Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

<<

Anoniem301

Bericht 16 Okt 2014 13:08

Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Nog steeds is mijn manager weg en mijn werk af. Dus dan een vragenlijstje! Sommige vragen moet je niet te serieus nemen :D

- Wat is je muzieksmaak?

- Wat is je favoriete quote?

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen?

- Welke forummer vind je nou écht tof?

- Welke forummer vind je minder leuk?

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders?

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen?

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt?

- Slechtste cadeau ooit?

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro?

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom?

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen?

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten?

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden?

- Van wie houd je het meest?

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? :smile:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Okt 2014 13:20

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Heerlijk Carrie zo een dag zonder toezicht. Ik moet eigen lijk hard studeren, maar zo geen motivatie ( straks toch maar wat doen).
- Wat is je muzieksmaak? Niet echt iets specifiek, denk vooral pop en dance.

- Wat is je favoriete quote?
De echte ontdekkingsreis is niet een kwestie van nieuwe landschappen zoeken, maar van nieuwe ogen hebben ( marcel Proust)

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen?
Gee, waar ik vroeger een hekel had aan mijn naam ben ik er nu trots op ( en hij komt weinig voor :D).

- Welke forummer vind je nou écht tof?
Geen idee, vind meerdere dames opvallen, maar als ik moet kiezen, dan denk ik toch Marin.

- Welke forummer vind je minder leuk?
Tja lastig, sommige dames hebben iets negatiefs, maar ook leuke kanten zoals CBL en Nougat

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders? met ouders dan maar, mijn ouders hoef ik echt niet bezig te zien.

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen? Ik denk dat toch de tijd van 304 jarige. Lekker de wereld ontdekken zonder zorgen.

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt?
De bruiloft van mijn oudste zus. Lekker boers.

- Slechtste cadeau ooit?
doosje bonbons. Ik heb er zelf geen een van op, eet die dingen niet.

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro?
ja, boeiend. Heb vroeger ook op een naturistencamping rond gelopen en het is puur natuur. Als ik zo geld kan krijgen en een nieuwe motor kopen why not.

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom?
Een vriend van mij, die ergens in een denkpatroon vast blijft zitten.

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen?
elk woord twee keer zeggen, zal wel allergisch reageren op de verf :D.

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten?
Een jaar lang hetzelfde eten.

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden?
Twee voortanden, die kan je wel met een gebitje vervangen.

- Van wie houd je het meest?
Mijn familie

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? :smile:
Geen idee, aangezien ik vrijgezel ben en ik mij niet echt in de LRS topic verdiept.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12152

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Okt 2014 13:30

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

]Nog steeds is mijn manager weg en mijn werk af. Dus dan een vragenlijstje! Sommige vragen moet je niet te serieus nemen :D

- Wat is je muzieksmaak? Vanalles van top 40 tot hardstyle.

- Wat is je favoriete quote? Geniet van elke dag

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen? Sarah

- Welke forummer vind je nou écht tof?

- Welke forummer vind je minder leuk?

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders? Kijken met mijn ouders

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen?21

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt? Mijn eigen trouwfeest

- Slechtste cadeau ooit? Tosti ijzer terwijl ik dat niet lust en dat wist diegene ook

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro? Ja

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom? Mijn zwager die leeft zo in zijn perfecte wereld en zo moet iedereen van hem leven

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen?elk woord 2 keer zeggen

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten? Zelfde eten

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden? Natte sokken

- Van wie houd je het meest? Ouders

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? :smile:
Geen idee.
Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 16 Okt 2014 13:31

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Leuk lijstje! Ik verveel me ook lichtelijk dus ik ga hem lekker invullen :-)

Wat is je muzieksmaak? Pop, rock, poprock, jaren 90, 2000..

- Wat is je favoriete quote? 'never lose yourselve trying to hold on to somebody who doens't care about losing ýou'

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen? Truus! :smile:

- Welke forummer vind je nou écht tof? uhhh jou: Carrie. En UN. En nog wel een paar maar daar ben ik altijd slecht in! June uiteraard. En Carra ook. Harri, Marni.. Toet, Lavendel, Pou... en ga zo maar door.

- Welke forummer vind je minder leuk? een paar waarvan ik de naam dus ook direct niet meer onthou!

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders? uhhh.. dan maar met. denk ik.

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen? 30... oud genoeg om te weten wat je wil, jong genoeg om nog alles te kunnen waarmaken!

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt? Poeh.. ik denk alle feestjes vroeger op de camping. Alles kon en mocht, lekker lang opblijven, soms tot de ochtend erna, dan voor twee uurtjes je tent in.. natuurlijk hartstikke aangeschoten..

- Slechtste cadeau ooit? volgens mij heb ik ooit toen ik 6 was een mok gekregen bij een Sinterklaasviering waarop stond 'gefeliciteerd met je pensioen'.. of zoiets :smile:

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro? Ja!

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom? Droeftoeter. Hoe hij het in zijn hoofd haalt te blijven spelen met iedereen en dat er ergens in zijn hoofd écht kortsluiting plaatsvindt.

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen? ik denk elk woord dan maar twee keer zeggen!

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten? een jaar lang hetzelfde eten!

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden? natte sokken!

- Van wie houd je het meest? Mijn familie..

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? :smile: Met de man van SoGood. Ik ken ze beiden helemaal niet, maar ze lijken altijd zoveel lol samen te hebben!
Laatst gewijzigd door Caro op 16 Okt 2014 13:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 16 Okt 2014 13:33

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Carrie schreef:Nog steeds is mijn manager weg en mijn werk af. Dus dan een vragenlijstje! Sommige vragen moet je niet te serieus nemen :D

:smile:


Whaha jij verveelt je echt he :banaan:


- Wat is je muzieksmaak?

Uhm, gewoon de radio. Lekker mainstream.

- Wat is je favoriete quote?

Jeetje, wilde eerst een persoonlijke quote doen (als in auteur Me :P ) maar dat is zo egoïstisch he. Ik denk:

“Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen?

Ik zou mijn voornaam echt niet willen veranderen eigenlijk.

- Welke forummer vind je nou écht tof?

Heel veeeeeeeeeeeeel!!!

- Welke forummer vind je minder leuk?

Ja dat zeg ik natuurlijk lekker niet :angel:

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders?

Liever met dan van, damn! dilemma's

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen?

26 :cheering: Ben ik overigens al lang niet meer, maar zo voel ik me nog wel.

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt?

Mijn griezel kinderfeestje :ja:

- Slechtste cadeau ooit?

Te veel om op te noemen, maar eentje was echt erg: een kapot haarspeldje (sinterklaascadeau met lootje trekken van sport) :snik: Ik was toen nog maar een jaar of 8 en heb daar echt heel lang om gehuild.

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro?

JA!

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom?

De biologische moeder van mijn zusje, omdat die kleine het zelf niet kan.

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen?

Arg weer een dilemma.. doen maar elk woord twee keer zeggen.

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten?

Hetzelfde eten :D Doe maar friet en vlees :P

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden?

Iew, natte sokken is een ramp! Maar twee voortanden missen... uhm... dan toch maar die tanden weg.

- Van wie houd je het meest?

Van mijn ouders en zussen (en daarna mezelf :heart: )

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen?

Die van jou Carrie lijkt me echt zo'n schat! En die van Harri is zo smakelijk, zou ik best wel een dagje naar willen kijken haha. Oh en die van Bazinga lijkt me ook zo gezellig! En die van Marni lijkt me echt ook een gekkerd, dus dat is weer leuk lachen natuurlijk.. maar na die washand selfie, zou ik ook best wel lekker een dagje op eettour gaan met de partner van Marin :dance: Maar het liefste heb ik gewoon elke dag mijn eigen partner, die zowel een schat is, als smakelijk, als gezellig, als gek en die me ook meeneemt weleens op een eettour :love:
<<

Anoniem173

Bericht 16 Okt 2014 13:35

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

- Wat is je muzieksmaak? Ik ben gek op bandjes, mijn favoriet is Vertical Horizon.

- Wat is je favoriete quote? Die staat in mijn onderschrift. Is een uitspraak van Frederique Huyts na het winnen van wie is de mol.

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen? Ik vind Fenne wel een leuke naam!

- Welke forummer vind je nou écht tof? Even denken hoor, ik vind marsy toch wel heel tof omdat die gewoon op wereldreis is gedaan op haar 31e!

- Welke forummer vind je minder leuk? Ik vind dit altijd zo'n gemene vraag, inkoppertje is Nougat, maar ik word soms ook wel een beetje simpel van de mensen die altijd maar lopen te zeuren over het hebben van weinig geld en vervolgens wel om tips voor weekendjes weg en restaurants komen vragen. Begrijp me niet verkeerd, iedereen mag plezier maken en je kunt natuurlijk niet in een ander zijn portemonnee kijken. Maar soms is het wel de tering naar de nering zetten natuurlijk.

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders? Dan maar met mijn ouders

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen? 21

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt? Ik denk koninginnedag een jaar of 6 geleden

- Slechtste cadeau ooit? Een heel erg lelijke pinquin beeld die ik van mijn oma heb gehad.

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro? ja!

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom? .... lastig

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen? dan maar elke dag blauw.

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten? jaar hetzelfde eten (als het dan bijvoorbeeld brood met kaas is, daar kun je tenminste nog een tosti van maken)

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden? natte sokken

- Van wie houd je het meest? mijn man

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? oh dat is leuk na het zien van de foto's van het fototopic, ik vind de partner van Carra echt leuk!
<<

Anoniem147

Bericht 16 Okt 2014 13:41

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

- Wat is je muzieksmaak?
Hmm.. vind ik altijd moeilijk. Ik hou van begin zero's muziek (hiphop en R&B) en verder beetje 3FM stijl maar niet echt dat harde rock. Top 40 kan ik ook wel gezellig vinden.

In ieder geval geen dance muziek, Nederlandstalig of Hard rock.


- Wat is je favoriete quote?
Niet echt een specifieke. Ik hou wel van die levensquotes, over welke wegen je bewandeld en dergelijke haha.

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen?
Marni hahaha

- Welke forummer vind je nou écht tof?
Ik vind dat ik de leukste band heb met Harrison en Poubelle en ik vind hun ook gewoon mega tof haha. Ik wil namelijk geen suffe vriendinnen ;)

- Welke forummer vind je minder leuk?
Niemand haha. Ik zie dat soort dingen niet, maak mezelf er niet druk om en vind het sowieso niet aardig van mezelf om iets negatiefs voor een ander te zeggen.

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders?
Iehw hahahahaha. Toch niet waar ze zelf op staan? Als het gewoon een random filmpje is wat ik zou lenen dan de eerste. Maar als zij er zelf op staan de tweede haha.

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen?
14 jaar, al vind ik dit jaar ook wel erg leuk!

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt?
Dat was denk ik de schuimparty waar ik mijn vriend voor het eerste heb gezoend toen ik 15 was haha.

- Slechtste cadeau ooit?
Lelijke kaarsen houdertjes. Ach ja haha.

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro?
Zeker!

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom?
Ik voel die drang nooit zo. Ik voel mezelf al snel schuldig als ik onaardige dingen zeg over iemand.

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen?
Blauw schilderen. Wel lief babyblauw haha. Geen smurf blauw.

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten?
Zonder telefoon!!

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden?
Twee voortanden en dan zet ik er 2 nepperds in.. Goud hahahahaha.

- Van wie houd je het meest?
Mijn vriend

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? :smile:
Poeeehh ik vind wel meerdere forummannen erg mooi. Die van Parel bijvoorbeeld, maar ruilen durf ik niet hoor hahahahaha. Gezellig een dagje leip doen ofzo vind ik wel prima. Beetje ganzenborden hahaha.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Okt 2014 13:47

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Liefjes, zonder voortanden is zonder voortanden he? Dus je mag er geen gouden of nepperds voor in de plaats zetten :smile:

AM ik zie geen quote in je onderschrift?
<<

Anoniem119

Bericht 16 Okt 2014 13:49

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Carrie schreef:Nog steeds is mijn manager weg en mijn werk af. Dus dan een vragenlijstje! Sommige vragen moet je niet te serieus nemen :D

- Wat is je muzieksmaak?
Eigenlijk tegenwoordig met name gewoon top 40. Maar indie ook.

- Wat is je favoriete quote?


- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen?
Eigenlijk ben ik heel erg blij met m'n eigen naam. Maar de naam van m'n zus vind ik ook heel mooi. En dan zou t tenminste niet rijmen met m'n nieuwe achternaam straks haha.

- Welke forummer vind je nou écht tof?
Charles en Marni

- Welke forummer vind je minder leuk?

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders?
Haha ja doei, dan maar met m'n ouders.

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen?
Ja 32 ofzo denk ik! Nog paar jaartjes!

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt?
Ik denk het Fiesta latina dat ik gaf in m'n studententijd. Maar hoop natuurlijk dat de bruiloft ook goed feestje wordt.

- Slechtste cadeau ooit?
Geen idee

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro?
Ja hoor

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom?
Geen idee

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen?
Elk elk woord woord twee twee keer keer zeggen zeggen.

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten?
Dan maar zonder telefoon.

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden?
Natte sokken dan maar

- Van wie houd je het meest?
M'n moeder, zus broer en vriend

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? :smile:. Carrie of Harrison. Of die van parel om te vragen hoe het is om met twee (straks drie) van die hittepetitten samen te leven haha.
<<

Anoniem124

Bericht 16 Okt 2014 13:49

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Carrie schreef:Nog steeds is mijn manager weg en mijn werk af. Dus dan een vragenlijstje! Sommige vragen moet je niet te serieus nemen :D

- Wat is je muzieksmaak? Ik houd van Britpop en van dingen met een diepe beat en bas haha.

- Wat is je favoriete quote?

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen? Dan zou ik wel de naam van mijn dochter willen hebben.

- Welke forummer vind je nou écht tof? Rizzoli, Pippa, Lady, Harri, Exo, Oreo, Bazinga, Urban Naked, Carrie, Marin, Siamsa, Pitufo, Poubelle...ik vergeet vast veel.

- Welke forummer vind je minder leuk? Ik antwoord niet meer op zulke vragen. Charles is volwassen(er) geworden.

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders? Sheez Carrie wtf.

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen? ehm. 18. Of nee...23...of toch nu. Nee qua lichaam 19 en qua rest nu.

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt? Mijn oud en nieuw feestje na mijn longgebeuren.

- Slechtste cadeau ooit? Een porseleinen clowntje.

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro? Jazeker.

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom? Mn schoonmoeder omdat ze zich als een heks gedraagt vaak.

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen? Blauw gezicht.

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten?Zonder telefoon.

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden? Hahahah! Voortanden missen.

- Van wie houd je het meest? Van mijn iphone.

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? Ik zag net sugarfalls man..die wil ik ook. :smile:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Okt 2014 13:51

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

- Wat is je muzieksmaak?
Een beetje top40, rock, pop, '80's en '90's hits.. Ik vind heel veel leuk! Hou alleen niet echt van Dance.

- Wat is je favoriete quote?
Geen idee, ik ben helemaal niet zo van de quotes.

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen?
Ik ben eigenlijk wel heel blij met mijn voornaam! Als ik zou moeten kiezen zou ik misschien wel een toffe korte naam willen zoals Pien ofzo.

- Welke forummer vind je nou écht tof?
Ik vind Happinez heel erg leuk, lekker nuchter en down to earth. Ik hou ervan! Er zijn veel forummers die ik leuk vind hoor, maar bij het woord 'tof' moest ik echt meteen aan Happi denken.

- Welke forummer vind je minder leuk?
Dat zijn er ook meerdere. Niet persé omdat ik ze niet aardig vind, maar gewoon omdat ik totaal andere interesses heb en heel anders over dingen denk. Bijvoorbeeld Poubelle en Francaise.

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders?
Haha liever geen van beide, maar als ik moet kiezen kijk ik het liever met ze. Mijn ouders bezig zien lijkt me echt traumatisch, haha!

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen?
Ik denk de leeftijd die ik nu heb ongeveer. Misschien nog iets ouder. Oud genoeg om als volwassene gezien te worden, maar jong genoeg om gek te doen.

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt?
Ik denk dat dat de kroegentocht is die ik op Kos deed. Toen heb ik echt zo gelachen. Heerlijk.

- Slechtste cadeau ooit?
Toen ik een jaar of 12 werd kreeg ik van mijn nichtje de volgende cadeau's: een scheetkussen, een potje in de vorm van een wc met slimey erin en een nepdrol. Really, waarom?

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro?
Oh dat zou ik zelfs doen voor 1000 euro denk ik! :D

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom?
Mijn oom omdat ik het onvoorstelbaar vind dat hij zich op deze manier gedraagt. En een aantal collega's, omdat hun werkhouding echt om te huilen is.

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen?
Elk woord twee keer zeggen dan maar.

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten?
Zonder telefoon.

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden?
Natte sokken.

- Van wie houd je het meest?
Van mijn vriend en familie (ouders, zus, oma en neefjes). Ik denk niet dat ik van de één meer houd dan van de ander.

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? :smile:
Oeh dit vind ik een lastige. Ik vind bijvoorbeeld de vriend van Sugarfall er heel leuk uitzien, maar géén idee hoe hij in het echt is. De vriend van Bazzie is een beetje van hetzelfde soort als mijn vriend, zo'n lekkere goedzak. Daar hou ik ook wel van. Oh en Parels vriend vind ik altijd een mooie man.

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Okt 2014 13:52

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Meh nu voel ik me een bitch want ik heb als enige namen genoemd bij de 'minder leuke forummers' vraag..

♥♥
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 16 Okt 2014 13:55

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Elliot schreef:Meh nu voel ik me een bitch want ik heb als enige namen genoemd bij de 'minder leuke forummers' vraag..


Ben je ook :smile: Maar tenminste niet zo'n politiek correct forum antwoord zoals mij :thumbup:
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 16 Okt 2014 14:00

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Nog steeds is mijn manager weg en mijn werk af. Dus dan een vragenlijstje! Sommige vragen moet je niet te serieus nemen

- Wat is je muzieksmaak? Ik vind gewoon top40 muziek wel prima.

- Wat is je favoriete quote? Kan er zo geen opnoemen...

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen? Uhh, ik vind Kim wel leuk!

- Welke forummer vind je nou écht tof? Jans (vind het leuk dat ze zoveel experimenteert met eten!)

- Welke forummer vind je minder leuk? Kan er niet echt een opnoemen

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders? Uhhh dan maar met..

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen? 32, leeftijd die ik nu heb

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt? Het feest wat mijn vriend en ik 2 jaar terug hebben gegeven. Alles klopte!

- Slechtste cadeau ooit? Een hele zak met pennen

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro? Ja denk het wel!

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom? De ex van mijn vriend. Hoe zij met de kinderen en hun scheiding omgaat, zou niet mijn manier zijn zeg maar....

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen? Het laatste

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten? Jaar lang zonder telefoon

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden? Natte sokken

- Van wie houd je het meest? Van mijn vriend

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? Uhhh dat weet ik echt niet. Zie weleens mannen voorbij komen, maar zou niet weten bij wie die hoort!
<<

Anoniem315

Bericht 16 Okt 2014 14:01

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

- Wat is je muzieksmaak? Pop, poprock, progressive house en alternatief.

- Wat is je favoriete quote? 'Zo niet, dan toch' en 'Don't waste your time or time will waste you'.

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen? Ik vind een naam als Lara/Cara/Laura/Leila altijd wel mooi klinken.

- Welke forummer vind je nou écht tof? Bazinga. Zij is echt een schat, maar is ook heel krachtig en kan dingen goed en hilarisch verwoorden. Ja, Baaz is echt mijn heldin. Daarnaast vind ik Cotton, Elliot, Joan en Spencer ook supertof. En nog meer hoor, maar dan ben ik wel even bezig.

- Welke forummer vind je minder leuk? Forumsters die dingen plempen. Sinds het woord 'plemper' hier is gevallen, is het me opgevallen wie dat doen en met hen heb ik eigenlijk weinig. Logisch ook, aangezien plempen niet echt van interesse getuigt.

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders? Gatverdamme. Beide niet. Nou ja, dan mét.

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen? Ik dacht altijd 17, maar dan zou ik levenslang onvolwassen zijn. Nee, doe maar 24 ofzo.

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt? Mijn eigen trouwfeest.

- Slechtste cadeau ooit? Een 5 pack lijntjesschriften toen ik 6 was ofzo.

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro? Ja.

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom? Het schoonzusje van mijn zus. Wat een bitch is zij. Echt onbehoorlijk, alsof ze de duivel in zich heeft.

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen? Elk woord twee keer.

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten? Zonder telefoon. No problem.

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden? Uhm.. Natte sokken dan maar.

- Van wie houd je het meest? Van mijn kind.

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? :smile: Pfoe! Nee, deze vraag kan ik echt niet beantwoorden. Ik kan wel op uiterlijk afgaan, maar... nee.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Okt 2014 14:03

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Charles vind je mij tof? Huh? Helemaal verbaasd ben ik! Ik ga nu het lijstje zelf ook even invullen.
<<

Anoniem114

Bericht 16 Okt 2014 14:04

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Maar met natte sokken krijg je toch hele erge blaren?..
<<

Anoniem124

Bericht 16 Okt 2014 14:04

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Carrie schreef:Charles vind je mij tof? Huh? Helemaal verbaasd ben ik! Ik ga nu het lijstje zelf ook even invullen.


Ja hoor! Waarom niet haha?
<<

Anoniem119

Bericht 16 Okt 2014 14:05

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Bazinga schreef:Maar met natte sokken krijg je toch hele erge blaren?..

En ben je constant ziek denk ik. Maar zonder voortanden ben je lelijk. Dan maar ijdel hoor.
<<

Anoniem114

Bericht 16 Okt 2014 14:13

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

- Wat is je muzieksmaak? Alternatieve rock, poprock, classic rock enn vrijwel alles uit de jaren 90.

- Wat is je favoriete quote? "We zullen moeten kiezen, de waarheid of de schijn. Je kunt jezelf verliezen, door nooit jezelf te zijn."

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen? Kat(ie).

- Welke forummer vind je nou écht tof? Exo, Zero, Joan, Elliot, Cotton, RYW-4-evah.

- Welke forummer vind je minder leuk? Ghehe. Uhhu.

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders? Eh.. Doe maar met.. Met tegenzin, overigens.

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen? Begin 25, niet de latere maanden daarvan maar de eerste. Toen was alles oké.

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt? Ehmm... Gaat nog komen, denk ik. Hoewel m'n kinderpartijtje in groep 8 wel the bomb was.

- Slechtste cadeau ooit? Meh. Een schaar, een borstel en een boek. Gekregen van m'n stiefmoeder voor m'n verjaardag, omdat ze me dure cadeaus niet waard vond :laughcry:

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro? Sure.

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom? M'n ex-stiefmoeder. Oftewel de moeder van m'n broertje. Omdat ze beter voor haar kind moet zorgen, zodat ik het niet hoef te doen.

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen? Blauw gezicht. Weet je hoeveel ik lul? Dan ben ik bekaf aan 't einde van de dag. En als blauw iemand kan ik nog altijd als smurf of lid van the Blue Man Group solliciteren.

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten? Pfoei.. Toch maar elke dag 't zelfde eten. Ik wissel 't pureren en hele stukken eten wel af dan of zo..

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden? 2 voortanden missen. Ik plak wel kauwgumstukjes of zo, maar ik kan niet werken op de natte sokken.. Is dit trouwens in combinatie met 't blauwe gezicht? Want dan begin ik wel te balen.

- Van wie houd je het meest? Mijn broertje.

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? Elliot. Ben heel benieuwd naar de discussies die ik met meneer Elliot kan voeren, over o.a. WO2!
<<

Anoniem301

Bericht 16 Okt 2014 14:14

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

- Wat is je muzieksmaak?

Heel veel. Om goed op te kunnen dansen en de hele avond: RnB uit de jaren 90's en 00's
Verder (oude)soul, sommige rock, ja nou heel veel dus. Favo zender is 3FM

- Wat is je favoriete quote?
Een nuchtere "de mens lijdt het meest door het lijden wat men vreest"

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen?
Ehm, Bo.

- Welke forummer vind je nou écht tof?

Azi, Koko, alle meisjes die boeken naar elkaar doorsturen in het e-reader topic. Zo lief! En nog veel meer, maar ja die vergeet ik nu weer. Bazinga kan ik ook steeds meer waarderen geloof ik.

- Welke forummer vind je minder leuk?
Hmm, van die zeurmensen die vaak klagen.

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders?
Jeetje wat moeilijk. Doe maar met dan.

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen?
Iets tussen de 30 en 35. Ben meer in balans, meer tevreden met mezelf, volwassener maar still fabulous!

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt?
Mijn bruiloft! En verder de RnB feestjes waar ik vroeger heen ging en festivals.

- Slechtste cadeau ooit?
Nouja, slechtste is ook overdreven, maar ik was 10 minuten vol lof over de bruisballen van LUSH tegen mijn moeder, biologisch, handgemaakt, natuurlijke producten enz en dat ik die wel voor mijn verjaardag wilde. Kreeg ik een fabrieksbruisbal van de Tuinen. Toch heel anders.

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro?
Ja hoor!

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom?
Mijn broertje. Die is nu echt heel raar bezig.

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen?
Doe maar blauw en dan schrijf ik er een blog over en word ik misschien wel beroemd.

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten?
Zonder telefoon

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden?
Natte sokken dan maar! Hoewel ik daar echt een hekel aan heb.

- Van wie houd je het meest?
Mijn man

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen?
Van iedereen die een man heeft met een lange stoere hipsterbaard.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 16 Okt 2014 15:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem114

Bericht 16 Okt 2014 14:18

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Oh ik weet welke vent ik ook leuk vind!! De partner van Azi! Die lijkt me echt zoo cool!
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 16 Okt 2014 14:18

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

- Wat is je muzieksmaak?
gewoon lekker blerren met skyradio

- Wat is je favoriete quote?
dit soort dingen
nobody is too busy, it's just a matter of priorities.
het klinkt redelijk... maar het slaat nergens op.

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen?
Ben eigenlijk wel tevreden met mijn voornaam.

- Welke forummer vind je nou écht tof?
ik ken jullie nog niet zo goed

- Welke forummer vind je minder leuk?
mensen die blijven door zeuren

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders?
nou dan het laatste als je moet kiezen ....

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen?
kind zijn echt heerlijk

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt?
ik ben niet zo partyganger

- Slechtste cadeau ooit?
een boek ...ik had nog zo gezegd alles best behalve een boek want ik haat lezen en ja wel wat krijg je ...een boek :palm:. Het gaat mij niet eens om het boek maar meer dat je zoiets hebt van luister je wel naar me of ken je mij eigenlijk wel ?.

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro?
Flashen ? maar ze mogen ze best 10 sec zien ...makkelijk verdiend.

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom?
Mijn oude huisgenootje wat een schijtwijf maar ach wat schiet je der mee op hè.

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen?
Mijn gezicht blauw schilderen een stuk minder vermoeiend

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten?
Een jaar zonder telefoon ik gebruik die van mijn vriend wel ;) ..elke week hetzelfde eten vind ik al vreselijk.

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden?
natte sokken ...die draag ik dan gewoon niet ;) lekker blote voetjes.

- Van wie houd je het meest?
Mijn vriend

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? :smile:
poeh geen idee ...als hij maar lief is.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3088

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 16 Okt 2014 14:19

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Atelier Madame schreef:- Wat is je muzieksmaak? Ik ben gek op bandjes, mijn favoriet is Vertical Horizon.

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? oh dat is leuk na het zien van de foto's van het fototopic, ik vind de partner van Carra echt leuk!


Wat lief van jou! :heart:
En heeft Vertical Horizon nog andere cd's gemaakt dan die ene rozige? Die heb ik echt grijs gedraaid! Zo een mooie cd!
<<

Anoniem131

Bericht 16 Okt 2014 14:23

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Carrie schreef:Nog steeds is mijn manager weg en mijn werk af. Dus dan een vragenlijstje! Sommige vragen moet je niet te serieus nemen :D

- Wat is je muzieksmaak?
Ik vind alles wel leuk. Nouja, Nederlandstalig alleen op een bierfeestje.

- Wat is je favoriete quote?
Ik had ooit een hele mooie over jaloezie maar kam niet vinden. Iets met dat als je jaloers bent op iemand je ook moet kunnen beoordelen of jij dat lef/verstand etc hebt. Ik ga hem zoeken.

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen?
Noor

- Welke forummer vind je nou écht tof?
Daarvoor kom ik hier te weinig. MG valt me vaak positief op.

- Welke forummer vind je minder leuk?
Nougat. Ligt er te dik bovenop.

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders?
Euhhhh, van. Dan kan ik snel wegzappen.

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen?
24
-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt?
Kan er geen specifieke bedenken.

- Slechtste cadeau ooit?
Een wereldbol en boeken over de tweede wereldoorlog.

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro?
Jazeker
- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom?
Mijn ouders. Ik doe mijn best om beter te worden en zij zeiken me alleen maar af. Woest maakt het me.

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen?
Blauw gezicht
- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten?
Hetzelfde eten

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden?
Natte sokken

- Van wie houd je het meest?
Beste vriendin

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? :smile:

Geen. Ik hoef geen partner.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers