Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Panty-vraag: huidskleur/zwart. Vraag #2: make up?

Zegt u het maar

Blote benen en bevriezen maar!
4
15%
Huidskleur - mat
9
33%
Huidskleur - glanzend
5
19%
Zwart - 20 denier
8
30%
Zwart - 40 denier
1
4%
Anders, namelijk...
0
Geen stemmen
 
Aantal stemmen : 27
<<

Anoniem130

Bericht 14 Okt 2014 21:35

Panty-vraag: huidskleur/zwart. Vraag #2: make up?

Help! Ik weet dat dus nooit hè.. Heb donderdag een feest van mijn studentenvereniging en heb een jurkje van Steps gekocht (dus daarvan mogen jullie alleen maar zeggen dat hij mooi is, want die is al gekocht haha). Maar ik weet dus nooit wat er qua panty bij moet. Mijn gevoel zegt eigenlijk dat blote benen het mooist is, maar mijn Cuba kleurtje is al bijna weg en het is te kouddddd. Dan zou ik denken huidskleur panty (mat of glans?), maar ik geloof hier wel eens gelezen te hebben dat sommige van de mode-experts daar sowieso fanatiek tegen zijn? Is dat zo en waarom? Zwarte panty beter, maar hoeveel denier dan?
Laatst gewijzigd door Anoniem130 op 16 Mei 2015 12:12, in totaal 5 keer gewijzigd.
<<

Anoniem86

Bericht 14 Okt 2014 21:42

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? dernier?

Wat ben jij prachtig zeg!
<<

Anoniem130

Bericht 14 Okt 2014 21:46

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? dernier?

Haha, dankjewel! Das lief! :hug:
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 14 Okt 2014 21:50

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? dernier?

Oeh hottie!!! Je bent afgevallen!

Ik zou dan toch huidskleur doen denk ik...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 14 Okt 2014 21:51

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? dernier?

Blote benen!

En het jurkje staat je prachtig!
<<

Anoniem187

Bericht 14 Okt 2014 21:51

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? dernier?

Ik heb geen verstand van panty's, maar WAUW wat ben je mooi!
De jurk staat je ook echt prachtig!
<<

Anoniem181

Bericht 14 Okt 2014 21:53

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? dernier?

Oh wow, ik vind je ook heel mooi! En het jurkje ook! Is het feestje buiten dat je het te koud vindt? Ik vind eigenlijk dat je geen panty aan moet doen. Huidskleurige panty's vind ik niet mooi, als je per se een panty aan wil zou ik een hele dunne zwarte panty doen.
<<

Anoniem130

Bericht 14 Okt 2014 21:56

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? dernier?

Alex schreef:Oh wow, ik vind je ook heel mooi! En het jurkje ook! Is het feestje buiten dat je het te koud vindt? Ik vind eigenlijk dat je geen panty aan moet doen. Huidskleurige panty's vind ik niet mooi, als je per se een panty aan wil zou ik een hele dunne zwarte panty doen.


Naja, het feestje zelf is niet buiten, maar ik moet heen en weer naar Amsterdam en waarschijnlijk binnen Amsterdam ook wel nog van het eten naar het feest. Volgens mij bevries ik echt anders! :o

En dankjewel voor alle complimentjes! Ben inderdaad wel afgevallen, hoewel A-lijnjurkjes het ook altijd al goed deden voor me hoor.. ;)

Nog niet echt consensus dus, ik hoor huidskleurpanty en dunne zwarte panty.. Blote benen vind ik gevoelsmatig ook het mooist, maar denk echt dat ik het ijskoud ga hebben! Half oktober is geen blote benen tijd!
Laatst gewijzigd door Anoniem130 op 14 Okt 2014 21:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Okt 2014 21:58

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? dernier?

Pretty!! En kunnen die hakken ook nog hoger?? :D Echt mooi hoor! Ik zou neigen naar huidskleurig, een goeie!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem130

Bericht 14 Okt 2014 22:02

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? dernier?

Zora schreef:Pretty!! En kunnen die hakken ook nog hoger?? :D Echt mooi hoor! Ik zou neigen naar huidskleurig, een goeie!


Die heb ik helaas niet hoger, heb alleen hogere met een zilveren neus en die staan niet bij dit jurkje denk ik.. :( Ze lijken ook lager op de foto hoor, doordat de foto een beetje van boven is genomen. Het is 7,5 cm hak en dat is best heel wat voor mij (ik ga nooit boven de 10 omdat ik op blote pootjes al op 1.80 begin)!
Laatst gewijzigd door Anoniem130 op 20 Nov 2015 12:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Okt 2014 22:10

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? dernier?

Ohja de foto vertekent wat denk ik idd. Nou mooi hoor!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 14 Okt 2014 22:15

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? dernier?

Wauw wat een prachtig jurkje! En jij bent ook prachtig :ja:

Ik neig naar blote benen, maar dan moet je wel de kou kunnen trotseren... Nouja, kou, zo koud wordt het niet toch?
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 14 Okt 2014 22:37

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? denier?

Prettyyyy! Als je blote benen echt te koud vind (wat ik me goed kan voorstellen), zou ik voor een dunne zwarte gaan. Huidskleur vind ik bijna nooit mooi omdat het zó moeilijk is precies de goede kleur te vinden (óf je benen glimmen weer te veel óf ze zijn te dof..oftewel bijna altijd net niet goed).
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem173

Bericht 14 Okt 2014 23:05

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? denier?

Je bent mooi :love:
En ik zou 40 denier doen
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 15 Okt 2014 03:05

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? denier?

Als je huidskleur wil moet je gewoon altijd een tint donkerder pakken! Dat is veel mooier en kijkt helemaal niet onnatuurlijk ofzo. Ik heb ze altijd van de Hema en die zijn perfect, ik zal morgen eens opzoeken welke ik heb. Zwart vind ik zelf eigenlijk zelden mooi, ik draag dan altijd 20 den grafiet (ook hema, erg mooi!)
<<

Anoniem301

Bericht 15 Okt 2014 07:40

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? denier?

Precies Toet! Of zelfs 2 tinten donkerder. Ik denk dat veel mensen die fout maken en dat daarom veel mensen de huidskleurige panty haten. Een dunne grijze lijkt me ook mooi Whatever!
<<

Anoniem130

Bericht 15 Okt 2014 10:30

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? denier?

Als je voor me zou willen kijken Toet, heel graag!
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 15 Okt 2014 11:16

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? denier?

Staat je heel prachtig! Ik vind dat glanzende huidskleurige panty's verboden moeten worden :)
Maar mat kan prima hoor. Hema heeft inderdaad goede, of anders Zeeman. Zelf neem ik vaak de 'gipsy' kleur. Oh en vergeet niet een extra panty en een nagellak mee te nemen voor het geval dat.
Veel plezier alvast!
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 15 Okt 2014 11:40

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? denier?

Mooi!

En ik vind ook een mooie, goede huidskleurige panty heel mooi.
<<

Anoniem313

Bericht 15 Okt 2014 11:50

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? denier?

Supermooi! Ik zou gaan voor 20 denier zwart of grafiet. Het is mij nog nooit gelukt een goeie huidkleurige panty te vinden.
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Okt 2014 12:10

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? denier?

Ik zou huidskleur nemen, vorig jaar in oktober een bruiloft gehad en ook een jurkje van steps gedragen.
Ben naar zo'n sokkenwinkel gegaan, jambelle, en daar heeft een vrouw mee geholpen met het vinden van de juiste panty. Je zag echt bijna niet dat ik een panty aanhad. Ik had nog een extra panty gekocht bij de hema, deze had ik in mijn clutch zitten als reserve voor als ik een ladder zou krijgen.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 15 Okt 2014 12:32

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? denier?

Carrie schreef:Precies Toet! Of zelfs 2 tinten donkerder. Ik denk dat veel mensen die fout maken en dat daarom veel mensen de huidskleurige panty haten. Een dunne grijze lijkt me ook mooi Whatever!



Ja! Die tip kreeg ik ook ooit van jou, hier op het forum en sindsdien doe ik het altijd. :D
Whatever, ik heb even gekeken bij de hema. Ze zitten in een klein vierkant doosje, wit met roze letters en kosten 1,60 per stuk (zijn dus niet heel goede kwaliteit, je hebt ook wel duurdere die beter zijn!). Ik heb de mousse tights, die zijn dus niet glanzend maar ik vind ze ook niet lelijk mat ofzo. Ik heb dan graphite, die vind ik echt 100x mooier dan zwarte en de Natural, die zijn best wel donker (er zit nog een tint onder, dat is poudre en die is heel licht en lelijk) en ik heb een lichte huid dus voor mij zeker een paar tinten donkerder.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 15 Okt 2014 16:14

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? denier?

Leuk jurkje! Ik zou voor huidskleur gaan ook.
<<

Anoniem130

Bericht 16 Okt 2014 14:39

Re: Panty-vraag: zwart? huidskleur? denier?

Wat zouden jullie qua make up bij dit jurkje doen? Ik heb nog wel eens knalrode lippenstift bij een feestje, maar zou dat te zijn bij dit jurkje?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 16 Okt 2014 14:45

Re: Panty-vraag: huidskleur/zwart. Vraag #2: make up?

Ik vind rode lippenstift altijd mooi en eigenlijk nooit té, als je de rest van je make up rustig houdt. En jou staat rode lippenstift ook gewoon echt goed! Dus ik zeg doen :)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers