Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baby is niet te genieten.

<<

Anoniem70

Bericht 17 Okt 2014 17:27

Baby is niet te genieten.

:laughcry: :) :laughcry:
Mijn vrolijke baby is echt weg. Hij is nukkig huilt heel erg vaak slaapt heeel erg veel.
Hij is chagrijnig en draait constant zijn ogen weg als ik tegen hem praat.
Hij weigert tegen mij te lachen terwijl er wel een herkenning en voorzichtige lach komt als mijn man thuis komt. Je merkt dat hij echt aandacht voor mijn man heeft.
Pffff best zwaar hoor zo vaak huilen.
Volgens het cb niks aan de hand kan een sprongetje zijn.
Wel krampjes.

Misschien herkenning?

Groetjes rituals
<<

Anoniem97

Bericht 17 Okt 2014 17:29

Re: Baby is niet te genieten.

Ja en zulke momenten zullen er nog veel meer komen. Het hoort erbij.
<<

Anoniem70

Bericht 17 Okt 2014 17:31

Re: Baby is niet te genieten.

Dank je.
Hij wil dan wel weer graag bij me liggen dat dan wel en aait me maar verder is het negeren, zelfs bij het flesje draait hij zijn oogjes van me weg.

Ik probeer heel de dag zijn aandacht te krijgen lukt niet. Man komt thuis en hij kijkt hem de hele tijd fascinerend aan.
Lijkt wel alsof die me niet keer mag haha..
<<

Anoniem81

Bericht 17 Okt 2014 17:40

Re: Baby is niet te genieten.

Het is een fase!

Hier hebben ze af en toe ook periodes dat ik denk: wie zijn deze blonde duiveltjes en waar zijn mijn lieve vrolijke jongetjes... Nu vooral qua luisteren, als ik iets zeg doen ze alsof ze minimaal doof zijn, mijn man hoeft maar een blik te werpen en ze rennen.

Wat mij helpt is focussen op de mooie momentjes op een dag.
<<

Anoniem70

Bericht 17 Okt 2014 17:42

Re: Baby is niet te genieten.

Dacht dat is pas veel later niet bij de 6 weken al.

Negeren ze jouw dan ook ?
<<

Tweeling

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 292

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:27

Bericht 17 Okt 2014 18:22

Re: Baby is niet te genieten.

Vast een fase, zou me er niet druk om maken. Een baby van 6 weken die zijn moeder express negeert? Haha nee joh!
Afbeelding


Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 17 Okt 2014 18:31

Re: Baby is niet te genieten.

Nee hoor, express negeren zal hij niet doen. Misschien voelt hij zich wel veilig genoeg bij je om nieuwsgierig te zijn naar zijn verdere omgeving en daar naar te willen kijken? En papa is natuurlijk interessant als hij hem de hele dag niet heeft gezien.

Het huilen kan met van alles te maken hebben; een sprong, prikkels, groeistuip, krampjes, etc.
L2014 & H2017
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 17 Okt 2014 19:03

Re: Baby is niet te genieten.

Hoeveel huilt hij precies op een dag? Heb je het al wel eens bij gehouden? Als het écht buitensporig veel is, zou ik toch aan de bel trekken bij de huisarts hoor!

En heb je de Lactulose al gegeven? Zag gister je topic er over, maar kan hem nu niet meer vinden...
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 17 Okt 2014 19:27

Re: Baby is niet te genieten.

Ja helaas horen dit soort momenten erbij. Maar bewust negeren met 6 weken geloof ik niet.
Je geeft in je eerste bericht aan. Hij huilt heel erg veel en slaapt heel erg veel? Hoeveel huilt hij? Want als hij heel veel slaapt valt dat dan toch wel mee?
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem315

Bericht 17 Okt 2014 19:48

Re: Baby is niet te genieten.

Mijn dochter heeft ook van die fases gehad dat ze mij geen blik waardig gunde. Ze lachte dan wel naar anderen. Momenteel lijkt ze juist wel verliefd op me en kleeft ze continue aan me, maar dat kan volgende week ineens weer anders zijn.

Ik zie het als dat het kind zich dan veilig genoeg voelt om zichzelf te zijn. Lachen is een overlevingsinstinct en bij jou weet het dat het niet persé hoeft te lachen, omdat jij er toch wel voor hem bent.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 18 Okt 2014 09:55

Re: Baby is niet te genieten.

Tussen 6 en 8 weken heb je toch die huilpiek dacht ik. Heel vermoeiend.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Fiene

Bericht 18 Okt 2014 11:48

Re: Baby is niet te genieten.

Misschien ook gewoon niet lekker ofzo. Ik geloof namelijk absoluut niet in die zogenaamde fases vanuit dat 'Oei ik groei'' boek.. en vooral niet in de dingen die ze daarna zouden moeten weten/kunnen.

Ik herken het niet, dat ze mij '' negeren''' maar bewust dat doen doet zo'n kleintje niet. Wat Steep zegt over die huilpiek heb ik ook vaker gehoord, gelukkig deed N daar niet aan mee;) R overigens wel..
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 18 Okt 2014 12:37

Re: Baby is niet te genieten.

Ik noem ook altijd alles een sprongetje haha. J. heeft wel een tijdje gehad dat ze enthousiaster reageerde op mijn man dan op mij en andersom is ook wel een tijdje geweest. Echt wegkijken herken ik niet. Ze was toen wel wat ouder dan 6 weken volgens mij. Ik weet het niet meer zo goed. Tussen 6 en 8 weken was bij J. ook de huilpiek.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx