Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraagje Dash Lila Bloesem Fris wasmiddel

<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:11

Bericht 21 Jun 2014 12:09

Dash wasmiddel / witte of gekleurde was?

Ik heb altijd wasmiddel van Dash en laatst heb ik in de aanbieding weer twee flessen meegenomen, maar nu twijfel ik of ik dit ook voor gekleurde was kan gebruiken.

Op de flessen die ik eerder had, staat duidelijk dat het voor witte en gekleurde was is, maar op het etiket van de fles die ik nu heb, staat "stralend wit". Hebben ze nu gewoon het etiket veranderd en prijzen ze het aan omdat het ook wit weer stralend maakt, of heb ik de nu variant voor witte was in huis?

Dit is de fles Afbeelding

En de achterkant Afbeelding

Hier twijfel ik weer een beetje, omdat bij het tabelletje met de 1 ook voorbeelden met gekleurde was staat.

Wit helpt deze noob uit de brand? :palm:

En wordt m'n gekleurde was vaal als ik het met wasmiddel voor witte was, was?
03/2019
11/2020
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:11

Bericht 21 Jun 2014 12:14

Re: Dash wasmiddel / witte of gekleurde was?

Ik vind dit stukje tekst nog op internet

De formule van Dash Vloeibaar heeft actieve schoonmaak- en whitening ingrediënten, die tot diep in de vezels doordringen en zelfs het moeilijkste vuil oplossen. Met Dash wordt je was ultra schoon in slechts 1 wasbeurt. Met gebruik van Dash heb je tijdens elke wasbeurt de beste waarde voor je geld.
Kortom: probeer Dash zelf!
Dash vloeibaar is geschikt voor de witte en gekleurde was en voor alle temperaturen.


Maar ik maak nu de fles open en het wasmiddel is blauw van kleur en ik zou toch zweren dat het in die andere flessen wit van kleur was.
03/2019
11/2020
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 21 Jun 2014 12:52

Re: Dash wasmiddel / witte of gekleurde was?

Ik denk dat het echt voor de witte was is. Mijn wasmiddel voor witte was is ook blauw.
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jun 2014 13:29

Re: Dash wasmiddel / witte of gekleurde was?

Same here SDL, ik zou het niet aandurven met gekleurde was.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:11

Bericht 21 Jun 2014 13:35

Re: Dash wasmiddel / witte of gekleurde was?

Thanks voor jullie berichtje. Ik draai er nu een sokken en handdoeken was mee en daarbij boeit het mij niet zo als de kleuren valer worden, maar dan haal ik van de week toch even ander wasmiddel voor m'n kleding. Durf dat dan toch niet aan.
03/2019
11/2020
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 21 Jun 2014 21:33

Re: Dash wasmiddel / witte of gekleurde was?

Was mij idd ook opgevallen dat de kleur anders is, maar verder niet over nagedacht. Heb al een grootverpakking weggewassen en geen problemen.
December 2009
juli 2012
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:11

Bericht 21 Jun 2014 21:43

Re: Dash wasmiddel / witte of gekleurde was?

Mijn paarse handdoeken kwamen ook nog gewoon paars uit de was! Misschien dat ik ze van de week maar even bel, vind het toch wel verwarrend.
03/2019
11/2020
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 21 Jun 2014 21:57

Re: Dash wasmiddel / witte of gekleurde was?

Ik ben heel benieuwd wat ze zeggen, want nu ik er langer over nadenk heb ik wel een aantal nieuwe kledingstukken waarvan de kwaliteit me tegenviel, namelijk dat ze snel valig werden...
Zou wel balen zijn, heb net 6 flessen bij de AH gehamsterd!
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem50

Bericht 21 Jun 2014 22:45

Re: Dash wasmiddel / witte of gekleurde was?

Die vraag kan ik beantwoorden, JA!

Ik heb een paar maanden geleden een paar flessen in de aanbieding gekocht en voor ik erachter kwam dat het enkel voor witte was was, was ik op de laatste fles aangekomen. Wast echt super goed, ook op kleur. Maar volgende keer ga ik wel even op de verpakking kijken. :)
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 22 Jun 2014 08:45

Re: Dash wasmiddel / witte of gekleurde was?

Marley, welke vraag beantwoord je nu?
<<

Anoniem50

Bericht 22 Jun 2014 09:19

Re: Dash wasmiddel / witte of gekleurde was?

De vraag blijkt niet gesteld, maar ja, je kunt Dash voor witte was ook op kleur gebruiken. En nee, het wordt niet vaal. Ik had het anders ook niet aangedurfd, maar ik kwam er pas bij de laatste fles achter. Maar goed, dat heb ik al uitgelegd in het stukje eronder.
<<

Anoniem151

Bericht 22 Jun 2014 10:25

Re: Dash wasmiddel / witte of gekleurde was?

Kaat schreef:Hier twijfel ik weer een beetje, omdat bij het tabelletje met de 1 ook voorbeelden met gekleurde was staat.


Betekent dat niet dat je de was op kleur moet sorteren? Zo vat ik stap 1 op.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:11

Bericht 25 Jun 2014 09:21

Re: Dash wasmiddel / witte of gekleurde was?

Ik heb net gebeld met de vragenlijn. In poeder van Dash kan bleek zitten, de vloeibare wasmiddelen zit nooit bleek en kunnen dus voor witte en gekleurde was gebruikt worden. Ze hebben de formule van het vloeibare wasmiddel aangepast, waardoor de kleur was het wasmiddel nu blauw is. Er zijn optische bleekmiddelen toegevoegd, dit zorgt ervoor dat lichte kleuren optisch meer stralen, maar het bleekt dus niet en zal ook geen vlekken veroorzaken.

Samenvatting: vloeibaar wasmiddel van Dash kan altijd voor zowel witte als gekleurde was gebruikt worden.
03/2019
11/2020
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 25 Jun 2014 12:03

Re: Dash wasmiddel / witte of gekleurde was?

Ik gebruik het ook voor mijn witte en gekleurde was hoor, werkt prima en het ruikt heerlijk!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 18 Okt 2014 08:54

Vraagje Dash Lila Bloesem Fris wasmiddel

Ok, misschien ben ik bij de bevalling flink wat hersencellen kwijtgeraakt of het is gewoon totaal onduidelijk, wie kan me helpen?

Ik heb laatst wasmiddel gekocht, maar nu ik er mee wil gaan wassen ben ik ineens niet meer 100% zeker of het nou alleen voor witte of ook voor gekleurde was is. Op webshops staat dat het geen bleekmiddel bevat (een fatsoenlijke Dash website met productinfo bestaat blijkbaar niet), maar dat 'stralend wit of je geld terug' bovenaan de verpakking is dan weer raar. Iemand ervaring met precies deze fles en gekleurde was? Zucht.

Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 18 Okt 2014 08:56

Re: Vraagje Dash Lila Bloesem Fris wasmiddel

Ik had precies dezelfde vraag vorige week, stond met die fles in mijn handen bij de Action. Ik durfde het niet aan om hem voor de gekleurde was te gebruiken.

edit: Dit kan ik online vinden op de site van Drogistplein.nl
Aangezien Dash vloeibaar geen bleekmiddel bevat kan dit perfect gebruikt worden voor de gekleurde was. Het kan in het bijzonder gebruikt worden om: - hardnekkige vlekken voor te behandelen, aangezien je de vloeistof direct op de vlek kan aanbrengen - Handwas & snelwas programma's aangezien het wasmiddel snel oplost in de was Ervaar de heerlijke geur van lila bloesems dankzij Dash Lila Bloesem Fris
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 18 Okt 2014 09:04

Re: Vraagje Dash Lila Bloesem Fris wasmiddel

Ja die had ook dus ook gevonden... Alsnog raar van dat stralend wit dan bovenaan de fles. Sowieso... 'met vlekverwijderingskracht'? Ja goh, lijkt me inderdaad wel handig ja. :palm:
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:11

Bericht 18 Okt 2014 09:19

Re: Vraagje Dash Lila Bloesem Fris wasmiddel

post350404.html?hilit=Dash#p350404

Zie hier het antwoord :-D
Laatst gewijzigd door Kaat op 18 Okt 2014 09:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
03/2019
11/2020
<<

Anoniem122

Bericht 18 Okt 2014 09:20

Re: Vraagje Dash Lila Bloesem Fris wasmiddel

Das handit kaat! Dan ga ik hem van de week denk ik ook eens halen bij de Action, hij rook wel heel lekker namelijk.
<<

Burgemeester Bo

Bericht 18 Okt 2014 09:21

Re: Vraagje Dash Lila Bloesem Fris wasmiddel

Ik heb de topics even samengevoegd. Bedankt, Kaat, ik wilde net gaan zoeken, omdat ik wist dat er een tijdje geleden een topic over was.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 18 Okt 2014 15:10

Re: Vraagje Dash Lila Bloesem Fris wasmiddel

Bedankt Kaat. :)
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 18 Okt 2014 17:18

Re: Vraagje Dash Lila Bloesem Fris wasmiddel

Ik gebruik de poeder lila bloesem echt al maanden, als het geen jaar is en geen last van vale kleuren. Lijkt mij dat dat met vloeibaar net zo is.
Afbeelding

I & N juni 2010

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers