Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Niet HDMI-laptop naar HDMI-TV.

<<

Anoniem122

Bericht 17 Sep 2013 20:17

Re: Niet HDMI-laptop naar HDMI-TV.

Das VGA
<<

Anoniem 52

Bericht 17 Sep 2013 20:24

Re: Niet HDMI-laptop naar HDMI-TV.

Oke dus deze kan dan werken:

http://www.replacedirect.nl/product/P00 ... 3godOREANA

Want da's niet zo duur!
<<

Anoniem122

Bericht 17 Sep 2013 20:54

Re: Niet HDMI-laptop naar HDMI-TV.

Hmm ik twijfel of je niet net andersom moet hebben, want deze gaat er van uit dat je een HDMI signaal uitstuurt, terwijl jij een analoog signaal naar HDMI wilt.
Geen idee of dat nog uitmaakt.

Edit, zo te lezen heb je aan een kabel idd niet voldoende maar heb je een omvormer nodig:
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/v ... naar-hdmi/
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3088

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 17 Sep 2013 21:55

Re: Niet HDMI-laptop naar HDMI-TV.

Waarschijnlijk heb je in je tv ook zo een gva aansluiting. Kan je dan niet beter een gva kabel kopen en op die manier je laptop met je tv verbinden? Bij mij werkt dat prima. Je hebt dan alleen nog wel een audio kabel nodig anders heb je geen geluid.
<<

Anoniem193

Bericht 18 Sep 2013 00:05

Re: Niet HDMI-laptop naar HDMI-TV.

Van vga kan niet naar Hemiksem met een simpel kabeltje.

http://www.hdmi-kabels.com/hdmi-naar-vga/


Wat Carra zegt zou kunnen, welke aansluitingen heb je op je tv?
<<

Anoniem 52

Bericht 18 Sep 2013 00:09

Re: Niet HDMI-laptop naar HDMI-TV.

Euh..
Dit.

Afbeelding
<<

Anoniem5

Bericht 19 Sep 2013 10:09

Re: Niet HDMI-laptop naar HDMI-TV.

Zit er op de achterkant van de tv niet nog een vga aansluiting? Ik gebruik beneden vga-vga voor youtubefilmpjes voor kinderen op tv te kijken. Anders kun je idd beter een mediaplayer kopen.
Een half jaar terug ongeveer was er bij lidl een usb-hdmi kabel voor een euro of 5 maar ik had alleen wat cash bij me voor de dingen die ik moest hebben. Volgende dag terug waren ze op, dus ik dacht bestel er 1 online, nou die prijzen waren in de verste verte niet met die van lidl te vergelijken! :thumbdown:
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Sep 2013 18:51

Re: Niet HDMI-laptop naar HDMI-TV.

Bij VGA heb je trouwens nog wel een geluidsstekker nodig om geluid op je tv te krijgen vanaf je laptop.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem 52

Bericht 19 Sep 2013 18:54

Re: Niet HDMI-laptop naar HDMI-TV.

Hm nou... Ik koop dan wel zo'n mediaplayer geval..
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers