Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eng!

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Okt 2014 22:51

Re: Eng!

Maar met snorkelen heb je wel heel helder water, dat lijkt me minder eng. Ik vind het voornamelijk eng wanneer ik de bodem niet kan zien.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem127

Bericht 19 Okt 2014 23:03

Re: Eng!

Bliss schreef:- spinnen! :omg:
- lopen of fietsen over van die luchtroosters op straat
- horrorfilms
- de zee als ik er niet meer kan staan



Dit ook allemaal, heb ook een hekel aan over putten lopen of bij een boerderij over tegels waaronder de gierkelder ligt (dat vind ik nog het allerengste). Mijn middelste dochter gaat altijd op van die roosters stampen omdat ze dat een leuk geluid vindt, brrrr.

Ik ben ook bang als het zo donker is dat ik geen hand meer voor ogen kan zien. En ben heel bang voor de ebola-uitbraak.
<<

Anoniem122

Bericht 19 Okt 2014 23:12

Re: Eng!

Ratten en muizen.. Het is een tijd zo erg geweest dat ik er zelfs geen foto's van kon bekijken. Op mijn stage liepen de ratten door het plafond heen en snachts ook door de werkplaats. brrrr. En natuurlijk op de straten in Bangkok, moest langs de afvalbakken van de studio's waar ik verbleef, als ik naar de straat wilde, en daar liep ook regelmatig een rat, bah bah..

Spinnen en dergelijke vind ik totaal niet eng. Kan verder ook niks anders bedenken.
<<

nickiejjj

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 59

Geregistreerd: 24 Jul 2014 11:32

Bericht 19 Okt 2014 23:28

Re: Eng!

Onweer
Donker (ik ga dan ook echt niet alleen naar buiten in het donker...)
Nachtvlinders
Spinnen
Muizen, maar dan alleen als ze binnen zijn. Buiten niets geen last.
Hoge gebouwen (torens, hele hoge flats) heb dan altijd het idee dat het naar me toe komt als ik er naast sta.
Trappen etc waar je doorheen kunt kijken naar beneden.. brrrr!

en een hele rare : Windmolens... Daar kom ik dus echt niet in de buurt! Ben bang dat de wieken er af vallen ofzo hahaha.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 19 Okt 2014 23:40

Re: Eng!

Spinnen
Vleermuizen
Libelles
Iew!
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 20 Okt 2014 01:15

Re: Eng!

Ik ben zo blij dat sommige van jullie vlinders hebben genoemd!! Echt, ik ben er zo bang voor. Toen ik klein was is er 1tje vast komen te zitten in mijn haar en die heb ik er in delen uit moeten vissen. Mijn man heeft mij eens voor de gein een vlindertuin in de dierentuin ingeduwd. Dat was bijna einde relatie. Hyperventileren en huilen. Geen vlinders voor mij!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Okt 2014 07:36

Re: Eng!

Kleine ruimtes, clowns of alle andere geschminkte/verklede mensen, onweer en hoogtes.

♥♥
<<

Anoniem193

Bericht 20 Okt 2014 07:59

Re: Eng!

Alle knaagdieren.
Horrorfilms
Verkleede halloween poppen. Komt door halloween 13 jaar geleden in walibi.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Okt 2014 08:10

Re: Eng!

Spinnen en bijen en wespen enzo
In mijn eentje zijn in een gebouw (bijv op mijn werk ofzo, ik zal noooooit als laatste in mijn eentje blijven)
Liften, al ga ik er nu wel in, maar ben blij als de deuren gewoon weer netjes open gaan en ik ben waar ik wezen moet
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 20 Okt 2014 08:42

Re: Eng!

Ik vind jullie echt schattig :ja:
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 20 Okt 2014 08:53

Re: Eng!

- hoogtes
- clowns
- diep zeewater (je weet nooit wat er onder je zwemt)
- liften
- wespen
- dikke wenkbrauwen
04-2014
10-2015
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 20 Okt 2014 09:02

Re: Eng!

Milou schreef:- hoogtes
- clowns
- diep zeewater (je weet nooit wat er onder je zwemt)
- liften
- wespen
- dikke wenkbrauwen


:smile:
<<

Anoniem321

Bericht 20 Okt 2014 12:06

Re: Eng!

Slangen
Hele smalle bergpaadjes langs diepe ravijnen.
<<

Patsy

Bericht 20 Okt 2014 12:31

Re: Eng!

Spinnen
Geen grond meer onder mijn voeten voelen in het water
Sprinkhanen
Aquaplaning
<<

Anoniem287

Bericht 20 Okt 2014 12:42

Re: Eng!

-vliegen
-over een spoorwegovergang rijden
-spinnen
-een meer of de zee als ik de bodem niet meer kan voelen
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 20 Okt 2014 12:46

Re: Eng!

- Dingen in de zee, zoals een boei ofzo brrrr..
- Spinnen
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem205

Bericht 20 Okt 2014 13:55

Re: Eng!

Haaien, zeker nadat ik bij de Galapagos Eilanden tussen dolfijnen en zeeleeuwen zwom en daar ook een stuk of 10 haaien tussen zwommen *aaaaah*
Krokodillen
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Okt 2014 13:58

Re: Eng!

Carrie schreef:Zit te denken en te denken. Maar vind volgens mij niks echt eng. Oja! Vliegen vind ik niet leuk en heb ook rijangst. Raak bijna in paniek wanneer ik bij iemand in de auto zit.


Dat heet volgens mij meerijden. Ik heb zoiets als ik naast mijn man zit en kijk dan ook vaak naar beneden of doe mijn ogen open. Als ik rij heeft hij vaak commentaar. Hoe doe jij dat?
<<

Anoniem114

Bericht 20 Okt 2014 14:01

Re: Eng!

Snel blauwe plekken krijgen
Afgronden, hoogtes; no problem! Maar zet me ergens op een randje? Hell to the no :face:
Seances, ik wil absoluut niet in geesten en verschijningen geloven. Maarja...
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Okt 2014 14:02

Re: Eng!

SoGood schreef:Ben blij dat veel van jullie ook bang zijn voor de zee. Ik zou dolgraag willen snorkelen maar no way dat ik van een vlonder of een boot in de diepe zee spring hoor. Echt NIET.


Ik had dat ook altijd en dat komt denk ik omdat er vroeger wat dingen zijn gebeurd in het water die ik als eng heb ervaren. Nu ga ik van een boot af en snorkelen, maar denk wel vaak dat het diep is. Een keer met snorkelen zwommen we over een gezonken schip die je heel goed kon zien. Het gezicht en idee ook al is die voor duikers/snorkelaars gezonken vond ik niet fijn.

Je kan ook gewoon snorkelen vanaf het strand en gaan tot wanneer je kan lopen of iets verder en dat doe ik ook vaak. Dat is niet zo eng voor je denk ik. Zolang je de bodem kan zien en kan staan is het misschien een idee om dat eens te proberen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 20 Okt 2014 14:05

Re: Eng!

-Clows
-Door een donker huis/gebouw lopen
-Mensen die je laten schrikken (bijvoorbeeld bij Six Flags Halloween).
R. 2013
D. 2016
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 20 Okt 2014 14:06

Re: Eng!

Spinnen. Verder kan ik niet zo gek veel bedenken.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 20 Okt 2014 22:39

Re: Eng!

- Als ik de bodem van de zee niet kan zien
- Donkere ruimtes
- Zowieso vind ik donker eng (ik heb vast teveel horrors gezien of mijzelf teveel ingeleefd in the walking dead & the vampire diaries :angel: )
- Drukte op de weg
- Alle kleine krioelende beestjes (mieren, maden, wormen etc)
- Kale grote mannen..van die gabber figuurtjes zeg maar sommigen zijn echt aardig maar ik vind ze eng :shame: neef van mijn vriend is lang en breed en ook nog eens kaal en ik blijf hem eng vinden.. goed ik ben maar 1.53 dus misschien komt het daar ook door haha
Wat als het lukt
<<

Anoniem173

Bericht 20 Okt 2014 23:33

Re: Eng!

-kikkers en padden
-naaktslakken en gewone slakken (echt zeker van die eerste krijg ik rillingen over mn hele lijf als ik ze zie)
-wormen
-slangen
-te veel vissen in de zee, snorkelen doe ik wel maar dan vanaf een afstand.
-Ik zou nooit een huis in gaan waar echt mensen geesten hebben gezien. Bijv van werk van een forumster ik meen in Tilburg?
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 21 Okt 2014 07:10

Re: Eng!

Alleen poppen
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron