doorgevoel, maar vooral het hele kalme, 'doodnormale', dat heb ik veel meer bij de creeps uit mijn openingspost. Van die rustige, intelligente figuren die me toch een verknipte dark side blijken te hebben!
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers