Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kosten eten/feest bruiloft

<<

Anoniem122

Bericht 23 Okt 2014 16:20

Re: Kosten eten/feest bruiloft

Ja natuurlijk, maar kan me voorstellen dat je hier veel langer "plezier" van hebt, zeker omdat koken zo'n grote hobby/passie voor jullie beide is.
<<

Anoniem119

Bericht 23 Okt 2014 16:21

Re: Kosten eten/feest bruiloft

Ja precies, dat is exact de gedachte er achter :)
<<

Anoniem193

Bericht 23 Okt 2014 16:30

Re: Kosten eten/feest bruiloft

Marin schreef:Hee je heet ineens Teun! :)

Tja, dan vind je het maar ouderwets. Ik verwacht ook geen cadeau van jou haha. Mensen die ons kennen, zullen wel zeggen dat het heel erg bij ons past. Prachtige messenset, mooie creusetpannen, een mooi servies, laat de dineetjes maar komen. Ik vind het leuk!


En toen bleek Nougat je schoonzus te zijn
<<

Anoniem119

Bericht 23 Okt 2014 16:31

Re: Kosten eten/feest bruiloft

Hahahaha dat zou wel echt geniaal zijn. Weten we wel direct dat ze de boel inderdaad bij elkaar liegt. ;)
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 24 Okt 2014 14:17

Re: Kosten eten/feest bruiloft

Wel gaaf ook hoor zo'n cadeaulijst, Marin. Hoewel zo'n huwelijksreiswebsite ook wel leuk is. Het blijft dan wel geld, maar op een leukere manier gegeven naar mijn idee. Misschien ga ik mij daar ook nog eens in verdiepen.
<<

Anoniem125

Bericht 24 Okt 2014 14:22

Re: Kosten eten/feest bruiloft

Haha, ik krijg ineens zin om een wedding te crashen :D
<<

Anoniem119

Bericht 24 Okt 2014 14:24

Re: Kosten eten/feest bruiloft

Als je maar een cadeau mee neemt. :smile:
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 24 Okt 2014 14:28

Re: Kosten eten/feest bruiloft

Onze bruiloft heeft 6000 euro gekocht. De kleding kregen we van onze ouders, corsage's waren goedkoper doordat man in een tuincentrum werkt (en ik gewerkt heb) dus deze waren gemaakt door collega's. Boeket bij een andere ex-collega. De bruidstaart was gemaakt door een oom van mijn man want die is banketbakker geweest en de taart kregen we van hem als cadeau. Deze dingen schelen behoorlijk.

Als ik nu terugkijk op onze dag was het super. Bepaalde dingen had ik misschien toch wel anders gedaan als ik het over mocht doen zoals trouwkaarten. Deze heb ik zelf gemaakt en als ik ze nu zie heb ik zoiets van wat een goedkoop, lelijk kaartje. Wat betreft de locatie was het eten e.d. goed maar nu had ik toch een mooiere/luxere locatie gekozen.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers