Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boodschappen bestellen en bezorgen AH en houdbaarheidsdatum

<<

Anoniem301

Bericht 17 Feb 2017 21:43

Re: Boodschappen bestellen en bezorgen AH en houdbaarheidsda

June schreef:Ik woon er zelfs al :D. Bedankt voor de tip!

Ohhhh dan is het tijd voor dat drankje!
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 17 Feb 2017 21:47

Re: Boodschappen bestellen en bezorgen AH en houdbaarheidsda

Ik heb die ervaring ook totaal niet.
Wij bestellen iedere week boodschappen en hebben tot nu toe 1 keer meegemaakt dat er een hele tas met diepvriesproducten omgewisseld was, dus wij kregen een verkeerde tas. Gebeld met AH. We mochten de inhoud van de wel bezorgde tas (maar met de verkeerde producten) houden en onze tas met spullen werd nageleverd. Daarnaast kregen we €10-, compensatie op de volgende bestelling.
Ook mistte we een keer 2 trossen bananen, hier kregen we het geld voor gestort en de volgende keer gratis bezorgkosten. Super netjes dus!
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 20 Feb 2017 17:06

Re: Boodschappen bestellen en bezorgen AH en houdbaarheidsda

Ik bestel bijna weekelijks mijn boodschappen. Ik zet bij de reacties of ze op de datum willen letten en tot nu toe gaat het goed.
Ik haal het overigens wel op hier bij de ah. De boodschappen doen ze in zwarte kratten.daar zit geen statiegeld op. Heb er ondertussen al 12 staan. Ideaal voor in de stellingkast in de schuur. Bezorgen doen ze hier ook de de ah, dan krijg je het in de zelfde zwarte kratten.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Feb 2017 20:04

Re: Boodschappen bestellen en bezorgen AH en houdbaarheidsda

Ik heb vandaag voor het eerst zo'n Pick Up Point gebruikt. Vond het ideaal! Boodschappen werden zo in de auto geschoven. Hoef ik lekker niet te tillen.
Let's discover the world together.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers