Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sterkte Ladies!

<<

Anoniem12

Bericht 17 Sep 2013 10:50

Sterkte Ladies!

Afbeelding

Wie kan vanavond wel een boek (of een dildo) gebruiken en wie zit vanavond zelf aan de buis gekluisterd?
Laatst gewijzigd door Anoniem12 op 17 Sep 2013 10:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem6

Bericht 17 Sep 2013 10:51

Re: Sterkte Ladies!

Hahaha heb ik geluk dat mijn vriend daar niet van houdt!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Sep 2013 10:52

Re: Sterkte Ladies!

Ik geloof dat er ook genoeg meiden zijn die het spelen. Fifa misschien wat minder maar GTA wordt door vrouwen ook vrij veel gespeeld.
Ik moet wel zeggen dat ik op FB al een hoop foto's voorbij heb zien komen van mensen die vannacht GTA 5 hebben gehaald en al hebben gespeeld.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem286

Bericht 17 Sep 2013 10:53

Re: Sterkte Ladies!

Ik wil gta v wel hebben! Maar dat zal er de komende weken financieel helaas nog niet inzitten
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 17 Sep 2013 10:53

Re: Sterkte Ladies!

Mijn man heeft geluk dat ik zelf ook van GTA houdt en hem graag wil hebben. Enige probleem is dat ik hem voor de xbox wil en mijn man voor de pc en om hem nu al 2x te kopen...
<<

Anoniem12

Bericht 17 Sep 2013 10:55

Re: Sterkte Ladies!

Uiteraard zijn er ook vele vrouwen die het spelen, tis ook een grapje :wink:

Ik speel het zelf niet, m`n vriend wel. Maar ik vind het wel gezellig, zo samen op de bank. Hij in z`n game en ik met m`n haakwerkje, haha!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 17 Sep 2013 10:55

Re: Sterkte Ladies!

Haha, ik zag hem al voorbij komen op fb
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 17 Sep 2013 11:01

Re: Sterkte Ladies!

Mijn vriend houd daar niet van. Dus ik heb nergens geen last van.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem17

Bericht 17 Sep 2013 11:03

Re: Sterkte Ladies!

Mijn vriend had GTA al gespeeld op het bedrijfsfeestje van zijn werk. Zaterdag lagen de spellen al op zijn werk, toen zei hij nog: Zal ik er ééntje mee naar huis nemen alvast. Maar dat heeft hij toch maar niet gedaan, haha!
Fifa vindt mijn vriend gelukkig niet leuk. Call of Duty komt in oktober uit, ik denk dat ik hem dan wel even 'kwijt' ben aan het spel! ;)
Mijn voordeel is dat hij er de hele dag al in staat, en dan 's avonds vaak geen zin meer heeft om te gamen.
Laatst gewijzigd door Anoniem17 op 17 Sep 2013 11:05, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Sep 2013 11:04

Re: Sterkte Ladies!

Lady starstruck schreef:Mijn vriend houd daar niet van. Dus ik heb nergens geen last van.


+1
2014 2016
<<

Anoniem57

Bericht 17 Sep 2013 11:04

Re: Sterkte Ladies!

Ik vind hem leuk! Ga hem delen haha

Mijn vriend gamed trouwens wel maar dan via de pc, in een online game met zijn vrienden.
Geen Xbox of Playstation hier in huis.
<<

Anoniem 52

Bericht 17 Sep 2013 11:06

Re: Sterkte Ladies!

IK WIL M OOOOOK!! Maar ik kan niet zo lang een PS3 lenen, vrees ik. Hm mss toch nog 's proberen bij broerlief..

Ik heb dus liever GTA5 dan een dildo.
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 10:55

Bericht 17 Sep 2013 11:08

Re: Sterkte Ladies!

Ik wil hem oooooooook, wil hem alleen voor de PS4, dus ik ga hem pas kopen als die uit is. Mijn broertje heeft serieus vannacht in de rij gestaan voor GTA5 :D
Afbeelding
<<

Anoniem17

Bericht 17 Sep 2013 11:09

Re: Sterkte Ladies!

Er stonden bij mijn vriends werk trouwens gisteravond om 8 uur al mensen in de rij.. Die hebben dus vier uur in de regen staan wachten tot de winkel open ging. S. vertelde me nog dat de deur van de winkel helemaal uit zijn voegen is geduwd, hij sluit niet meer goed..
<<

Artemis

Bericht 17 Sep 2013 11:10

Re: Sterkte Ladies!

Oh op dagen als deze wilde ik dat ik een ps had en een man die van gamen hield.
Laatst gewijzigd door Artemis op 17 Sep 2013 11:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 52

Bericht 17 Sep 2013 11:10

Re: Sterkte Ladies!

Ah S. heeft zoo'n coole baan....
<<

Anoniem 47

Bericht 17 Sep 2013 11:11

Re: Sterkte Ladies!

Haha! Mijn vriend houdt daar niet van.
<<

Anoniem17

Bericht 17 Sep 2013 11:17

Re: Sterkte Ladies!

Artemis schreef:Oh op dagen als deze wilde ik dat ik een ps had en een man die van gamen hield.


Je mag de mijne wel eventjes lenen. Wij hebben 3 ps-en, een wii, een wii-u, een gamecube, een xbox, een xbox360.. Ons tv meubel is veel te klein voor al die meuk!
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 17 Sep 2013 11:19

Re: Sterkte Ladies!

Haha, mijn man houdt daar helemaal niet van, dus ik ben hem niet kwijt gelukkig.
19-12-2012
04-07-2015
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 17 Sep 2013 11:23

Re: Sterkte Ladies!

Oh Neeee, hier baal ik echt HEEL ERG van. Mijn vriend spaart dus al die FIFA spellen en hij heeft ze dus bijna allemaal. Ik vind hem echt zo niet leuk en zo onaantrekkelijk als hij dat spel speelt. :nopompom: :nopompom: :nopompom:

Dat heeft ie waarschijnlijk bewust voor me verzwegen vermoed ik. Ik wil ook geen slapende honden wakker maken dus ik begin er ook maar niet over. :wink:
<<

Artemis

Bericht 17 Sep 2013 11:23

Re: Sterkte Ladies!

Elliot schreef:
Artemis schreef:Oh op dagen als deze wilde ik dat ik een ps had en een man die van gamen hield.


Je mag de mijne wel eventjes lenen. Wij hebben 3 ps-en, een wii, een wii-u, een gamecube, een xbox, een xbox360.. Ons tv meubel is veel te klein voor al die meuk!

:heart:
Oh heerlijk...

Dagje van man ruilen? Die van mij haat gamen, en kijkt ook geen voetbal.
Hij kan koken, ziet er leuk uit en er valt een gesprek mee te voeren.

Ga ik wel gamen met die van jou.
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 17 Sep 2013 11:24

Re: Sterkte Ladies!

Elliot schreef:Mijn vriend had GTA al gespeeld op het bedrijfsfeestje van zijn werk. Zaterdag lagen de spellen al op zijn werk, toen zei hij nog: Zal ik er ééntje mee naar huis nemen alvast. Maar dat heeft hij toch maar niet gedaan, haha!
Fifa vindt mijn vriend gelukkig niet leuk. Call of Duty komt in oktober uit, ik denk dat ik hem dan wel even 'kwijt' ben aan het spel! ;)
Mijn voordeel is dat hij er de hele dag al in staat, en dan 's avonds vaak geen zin meer heeft om te gamen.


Call of Duty komt toch 5 november uit?

Mijn man houdt niet van GTA en Fifa. Hij speelt vaak Call of Duty. Dus bij een nieuwe game, is hij in zijn element. En ik ook, want ik doe gewoon mee.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Anoniem12

Bericht 17 Sep 2013 11:25

Re: Sterkte Ladies!

Mijn vriend speelt gelukkig geen Fifa.

Zijn broertje speelt echt alles. Die zit altijd te gamen, echt erg!
<<

Anoniem17

Bericht 17 Sep 2013 11:30

Re: Sterkte Ladies!

Oh november kan ook wel hoor! Ik volg het niet zo. Ik merk het vanzelf, als m'n bed weer leeg is omdat m'n vriend naar de nachtopening is :P
<<

Anoniem29

Bericht 17 Sep 2013 11:33

Re: Sterkte Ladies!

Haha gelukkig speelt mijn vriend alleen Wii party, Wii Mario Kart, Golf whahahahaha.

We hebben afgelopen week Mario Party 8 besteld. We zijn echt sukkeltjes op game gebied. Maar wel leuk ;)
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers