Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Over tien jaar....

<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 20 Okt 2014 22:35

Re: Over tien jaar....

Haha wat een leuk topic.

.... Is Pippa getrouwd met haar vriend, en samen hebben ze twee kinderen.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Okt 2014 09:24

Re: Over tien jaar....

haha bedankt meiden, jullie hebben me aan het lachen gemaakt

En silly, als dat toch zou kunnen :love:
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 21 Okt 2014 09:33

Re: Over tien jaar....

Ooh dit is echt super grappig!!
<<

Anoniem193

Bericht 21 Okt 2014 09:38

Re: Over tien jaar....

@Marin: Leuk :smile: Maar dat weet ze nu al, ze wil het liefst elke keer mee achterop. Ze heeft al een compleet pak :ja:
<<

Zero

Bericht 21 Okt 2014 10:03

Re: Over tien jaar....

Lol ik ga er niet van uit dat ik op mijn 38ste elk weekend naar festivals ga (gezien ik dat nu al niet eens vol zou houden haha) maar of ik er helemaal mee zou stoppen... vast niet :laughcry:
<<

Anoniem110

Bericht 21 Okt 2014 10:08

Re: Over tien jaar....

Heeft Miley haar droom man gevonden en is ze gelukkig getrouwd. Hebben ze samen een koopwoning en heeft C. een zusje erbij!

Heeft Zelda een baan naar wens waar ze zich ontzettend gelukkig bij voelt. Een mooie woning en financieel geen zorgen. En uiteraard die man die haar begeerd :love:
<<

Anoniem122

Bericht 21 Okt 2014 11:33

Re: Over tien jaar....

Leuk topic :D Weer eens iets anders als de standaard lijstjes!
<<

Anoniem125

Bericht 21 Okt 2014 12:08

Re: Over tien jaar....

Marin schreef:... is Nougat helemaal back to basic gegaan in een klein huisje aan de heide, waar ze geniet van haar twee kinderen en heeft ze alle luxe opgegeven.

Hahaha, dit lijkt me wel wat, ja! :hulde:

Nu mijn man nog zo ver krijgen, die blijft maar bakken met geld binnen slepen
<<

Anoniem140

Bericht 21 Okt 2014 14:10

Re: Over tien jaar....

Nonnevot schreef:Heeft Miley haar droom man gevonden en is ze gelukkig getrouwd. Hebben ze samen een koopwoning en heeft C. een zusje erbij!

Heeft Zelda een baan naar wens waar ze zich ontzettend gelukkig bij voelt. Een mooie woning en financieel geen zorgen. En uiteraard die man die haar begeerd :love:


Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha! Vooral dat zusje :P
<<

Anoniem211

Bericht 23 Okt 2014 22:21

Re: Over tien jaar....

Serendipity schreef:Over 10 jaar heeft Luce een goedlopend bedrijf in het onderwijskundig ondersteunen van kids op haar manier (met plaatjes etc., weet ff niet meer hoe het heet).


Let's hope so! :D
<<

Anoniem211

Bericht 23 Okt 2014 22:22

Re: Over tien jaar....

Nonnevot schreef:
Serendipity schreef:Over 10 jaar opent CBL nog fanatiek gourmet-topics.
Over 10 jaar hebben Nonnevet en haar lover 2 liefdesbaby's & zijn ze getrouwd.
Over 10 jaar heeft Luce een goedlopend bedrijf in het onderwijskundig ondersteunen van kids op haar manier (met plaatjes etc., weet ff niet meer hoe het heet).


Omg 2?!? Dat zijn er 5 in totaal hahahahaha. :palm:


Haha, ooooooh die Non gaat het nog druk krijgen!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 23 Okt 2014 22:23

Re: Over tien jaar....

Pandora schreef:Haha... Wat een geweldig topic dit!

Woont Spencer met haar man en 3 kindjes in een prachtig huis met tuin. R. Zit in groep 8 en ligt nu al goed bij de meisjes, dat wordt nog wat in de brugklas!


oh wat leuk! Ik hoop het!
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem205

Bericht 23 Okt 2014 22:43

Re: Over tien jaar....

Lol, cool topic :) :smile:
<<

Anoniem92

Bericht 24 Okt 2014 07:01

Re: Over tien jaar....

Oh mijn god, als ik die toekomst zo zwart op wit zie staan, dan hou ik echt mijn hart vast!
Maar ik geloof je meteen, das het ergste!

Ik moet wel heel erg lachen om sommige dingen, vooral de dochter van Charles met haar broodje kaassoufle haha
<<

Anoniem130

Bericht 24 Okt 2014 07:08

Re: Over tien jaar....

Hahaha, echt superleuk gedaan! Maar wat moet ik nou met een Franse lover joh, waar komt die vandaan?

(mijn Israëlische date overweegt wel hierheen te vliegen binnenkort, dus misschien moet je even het land aanpassen :p )
<<

Anoniem110

Bericht 24 Okt 2014 08:07

Re: Over tien jaar....

Marilyn schreef:
Nonnevot schreef:
Serendipity schreef:Over 10 jaar opent CBL nog fanatiek gourmet-topics.
Over 10 jaar hebben Nonnevet en haar lover 2 liefdesbaby's & zijn ze getrouwd.
Over 10 jaar heeft Luce een goedlopend bedrijf in het onderwijskundig ondersteunen van kids op haar manier (met plaatjes etc., weet ff niet meer hoe het heet).


Omg 2?!? Dat zijn er 5 in totaal hahahahaha. :palm:


Haha, ooooooh die Non gaat het nog druk krijgen!


Wahahaha ja ik heb het nu al druk......
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 24 Okt 2014 08:14

Re: Over tien jaar....

Wat een leuk topic!

Over 10 jaar is Marni al bijna 10 jaar getrouwd met haar grote liefde en ontwerpt ze naast haar parttime baan als kraamhulp hele toffe dingen die het leven van een net bevallen vrouw stukken makkelijker maakt.
<<

Anoniem91

Bericht 24 Okt 2014 09:25

Re: Over tien jaar....

Oh god, ja Lise gaat dan inderdaad al wel stappen ja, dan is ze ook alweer bijna 20 :).
Dan zijn Mas en Amé ook alweer bijna 15 en 16 en ik 42.
:laughcry:
<<

Anoniem119

Bericht 24 Okt 2014 13:21

Re: Over tien jaar....

Whatever schreef:Hahaha, echt superleuk gedaan! Maar wat moet ik nou met een Franse lover joh, waar komt die vandaan?

(mijn Israëlische date overweegt wel hierheen te vliegen binnenkort, dus misschien moet je even het land aanpassen :p )


Wel nee joh, geen Franse lover, maar gewoon een heerlijk lang weekend aan de Cote d'Azur met je lover aan de wijn en kaasjes enzo!

En wat leuk dat je een Israëlische lover hebt!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 24 Okt 2014 15:00

Re: Over tien jaar....

Haha wat leuk!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 24 Okt 2014 17:43

Re: Over tien jaar....

Exogenesis schreef:
... Is Rizzoli al een paar jaar getrouwd met haar grote liefde en is ze in verwachting van haar derde kind. Ze werkt parttime als clini-clown in een gezellig ziekenhuis in de buurt van haar ouderlijk huis.


Whoa, dat hoop ik echt! :D
Al zal 't niet in de buurt van mijn ouderlijk huis zijn, maar meer in deze buurt! :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 24 Okt 2014 17:48

Re: Over tien jaar....

Over 10 jaar...

.. is May hartstikke gelukkig in de liefde, en is zwanger van haar 2e kindje.
.. heeft N. van Exo er 2 broertjes bij en leert ze die paardrijden.
.. heeft Kees het lichaam wat ze zo lang wil en is ze fulltime bootcampinstructrice.
.. heeft Charles de bruidsfotografie van N. en mij mogen doen ;)
.. heeft Men Pen Rai heel veel van de wereld gezien en is ze uiteindelijk gaan settelen in een land ver hier vandaan.
.. is Koko volledig genezen en staat ze aan de top in de turnwereld
.. heeft Elize de man van haar dromen gevonden, maar ik hoop natuurlijk al veel eerder!
Laatst gewijzigd door Burn op 28 Okt 2014 14:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem127

Bericht 24 Okt 2014 23:36

Re: Over tien jaar....

Wat een leuk topic!!!

Exo: ik moest er lachen om hondenpension Den Ouden Kluyf :razz:
<<

Anoniem122

Bericht 25 Okt 2014 08:46

Re: Over tien jaar....

Rizzoli schreef:Over 10 jaar...

.. is May hartstikke gelukkig in de liefde, en is zwanger van haar 2e kindje.
.. heeft N. van Exo er 2 broertjes bij en leert ze die paardrijden.
.. heeft Kees het lichaam wat ze zo lang wil en is ze fulltime bootcampinstructrice.
.. heeft Charles de bruidsfotografie van N. en mij mogen doen ;)
.. heeft Men Pen Rai heel veel van de wereld gezien en is ze uiteindelijk gaan settelen in een land ver hier vandaan.
.. is Koko volledig genezen en staat ze aan de top in de turnwereld
.. heeft Lauren de man van haar dromen gevonden, maar ik hoop natuurlijk al veel eerder!


Daar teken ik voor! :hulde:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 25 Okt 2014 20:09

Re: Over tien jaar....

... begeleidt Charles haar kinderen en klasgenoten bij hun schoolkeuzes. Haar eigen bedrijf is ondertussen nog steeds groeiende en heeft in diverse magazines gestaan en zelfs (publieks)prijzen gewonnen.
... woont Marin nog steeds met (dan) man en drie kinderen in hun bijna nieuwe huis, die al voor de tweede keer een revamp krijgt. Op de school van de kinderen geeft ze Nederlandse en Engelse bijles.
... wordt Zero geboekt voor fashionshoots in Parijs, Milaan, New York enz.
... Is Serendipity de nieuwe Floortje Dessing nadat haar succesvolle blog werd opgepikt door BNN.
... heeft Cotton zich ontpopt tot bespaargoeroe en wordt door bedrijven en particulieren geboekt voor consulten. Ze is veelgevraagd als gastblogger en heeft een column in een bekend tijdschrift. Haar werkzaamheden combineert ze met de zorg voor haar kindje.
... heeft CBL zelfs twee buitenlandse honden! Daarnaast werkt ze vrijwillig in een asiel en laat ze de honden vaak lekker rennen op de velden in de buurt. Daarnaast geeft ze mensen geduldig uitleg over wat het inhoudt om een hond te hebben, zodat ze zeker weet dat ze een geadopteerde hond niet meer terug ziet.
... heeft Pippa's inmiddels man een supergoedbetaalde baan gevonden waar hij zijn passie in kwijt kan. Hierdoor heeft zij de ruimte om te doen wat ze leuk vindt, bakt ze veel met haar kindjesterwijl de baby lekker ligt te slapen en zit ze in de ouderrcommissie op de basisschool van de oudste twee.
L2014 & H2017
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron