Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

<<

Anoniem74

Bericht 20 Okt 2014 21:50

Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Vanmiddag stond er ineens een jongen van een jaar of 12 voor de deur, hij moest naar het toilet,
Al voor ik " eu ja..." kon zeggen, stormde hij al naar het toilet.

Zo'n 2 jaar geleden heeft vriend iets verkocht via MP. Die man kwam het ophalen, maar moest nadien nog even naar het toilet. Er kwamen heel bizarre geluiden vandaan...denk dat die beste man bruine bonensoep had gegeten. Daar is heel wat schoonmaakspul de wc ingegoten :)

Heel stom en zit ook tussen de oren, maar ik vind het idee dat een wildvreemde naar ' mijn' toilet gaat, viezer dan wanneer 'gewone' visite gaat. Jullie?
<<

Anoniem124

Bericht 20 Okt 2014 21:52

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Neeee, dat wil ik niet hoor!
<<

Fiene

Bericht 20 Okt 2014 21:54

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Nee dat zou ik niet doen. Daarvoor vertrouw ik vreemden echt niet goed genoeg. Daarnaast vind ik het erg vies.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 20 Okt 2014 21:56

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Ik zou het gewoon toestaan, zou zelf ook heel blij zijn als iemand me op die manier zou kunnen helpen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 20 Okt 2014 21:58

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Iemand die toch al bij mij is vanwege een marktplaatsactie ofzo mag bij mij wel naar het toilet, maar iemand die aanbelt voor een toiletbezoek laat ik denk ik niet binnen nee. Dat vertrouw ik niet in Amsterdam.
#teammaple🍁
<<

Anoniem74

Bericht 20 Okt 2014 21:59

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Ik ook, maar die jongen had anders in zn broek gepiest volgens mij.
Heb ook even een emmertje sop nadien opgehaald uit de keuken :)

Best stom eigenlijk en het zit ook tussen de oren, want waarom is een vreemde die plast, viezer dan een familielid/vriend/kennis/... die gaat plassen.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 20 Okt 2014 21:59

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Ik zou het ook doen. Ik heb zelf nogal 'problemen' met mijn blaas, dus ik ben ook heul blij als ik ergens naar het toilet kan :ja:

Bij mij heeft de glazenwasser laatst nog op het toilet gezeten. Maar die was dan ook heel leuk!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 20 Okt 2014 21:59

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Ik zou net al jou gereageerd hebben! Inclusief het uitgebreid soppen daarna!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem119

Bericht 20 Okt 2014 22:01

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Ooooh bah! Van zo'n 12 jarig jongetje zou ik het nog wel kunnen hebben trouwens.

Ik moet trouwens ook vaak wel plassen als ik op kennismakingsgesprek kom bij bruidsparen thuis. Dan heb ik vaak een lange reis achter de rug waar niet altijd een wc is in de trein (daar heb ik geen moeite mee hoor en ga altijd wel) maar dan vind ik t altijd zoooo stom om de deur binnen te vallen met hallo, ik kom jullie bruiloft fotograferen en ik moet pissen. Soms houd ik t dan zelfs nog een uur op en bewaar ik de vraag tot aan t einde van t gesprek maar das ook niet ideaal. Maar ja, soms móet je gewoon, ook al ben je bij iemand thuis die je niet goed kent. Vervelend vind ik t wel altijd maar t hoort er ook een beetje bij.

Maar stiekem vind ik t zelf ook altijd wel vies hoor, als er anderen bij mij naar de wc gaan.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3088

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 20 Okt 2014 22:01

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Het is bij mij niet heel waarschijnlijk aangezien ik op de 5e etage in een flat woon, maar ik zou diegene gewoon binnen laten. En daarna wel even een doekje over de bril ja. :-)
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 20 Okt 2014 22:03

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Maar plassen/poepen is toch sowieso een vieze bezigheid, of het nou van een vreemde is of van iemand die je kent?
Ik geloof dat ik alles behalve smetvrees heb.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 20 Okt 2014 22:04

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Ik geloof niet dat ik daar problemen mee zou hebben. Haal wel naderhand even een doekie over de bril inderdaad.
Hier in het dorp gebeurd dan ook geen bal..of is dat naïef om te denken..
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem 69

Bericht 20 Okt 2014 22:06

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Ik heb daar niet zo'n moeite mee en maak het toilet wel weer schoon. Ik vind het wel raar als iemand aanbelt en vraagt of hij/zij naar het toilet mag. Ik heb geen idee wat ik dan zal zeggen. Al woon ik in een dorp waar iedereen elkaar wel kent (al hoeft dat niks te zeggen).
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Okt 2014 22:57

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Dat vind ik niks. Heb het ook al eens meegemaakt met een marktplaats koper.

Als een vriend van ons hier komt moet die altijd poepen zo smerig
Afbeelding
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 20 Okt 2014 23:00

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Urban Naked schreef:Iemand die toch al bij mij is vanwege een marktplaatsactie ofzo mag bij mij wel naar het toilet, maar iemand die aanbelt voor een toiletbezoek laat ik denk ik niet binnen nee. Dat vertrouw ik niet in Amsterdam.


Dat. Een kind zou ik wel laten gaan overigens
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 21 Okt 2014 01:30

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Liever niet, maar heb het laatst toch toegestaan. Wij wonen in een grote stad. In de zomermaanden komt de Wednesday Night Skate hier altijd bij ons door de straat. Wij staan dan even buiten als ze voorbij rijden, in de deuropening. Stopt er een jonge vrouw, mijn leeftijd, met de vraag of ze heel misschien even van ons toilet gebruik mag maken. Ik ga dan geen 'nee' zeggen, alhoewel ik haar ook naar het café 300 m verderop had kunnen sturen. Ze zal daar echter niet de enige zijn, dus ik het gezegd waar ze het toilet kon vinden. NIet ideaal, met skeelers aan eerst een trap op moeten lopen.. maar opgelucht en dankbaar was ze wel.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 21 Okt 2014 07:58

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Als er een vreemde aanbelt, zou ik het niet zomaar doen.
Maar als er bijvoorbeeld een monteur over de vloer is, dan is het geen probleem.
Maar dan maak ik daarna wel de wc goed schoon...
<<

Romee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 538

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:21

Bericht 21 Okt 2014 08:18

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Nee ik zou het niet doen. Vooral ook omdat je mijn hele huis en slaapkamer door moet voordat je in de badkamer bent.
<<

Patsy

Bericht 21 Okt 2014 08:50

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Ik hou er ook niet van maar iemand die via Marktplaats iets bij mij koopt ga ik zeker niet weigeren. Ik ben zelf ook eens bij mensen bij wie ik iets via Marktplaats gekocht had naar de wc geweest, wat was ik blij dat dat gewoon mocht.

Ik heb ook een keer bij mensen aangebeld of ik naar de wc mocht. Ik was een dag met mijn man mee op de vrachtwagen en we kregen pech. Om ons heen alleen maar landerijen met koeien enzo. En toen moest ik plassen... Het zag er niet naar uit dat we snel weer konden rijden. Ik ben naar een boerderij gegaan en mocht gelukkig naar de wc bij die mensen. Waarschijnlijk hadden ze ons al wel zien staan met de vrachtauto. Toch erg fijn dat het mocht. Als er nou maïs ofzo op het land gestaan had was ik daar wel tussen gaan zitten, maar helaas.
<<

Anoniem301

Bericht 21 Okt 2014 09:40

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Mijn man heeft een vriend die wanneer hij op bezoek is, standaard een keer moet sch**ten op onze wc. Alof hij het erom doet ofzo. Vind het echt walgelijk :thumbdown:
<<

Anoniem103

Bericht 21 Okt 2014 09:50

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Ja hoor iedereen mag gewoon hier naar de wc. Bij een vreemde die aanbelt ligt het er aan of ik het vertrouw. Maar de postbode/monteur/marktplaats mensen ofzo die mogen soweiso allemaal naar de wc. Ik maak het dan ook niet extra schoon, dat vind ik overdreven.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 21 Okt 2014 13:07

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Ik vind dat niet viezer dan iemand anders zou het echt niet anders schoonmaken. Stel dat er een onbekende meneer zou aanbellen dan zou ik het niet doen, gewoon omdat ik dat verder niet zou vertrouwen maar stel dat ze in de straat aan het werk zijn dan mag iemand best een keer van mijn toilet gebruiken, en de Zalando jongen ook wel, en de collectant en het buurkindje ook wel. Ik zou wel gek op staan kijken maar kan toch gebeuren als je echt hoge nood hebt.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem125

Bericht 21 Okt 2014 13:31

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Het ligt aan de situatie. Als ik de situatie niet vertrouw, dan laat ik een vreemde echt mijn huis niet binnen. In het geval van een kind zou ik het wel goed vinden en zoals die skaters die langskomen, dat zou ik ook sneller vertrouwen. Maar zomaar iemand die aanbelt (volwassen) die bij mij naar het toilet wil? No way. Ik heb dan gelijk al angstbeelden in mijn hoofd, ik ben daar te wantrouwig voor.
<<

Anoniem124

Bericht 21 Okt 2014 14:00

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Ik heb ook een kennis van het werk die elke keer als ze hier is moet poepen. Dat duurt dan echt heeeeeeel lang (kwartier ofzo) en daarna hoor ik haar altijd druk in de weer met de wc borstel haha.
<<

Anoniem81

Bericht 21 Okt 2014 14:15

Re: Vreemden die bij jou thuis naar toilet willen

Charles schreef:Ik heb ook een kennis van het werk die elke keer als ze hier is moet poepen. Dat duurt dan echt heeeeeeel lang (kwartier ofzo) en daarna hoor ik haar altijd druk in de weer met de wc borstel haha.

Ik zou dan al het toiletpapier weghalen bwhahaha
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers