Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij gelukkig op dit moment?

<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 15 Okt 2014 09:56

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Stofzuiger schreef:Nee, maar ooit komt het goed. Hoop ik.


Dit dus.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 15 Okt 2014 10:31

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Dit weekend overviel me even het gevoel dat ik gelukkig was, dat vond ik heel fijn omdat ik pas een paar maanden geleden uit een rot periode ben gekomen. Dan is het heel fijn dat je je weer gelukkig kan voelen! Ik voel mijn geluk in geluksmomentjes (dus niet de hele week door;)), er zijn wel punten die ik nog graag zou willen verbeteren/veranderen in mijn leven, maar over het algemeen ben ik wel gelukkig ja.

Sterkte voor de meiden die zich niet gelukkig voelen, ik weet hoe het voelt en weet ook dat het kan veranderen! Ik weet niet waar jullie mee worstelen maar gun jezelf het geluk en zoek een manier om met je problemen om te gaan/onderneem actie want het gaat vaak niet vanzelf.(Ik bedoel dit bemoedigend en wil hier niemand mee voor het hoofd stoten want er zullen vast problemen zijn waarbij dit niet van toepassing is/iets moeilijker gaat).
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Okt 2014 10:33

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ik weet niet of ik echt gelukkig ben, maar ik ben ook niet ongelukkig en daar ben ik blij mee, want ik heb in het verleden met depressies gekampt. Ik hoop dat er in de loop der jaren wat puzzelstukjes op hun plek vallen, waardoor ik echt gelukkig kan worden.
❤ 7 juni 2018
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 15 Okt 2014 10:47

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ik was de afgelopen maanden heel erg gelukkig. De laatste twee weken heb ik het een beetje lastig met mezelf en mijn hormonen die uit balans zijn. Ik heb daar nog nooit zoveel last van gehad als nu en ik word er niet echt leuker van. Maar ik ga er vanuit dat het over gaat en dan ben ik weer blij!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 15 Okt 2014 11:14

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ja, heel erg!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem97

Bericht 15 Okt 2014 11:20

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Nee maar dat komt voornamelijk door de zwangerschap. Ik ben ontzettend moe en nog regelmatig misselijk, kan bijna niks eten want krijg dan last van mijn maag. Mijn bekken beginnen nu al weer pijn te doen waardoor ik ook beperkt ben in bewegen.
Ik kijk uit naar het moment dat de kleine eruit is en ik weer fitter ga worden en lekker weer kan gaan hardlopen enzo.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 15 Okt 2014 12:05

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Bliss schreef:Ik weet niet of ik echt gelukkig ben, maar ik ben ook niet ongelukkig en daar ben ik blij mee, want ik heb in het verleden met depressies gekampt. .


Dit geldt voor mijn ook.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Okt 2014 12:05

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Beetje gelukkig. Mijn eigen gezondheid werkt niet mee. Al maanden gigantische hoofdpijn. Daar word ik echt gek van. Relatie gaat beetje beter. Dit jaar veel geliefde mensen verloren 6 uitvaarten gehad. En zitten nog 2 aan te konen . Dat is allemaal erg zwaar.
Afbeelding
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 15 Okt 2014 12:09

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ik voel me zoveel beter dan de afgelopen jaren. Maar echt gelukkig vind ik een lastig het is net als Bliss ik ben niet ongelukkig maar bij mij moeten er nog wat dingetjes op hun plek vallen voordat ik volmondig kan zeggen dat ik gelukkig ben. Maar als ik zie waar ik vandaan kom dan mag ik niet klagen en dat doe ik dan ook niet op het moment.
<<

Anoniem181

Bericht 15 Okt 2014 12:36

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 09 Feb 2016 16:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 15 Okt 2014 12:42

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Niet echt. Gelukkig in de liefde en kinderen. Dat wel.
Maar niet tevreden met mijn leventje op dit moment. Teveel shit van vroeger wat ik nog moet verwerken en daarnaast weet ik ook gewoon niet goed wat ik met mijn leven wil. Wat mijn dromen zijn voor de komende jaren.... Binnenkort weer in therapie. Hopelijk kan ik me dan weer zo gelukkig voelen als na de vorige therapiesessies.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Okt 2014 12:49

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ik vind gelukkig zo'n groot woord! Soms heb ik wel van die momenten dat ik een geluksgevoel heb. Maar dat is niet de hele dag door. Ik ben blij, en zeer tevreden. En trouwens, als ik er wat meer over na denk, gelukkig zijn is ook een beetje in het 'nu' leven toch, en blij zijn met wat je nu al hebt? Anders kun je misschien nooit gelukkig zijn, omdat je denkt "ja ik ben tevreden, maar ik ben pas echt gelukkig als ik dit of dat bereikt heb" en als je dat bereikt hebt is er misschien wel weer iets anders. Goed, dat was even mijn 'hardop denken'.

Dan kan ik wel zeggen dat ik gelukkig ben ja. We willen graag een kindje, zijn daar bijna twee jaar mee bezig, maar dat wil niet zeggen dat ik nu niet gelukkig ben en blij met wat ik heb/we hebben. Ik heb een heerlijke lieve man, goede band met mijn moeder, lieve vriendinnen die ik toch wel een beetje als familie beschouw, een leuk huis en drie lieve katten. En iedereen van wie ik hou is gezond. Ik voel me heel gezegend.
<<

Anoniem74

Bericht 15 Okt 2014 13:25

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Weg
Laatst gewijzigd door Anoniem74 op 15 Okt 2014 22:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 15 Okt 2014 13:33

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Over t algemeen ben ik gelukkig. Ook al zijn er dingen die ik graag anders zou willen zien, focus ik me vooral op de dingen die wel goed zijn. Ik heb vaak momenten dat ik even stil sta bij alle mooie dingen in mijn leven, onder andere de goede gezondheid van mij, mijn zoontje en alle mensen om mij heen.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 15 Okt 2014 18:41

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ja ik ben heel gelukkig.
Ik ben verliefd!!

Op het werk is het minder, maar dat komt ook wel weer goed.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem315

Bericht 15 Okt 2014 18:52

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Raven schreef:Ja ik ben heel gelukkig.
Ik ben verliefd!!

Op het werk is het minder, maar dat komt ook wel weer goed.


Jay! Wat fijn! :banaan:
<<

Anoniem185

Bericht 15 Okt 2014 19:02

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Nee, maar dat komt weer wel.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 15 Okt 2014 20:11

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Alex schreef:Ik ben wel redelijk gelukkig, maar steeds als ik denk dat alles op rolletjes loopt gebeurt er weer iets (heftigs) waardoor ik weer even terug in die put geschopt word. Het kan dus beter wat mij betreft.


Dit geldt voor mij ook. Dit jaar zijn er veel dingen gebeurd, waardoor ik steeds weer een klap heb gekregen. Hopelijk gaat het snel de goede kant op.
<<

Anoniem112

Bericht 15 Okt 2014 20:15

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ja al voel ik me door de zwangefschap wel ellendig... Voornamelijk de bekkeninstabiliteit en aan beide handen CTS is heeel naar... Ik kan niet lopen en amper staan en bewegen doet me veel zeer.
Maar toch blijf ik vrij optimistisch en geniet ik er ook wel weer van, hoe vreemd ook want alles doet zeer, hahaha
<<

Anoniem127

Bericht 15 Okt 2014 20:58

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ik voel me meestal redelijk goed. Wel dingen waar ik me met vlagen zorgen over maak, zoals een goede vriendin die de diagnose schizofrenie heeft gekregen en ik ben ook bang van de ebola-uitbraak. En zelf ben ik natuurlijk erg druk met werken en de kinderen.

Maar meestal voel ik me tevreden / blij en ik denk dat dat gelukkig is.
<<

Anoniem 69

Bericht 15 Okt 2014 21:11

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ik ben op dit moment redelijk gelukkig. Ik heb een lieve vriend, lieve ouders, lieve vrienden/vriendinnen en een leuke baan. In de laatste week van de zomervakantie ben ik verkeerd van een glijbaan in het zwembad terecht gekomen en daar heb ik nu nog last van (hoofdpijn en oorpijn), dus daar baal ik vreselijk van. Als ik die pijn niet dagelijks zou voelen, zou ik helemaal gelukkig zijn. Ik krijg nu onderzoeken in het ziekenhuis en ik hoop dat die pijn snel minder wordt of helemaal verdwijnt.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 15 Okt 2014 21:13

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ja, ik ben gelukkig.

Al heb ik best wat kl*te zaken op het werk, en denk ik soms teveel na over schoon familie dingetjes. Gewoon over het algemeen heb ik weinig te klagen en ben ik ook blij en gelukkig.
:heart: :heart: 2011
<<

Sjaak Trekhaak

Bericht 15 Okt 2014 21:15

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ik ben gelukkig met de dingen die ik heb: mijn man, onze kinderen, ons fijne huis, de 'luxe' die we hebben; allebei een vast contract en een prima salaris en dus geen financiële stress.

Ik voel me niet gelukkig vanwege mijn gezondheid (ik heb dit jaar al veel te veel ziekenhuis van binnen gezien) en het zoeken naar een goed evenwicht qua medicatie. Daardoor schiet ik van hyper en oneindige energie naar futloos en zo suf als een konijn. Dat is ontzettend vervelend, vooral door het contrast. Ik weet dat ik binnenkort geopereerd moet gaan worden en daar maak ik me zorgen om.

Al dat gedoe rondom mijn gezondheid zorgt dat ik me steeds voel alsof er een schaduw over mijn geluk hangt. Ik word er ook moe van dat ik me zo vaak niet goed voel; van de buitenkant valt er weinig te zien en daardoor heb ik vaak het idee dat anderen het niet snappen als ik te weinig energie heb of me gewoonweg ellendig voel. Blegh.
<<

Anoniem131

Bericht 15 Okt 2014 22:16

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Nee omdat er mensen in m'n omgeving doodgaan die ik niet wil missen
Ja omdat m'n gezondheid de goede kant opgaat nadat ik mezelf een schop heb verkocht.

Dubbel dus.
<<

Anoniem114

Bericht 16 Okt 2014 09:00

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Exogenesis schreef:Ja. Het is geen volmaakte gelukkigheid, maar ik geef het een 8 :thumbup:


Ik ben telkens zoo blij als ik jouw positieve, opgewekte berichten lees!!

OT: Ik ben tevreden. Da's min of meer gelukkig zijn, alleen is gelukkig zijn tevreden zijn + vreugde. En ik mis af en toe de vreugde, doordat alles met mijn vader nog steeds niet in rustig vaarwater zit en ik nog steeds met die puber in huis zit, die niet weet wat-ie met zichzelf aan moet.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers