Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reistips Corsica

<<

Anoniem260

Bericht 19 Okt 2014 16:28

Reistips Corsica

Ik heb netjes gekeken of er al een topic over was, maar dit ging over kamperen op Corsica, dus open ik een nieuw topic :angel:
Wij gaan hóógstwaarschijnlijk op huwelijksreis naar Corsica en zijn ons aan het oriënteren waar we heen willen, wat we willen zien en wat we willen doen. Omdat het de huwelijksreis wordt, gaan we niet met eigen auto en kamperen op een camping, maar zijn op zoek naar hotels/appartementen en vliegen we er naartoe.

Wie is er naar Corsica geweest en heeft er tips? Ben vooral benieuwd naar welke plekken op het eiland de moeite waard zijn om te bezoeken!
<<

Anoniem88

Bericht 19 Okt 2014 17:05

Re: Reistips Corsica

Is Corsica met eigen auto niet sowieso al lastig? :wink: Maar wat leuk, mijn vriend heeft op Corsica gewerkt, op een camping. Qua hotels kan hij je niet echt helpen denk ik, maar wellicht heeft hij wel andere tips. Ik zal het hem vanavond eens vragen.
<<

Anoniem260

Bericht 19 Okt 2014 17:16

Re: Reistips Corsica

Er zijn zat mensen die het doen, met de veerboot :wink:
Ben benieuwd, fijn dat je t na wilt vragen!
<<

Anoniem88

Bericht 19 Okt 2014 17:17

Re: Reistips Corsica

Oeps, ik vergat de optie veerboot inderdaad even :) Ik weet in elk geval dat m'n vriend ergens heel mooi gesnorkeld heeft.
<<

Anoniem315

Bericht 19 Okt 2014 18:01

Re: Reistips Corsica

Wij zijn in 2007 op Corsica geweest. We zaten in Calvi. Prachtige plek.
Aanrader: jeepsafari. Echt. Zo mooi daar! En ik zou zelf niet durven rijden op de plekjes waar we met die jeep kwamen..

Bastia schijnt mooi te zijn en in het zuiden schijnt de zee het 'rijkst' te zijn.
<<

Catoo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:21

Bericht 21 Okt 2014 12:53

Re: Reistips Corsica

Corsica :love:, ik vind zelf de westkust echt super mooi, vooral bij Porto.
Hotels of appartementen kan ik je niet aan helpen ben alleen op campings geweest . Zal straks ff kijken of ik wat foto's ergens online heb staan.
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
<<

Catoo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:21

Bericht 21 Okt 2014 16:39

Re: Reistips Corsica

Zie dat ik weinig foto online heb staan van Corsica.
Toen wij aan kwamen in Bastia met de veerboot zijn wij richting Ile Rousse gereden ( hele smalle wegen met heel veel bochten en haarspeldbochten ) daarna zijn we naar Porto gegaan, echt een aanrader is per boot naar naar het Natuurreservaat Scandola aan de bovenkant van de Golfe de Porto te gaan daar zijn ook de "rode rotsen".
In de regio van Calvi, Porto en Ajaccio zijn echt hele mooie stranden te vinden.
Bonifacio is ook een mooi stadje, wel toeristisch maar zeker de moeite waard.
Wij zijn toen nog enkele dagen in Porto Vecchio geweest en vanuit daar weer terug naar Bastia.
Helaas waren wij maar 10 dagen op het eiland had graag minimaal 14 dagen willen blijven en dan iets meer van het binnenland willen zien.
[im
Ile Rousse

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Regio Haute Corse

Afbeelding
Bonifacio

Afbeelding

Porto Vecchio.
Laatst gewijzigd door Catoo op 11 Jan 2015 01:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
<<

Anoniem260

Bericht 22 Okt 2014 17:57

Re: Reistips Corsica

Bedankt voor jullie tips!!
Catoo, wauw, daar word ik echt heel enthousiast van!!

Dundas, jij nog navraag gedaan?
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 22 Okt 2014 19:04

Re: Reistips Corsica

Wij hebben nog geen huwelijksreis plannen, maar wauw wat ziet dit er mooi en goed uit!
<<

Catoo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:21

Bericht 10 Jun 2015 20:56

Re: Reistips Corsica

Ik up dit topic even, wij gaan over een paar maanden weer naar Corsica. Iemand wat tips voor het binnenland van Corsica?
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers