Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

<<

Anoniem78

Bericht 20 Okt 2014 16:14

Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Hoi!

Ik vind mezelf echt een muts. Ik heb al jaren een heerlijke auto, een diesel omdat ik voor mijn werk veel moest rijden. Nu ben ik gaan samenwonen met mijn vriend en werk ik op loopafstand. Mijn vriend heeft een goede auto en kan fietsend naar zijn werk. Het is dus onzin om mijn auto voor de deur te laten staan, we hebben geen diesel nodig en al helemaal geen 2 auto's. Maar men wat vind ik het vervelend om mijn autootje te verkopen. Herkenbaar? Haha!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Okt 2014 16:50

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Niet echt herkenbaar omdat ik het nog nooit heb mee hoeven te maken.
Ik moet er nu echt alleen niet aan denken om mijn motor ooit te moeten verkopen. Ik weet dat ik over 40.000 km een blokrevisie heb en dat de kosten dan dusdanig zijn dat het de motor niet meer waard is. Het is hopelijk pas over 3 jaar, maar ik moet er nog niet aan denken. Ik heb zoveel lol met mijn motor.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem86

Bericht 20 Okt 2014 16:51

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Ik had dat ook! M'n eerste eigen auto, maar we kregen een lease auto dusdoende om hem te houden.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 20 Okt 2014 20:11

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Ik vind het ook zo fijn voelen om een eigen autootje te hebben, dus kan me goed voorstellen dat het naar is om hem te verkopen. Wel leuk dat je van het geld dan iets anders kunt doen :)
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 20 Okt 2014 20:12

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Dat had ik ook met onze auto afgelopen zomer. Het was ons eerste autootje en ik vond 'm zo fijn en de kleur zo mooi! Maar er moest teveel aan gebeuren en ik rijd er veel mee voor mijn werk. Nu een diesel aangeschaft. Heel herkenbaar dus!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Okt 2014 20:16

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

ja heel herkenbaar. Jaren geleden toen we onze auto inruilden vonden we dat beide niet leuk. Het was ook onze trouwauto geweest we hebben met ons trouwen mooie foto's van die auto gemaakt en die hangt nu als linnen doek in hal haha.

en mijn eigen eerste auto ging in dec 2013 weg. Werd opgehaald door een sloper.

dus heel herkenbaar
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 20 Okt 2014 20:16

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Ik heb een paar weken geleden m'n eerste auto weg gesleept zien worden naar de sloop.

Ik kreeg er serieus een brok van in m'n keel :redface: Hij was 22 jaar oud en ik heb 'm zelf 11 jaar gehad.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 20 Okt 2014 20:17

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Mijn vriend kon dat dus echt niet, z'n auto wegdoen.
Dus die is nu geschorst en staat ergens in een schuur. In de zomer gaat hij er vaak mee bezig en dan is-ie er weer zo blij mee!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 20 Okt 2014 20:21

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Heel herkenbaar! Had dat ook met mijn eerste autootje. Ik deed hem echt met pijn in mijn hart weg!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 20 Okt 2014 20:48

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Ja herkenbaar!! Half jaar geleden ook mijn fijne auto verkocht.. Was gewoon overbodig geworden. Had een nieuwe baan op 5 min fietsen.
<<

Patsy

Bericht 21 Okt 2014 07:59

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Erg herkenbaar. Mijn mooie roze koekblikje heb ik jaren terug te koop gezet. Hij werd bijna niet gebruikt, dus ik vond het zo zonde om hem op de oprit te hebben staan voor niks. Uiteindelijk heeft een goede vriendin hem gekocht, toen had ik er gelijk vrede mee dat ie wegging.
<<

Anoniem78

Bericht 21 Okt 2014 09:13

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Haha ik ben blij dat ik niet de enige muts ben;-) Vanmiddag komt er iemand kijken voor mijn auto, hij komt met het OV vanuit Zeeland en hij zei dat hij hem gelijk wil meenemen als hij het oké vindt. Dus misschien is het vandaag al bye bye.....

Mijn vriend is bezig met een nieuwe baan te zoeken en als hij nou verder weg gaat werken, dan wordt het wel even passen en meten. Mijn familie en vrienden wonen 180 km verderop, dus dan zouden we wel even moeten kijken hoe we dat gaan oplossen. Mijn vriend heeft ook een motor, dus dat zou in de warmere maanden sowieso een optie kunnen zijn. En anders koop ik misschien toch weer een nieuw autootje, een benzine, haha! We zullen zien....
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 21 Okt 2014 09:49

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Ja heel herkenbaar, heb zelfs nog foto's gemaakt voordat ie verkocht werd haha
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 21 Okt 2014 15:09

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Zeker herkenbaar, vond het verschrikkelijk dat mijn eerste auto verkocht werd. Heb er ook nog wel spijt van gehad.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem78

Bericht 21 Okt 2014 19:03

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Hij is verkocht...aan iemand die er heel erg blij mee is, hij straalde helemaal van oor tot oor. Dat vind ik dan wel weer fijn :angel:
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 21 Okt 2014 20:30

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Mijn eerste auto had zelfs een naam haha. Vond het zo erg om hem weg te doen, terwijl ik er een hagelnieuwe voor terug heb gekocht.
Gelukkig is de nieuwe eigenaar er erg blij mee!
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Anoniem78

Bericht 22 Okt 2014 08:07

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Sneeuwwitje schreef:Mijn eerste auto had zelfs een naam haha. Vond het zo erg om hem weg te doen, terwijl ik er een hagelnieuwe voor terug heb gekocht.
Gelukkig is de nieuwe eigenaar er erg blij mee!


Dan ben ik toch benieuwd naar die naam dan;-)

Een vriendin van mij had vroeger een schakelbrommer, die noemde ze Brutus, dat vond ik altijd prachtig haha.
<<

Anoniem104

Bericht 22 Okt 2014 09:43

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Heel herkenbaar, ik vond het ook erg moeilijk om mijn eerste auto weg te doen en heb de dag dat hij weg ging er nog foto's van gemaakt :P Uiteindelijk was ik achteraf wel blij omdat mijn nieuwe auto veel beter rijdt.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Okt 2014 10:13

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Hahaa, had ik ook. Mijn zwarte Peugeotje is nu een halfjaar weg. We hebben samen veel beleefd en hij (of zij?) heeft mijn leven al een paar keer gered door goed te remmen (a la noodstop). Mijn ouders en ik noemden hem altijd 'Het zwarte beestje' :love:
<<

Anoniem78

Bericht 22 Okt 2014 14:27

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Exogenesis schreef:Hahaa, had ik ook. Mijn zwarte Peugeotje is nu een halfjaar weg. We hebben samen veel beleefd en hij (of zij?) heeft mijn leven al een paar keer gered door goed te remmen (a la noodstop). Mijn ouders en ik noemden hem altijd 'Het zwarte beestje' :love:


Haha mijn moeder zei altijd: Daar is Yare weer in haar rode gebakje... :love:
<<

Anoniem99

Bericht 30 Okt 2014 11:36

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Haha herkenbaar! Het was de eerste auto waarvoor ik ook betaald had (mijn vriend had hiervoor zelf een auto gekocht en deze hadden we samen gekocht) en had er al veel kilometers mee afgelegd. Recent hebben we de auto moeten verkopen omdat we een leaseauto kregen. Vond het echt heel jammer! Vooral omdat het ook echt een mooie auto was :)
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Okt 2014 19:15

Re: Pijnlijk om mijn auto te verkopen.....

Herkenbaar. Wij hebben vorig jaar een nieuwe auto gekocht, en toen hebben we ons oude Toyota Starletje ook verkocht. Het was echt een superfijne auto, maar hij begon een beetje op te raken omdat we er zo veel mee reden en we wilden ook graag wat meer luxe zoals een airco. Maar ik vond het toch wel moeilijk en ik ben inderdaad ook nog foto's gaan maken, en ik wilde dat mijn man het verder afhandelde. Ik ben blij dat ik niet de enige emotionele muts ben haha. :razz:

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers