Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is het nu dan echt zo ver?

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Okt 2014 08:25

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Dank jullie wel allemaal :love:


Ja, Gekkie.. Het is vreselijk. Al jaren weet ik dat het 'morgen' afgelopen kan zijn. Al jaren weet ik dat ik 'jong' mijn moeder zal gaan verliezen.
Maar ze bleef maar gaan, en volhouden en leven.
Maar nu het dan echt 'morgen' kan gaan gebeuren, word ik er heel onrustig en ongedurig van.
Ik hoop voor haar dat het niet lang meer hoeft te duren... Dat ze naar de plek mag die ze al zo vaak gezien heeft, maar waar ze steeds weer van omkeerde voor ons.
De plek waar ze nu naartoe door mag lopen.
Waar alles mogelijk is wat haar hier in het aardse leven tegenhield.
Lopen, dansen, rennen, genieten van al het lekkere eten...
<<

Anoniem199

Bericht 21 Okt 2014 08:55

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Heftig Lejow! Hopelijk duurt het niet al te lang meer voor haar. Heel veel sterkte!
<<

Ilargi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 245

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:17

Bericht 21 Okt 2014 12:36

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Heftig... Heel veel sterkte met alles wat er komen gaat.
I'd rather spend my life motionless with you, than dancing with another....
<<

Anoniem91

Bericht 21 Okt 2014 13:04

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Heel veel sterkte!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 21 Okt 2014 14:53

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Wat heftig! Heel veel sterkte
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 21 Okt 2014 18:51

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Heel veel sterkte!
<<

Anoniem216

Bericht 21 Okt 2014 19:04

Re: Is het nu dan echt zo ver?

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 13 Okt 2017 16:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:09

Bericht 21 Okt 2014 19:29

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Wat heftig allemaal Lejow.
Heel veel sterkte!
💜💜💙💙
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 21 Okt 2014 20:35

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Wat schrijf je het mooi. Heel veel sterkte voor nu en wat komen gaat.
J. 07-11-2012
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 21 Okt 2014 20:38

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Wat heftig. Heel veel sterkte.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Anoniem 77

Bericht 21 Okt 2014 20:48

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Heel veel sterkte toegewenst!
<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 519

Geregistreerd: 16 Okt 2013 14:10

Bericht 21 Okt 2014 22:13

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Jeetje lejow wat heftig!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Okt 2014 22:23

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Er komt echt werkelijk stoom uit mijn oren... Stiefvader belde net. Vanmorgen had ze zoveel gespuugd, zoveel bloed dat haar hele bed onder zat. Dat is de reden dat ze toch voor zh gekozen hebben. Dit trok stiefvader gewoon niet en was voor moeders zelf ook geen doen. Dus dat mensje in de ambu naar t zh. Komen ze daar in die ballentent aan... 'ja meneer, mevrouw heeft nergens zwart op wit staan dat ze niet meer behandeld wil worden, dus wij gaan BEHANDELEN! Ze ligt nu aan alle toeters en bellen weer. Is zelf wel zo goed als volledig buiten westen.... Stiefpa gaat nu morgen met de huisarts in overleg om te kijken of hij een brief kan krijgen waar het in staat dat ze niet meer wil.... als dat lukt gaan ze het haar alleen nog zo comfortabel mogelijk maken, maar geen behandeling meer. MAAR... datttt kan alleen weer in die kuttent zelf.... de kans dat ze thuis komt? Volgens mij nihil.. en door die behandeling zijn ze t nu alleen maar aan t rekken. Jaren lang wordt ze naar huis gestuurd laten ze haar creperen.. en nu zijn ze ineens zorg verplicht??? IK KOOK.. niet te geloven dit..

Morgen gaat de verpleging een familiegesprek regelen, hopelijk kunnen we mijn moeders wensen dan duidelijk maken.
Laatst gewijzigd door Lejow op 21 Okt 2014 22:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem88

Bericht 21 Okt 2014 22:32

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Och Lejow. En haar lijdensweg was al zo lang..
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 21 Okt 2014 22:34

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Jezus wat kut dat ze opeens nu alles uit de kast trekken.
Wie is S.ander?
Als ik het goed begrijp gaan ze dus rekken terwijl je moeder dit niet meer wilde?
Bah, hoop dat ze snel je moeders wens zullen inwilligen.

sterkte met deze narigheid! Xxx
04-2014
10-2015
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Okt 2014 22:43

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Wat rot zeg allemaal. Ze kunnen iemand toch niet dwingen zich te laten behandelen, je hebt toch rechten of het nou zwart op wit staat of niet?
S.ander is denk ik de man of vriend van Lejows moeder.
<<

Fiene

Bericht 21 Okt 2014 22:50

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Ik las het allemaal al op fb idd. Wat een ellende idd, vreselijk deze lijdensweg.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 21 Okt 2014 22:53

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Echt onbegrijpelijk, sterkte meis. Dikke knuffel :hug:
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Okt 2014 22:56

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Sorry.. letterlijk gekopieerd van FB
Ik haal zijn naam even weg, willen jullie dat ook doen?

Is mijn stiefvader.
Ik heb een hoop bruikbare info van mijn schoonzus gekregen, die ga ik morgen onder de neus van de arts schuiven.
<<

Anoniem173

Bericht 21 Okt 2014 23:01

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Wat een drama dit kan toch niet, echt verschrikkelijk om dit zo mee te moeten maken. Hopelijk is het nou echt snel een keer afgelopen met dit getouwtrek. Sterkte.
<<

Anoniem149

Bericht 22 Okt 2014 00:39

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Ooh Lejow wat een nare wending. Heel veel sterkte en ik hoop voor jullie en vooral voor je moeder dat wat je moeder op dit moment ook wil (de rust die ze verdient) ook gaat krijgen. Ik hoop dat dit niet cru over komt, dat is in ieder geval niet de bedoeling. Sterkte :hug:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 22 Okt 2014 02:32

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Was je moeder niet meer aanspreekbaar toen ze aankwam in het ziekenhuis? In dat geval snap ik wel dat ze toch zijn gestart met een behandeling. Je kunt niet op basis van de wens van familie iemand niet gaan behandelen omdat dit soms niet in overeenstemming is met de wens van de patiënt, die dat op dat moment niet duidelijk kan maken. En waar is de huisarts in dit verhaal? Ik neem aan dat de opname via hem geregeld is. Hij had moeten zorgdragen voor een duidelijke en nauwkeurige overdracht, zeker in de situatie van je moeder.

Het is geen terechtwijzing hoor, ik probeer de situatie voor je te verduidelijken. Het lijkt me verstandig dat er morgen zo snel mogelijk contact wordt gelegd met de huisarts en daarna inderdaad een familiegesprek. Ik denk dat ze uiteindelijk wel meegaan in het staken van de behandeling maar dan moet voor hen alles wel duidelijk zijn.

Dat ze niet naar huis kan slaat inderdaad helemaal nergens op. Ook hierin zal de huisarts betrokken moeten worden en er bestaat ook nog zoiets als terminale thuiszorg. Iemand moet gewoon thuis kunnen sterven, als dat een laatste wens is. Enige reden om dit niet te doen is wanneer de kans te groot is dat ze onderweg in de ambu zal overlijden.

Is een hospice nog een overweging waard? Wel de juiste zorg, maar dan gericht op het stervensproces in plaats van op behandeling/genezing.

Sterkte Lejow, heel naar dat het allemaal zo moet lopen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 22 Okt 2014 05:34

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Lieve Lejow, ik lees net je update op fb. 'Fijn' dat het toch allemaal nog zo snel gegaan is, ondanks dat is ze helaas niet thuis overleden denk ik...heel veel sterkte voor de tijd die komen gaat. Houden van is soms loslaten...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem301

Bericht 22 Okt 2014 07:43

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Oh jee. Echt Poppy? En is dat dan aan jou om hier te vertellen?
<<

Anoniem136

Bericht 22 Okt 2014 07:59

Re: Is het nu dan echt zo ver?

Inderdaad... niet netjes.
Ik had je al op fb gecondoleerd lejow, hier nog een keer: veel sterkte met het verlies van je moeder.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron