Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sterkte Ladies!

<<

Anoniem12

Bericht 17 Sep 2013 10:35

Re: Sterkte Ladies!

Dat vind ik ook leuk Intoxicated! Helaas heb ik m`n Wii ooit verkocht. Zou graag Mario Party enzo spelen! :(
<<

Anoniem17

Bericht 17 Sep 2013 10:36

Re: Sterkte Ladies!

Neem een Wii-U Rush! Die hebben wij ook, vet lollig ding met dat tablet. Kan mijn vriend gamen en ik tv kijken zonder dat we last van elkaar hebben.
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 09:55

Bericht 17 Sep 2013 10:38

Re: Sterkte Ladies!

Wij hebben ook nog een Nintendo 64 staan en een X-Box360 :)
Afbeelding
<<

Anoniem12

Bericht 17 Sep 2013 10:41

Re: Sterkte Ladies!

Elliot schreef:Neem een Wii-U Rush! Die hebben wij ook, vet lollig ding met dat tablet. Kan mijn vriend gamen en ik tv kijken zonder dat we last van elkaar hebben.

Rush heeft wel even genoeg aan Netflix de komende maanden. Ik heb helemaal geen tijd voor games. :razz:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 17 Sep 2013 10:51

Re: Sterkte Ladies!

Oh nou, boeiend. Hij doet maar. Zolang hij maar niet de televisie bezet houdt als ik iets wil zien (wat niet vaak is).
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem17

Bericht 17 Sep 2013 10:54

Re: Sterkte Ladies!

Haha ik kijk Netflix via de Wii-u. Kan ik op het tabletdingetje zoeken en op de tv kijken ;)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 17 Sep 2013 10:55

Re: Sterkte Ladies!

Dit mag van mij trouwens ook naar het topic over uitdrukkingen die verboden mogen worden, van die statements of berichten die zogenaamd vanuit 'de man' aan 'de vrouw' zijn geschreven. Zo suf.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 17 Sep 2013 11:05

Re: Sterkte Ladies!

Susan schreef:Dit mag van mij trouwens ook naar het topic over uitdrukkingen die verboden mogen worden, van die statements of berichten die zogenaamd vanuit 'de man' aan 'de vrouw' zijn geschreven. Zo suf.

Haha +1. Ga hem ook zeker niet delen op FB.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 17 Sep 2013 11:14

Re: Sterkte Ladies!

Volgend jaar of het jaar daarop komt er een game uit (StarCitizen) en dan ben ik mijn man echt even kwijt denk ik. Hij heeft het nu al aangekocht en het is schijnbaar een spel waar hij zijn leven lang al van gedroomd heeft en hij kan nu al bijna nergens anders over praten. :laughcry:
<<

Anoniem 52

Bericht 17 Sep 2013 11:16

Re: Sterkte Ladies!

Maar meiden, volgend jaar komt SIms4 uit. Hoeveel mannen zijn dan hun vriendin/vrouw kwijt? ;)
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 09:55

Bericht 17 Sep 2013 11:18

Re: Sterkte Ladies!

Jaaaaaa, daar heb ik ook al zoveel zin in. Maar dat speel ik dan wel overdag, dan ben ik toch alleen thuis, whahaha.
Afbeelding
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 17 Sep 2013 11:21

Re: Sterkte Ladies!

Ja daar kijk ik wel naar uit haha. Maar dat zal ik toch voornamelijk spelen wanneer D. slaapt en mijn man aan het werk is dus ik denk eerder dat het huishouden er onder gaat leiden. :angel:
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 17 Sep 2013 11:23

Re: Sterkte Ladies!

Silly-One schreef:Ik geloof dat er ook genoeg meiden zijn die het spelen. Fifa misschien wat minder maar GTA wordt door vrouwen ook vrij veel gespeeld.
Ik moet wel zeggen dat ik op FB al een hoop foto's voorbij heb zien komen van mensen die vannacht GTA 5 hebben gehaald en al hebben gespeeld.

Klopt ik ben al volop aan het spelen! Wat een gaaf spel, nu al!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 17 Sep 2013 11:23

Re: Sterkte Ladies!

Ik ben inderdaad benieuwd als FIFI er sraks is. Mijn vriend heeft een abonnement op de VI genomen omdat je het spel daarbij krijgt.
Hij speelt gelukkig niet heel veel..soms met periodes. Ik vind het ook wel leuk eigenlijk, maar kan het gewoon niet...:(
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem23

Bericht 17 Sep 2013 11:23

Re: Sterkte Ladies!

Ik ben heel blij dat wij geen ps hebben!
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 09:55

Bericht 17 Sep 2013 11:24

Re: Sterkte Ladies!

Milady schreef:Ja daar kijk ik wel naar uit haha. Maar dat zal ik toch voornamelijk spelen wanneer D. slaapt en mijn man aan het werk is dus ik denk eerder dat het huishouden er onder gaat leiden. :angel:


Whahaha, daar vrees ik ook bij mij voor. Ik zal wel een wekker gaan zetten om N uit school te halen, anders vergeet ik hem waarschijnlijk ;)
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 17 Sep 2013 11:29

Re: Sterkte Ladies!

De mijne heeft hier niks mee gelukkig. Ik ben belast met een ander probleem: VI
Echt, ik kan de stemmen van die lui niet meer uitstaan! :silent:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 17 Sep 2013 11:31

Re: Sterkte Ladies!

Sims vind ik echt niks aan, als ik dat speel dan moeten ze de hele tijd naar de wc en daarna is er brand. Er gebeurt echt nooit iets boeiends.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 17 Sep 2013 11:54

Re: Sterkte Ladies!

Mijn vriend houdt daar niet van.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 17 Sep 2013 11:55

Re: Sterkte Ladies!

Susan schreef:Sims vind ik echt niks aan, als ik dat speel dan moeten ze de hele tijd naar de wc en daarna is er brand. Er gebeurt echt nooit iets boeiends.


Hahahaha. :lol:
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Sep 2013 13:45

Re: Sterkte Ladies!

mijn man speelt wel games cal of duty ofzo als daar een nieuwe van is is die de hele tijd boven. Maar als er een nieuwe sims is zit ik de hele tijd achter de laptop
Afbeelding
<<

Anoniem30

Bericht 17 Sep 2013 14:05

Re: Sterkte Ladies!

Daar heb ik geen last van gelukkig :thumbup: Al wil mijn vriend een xbox kopen volgens mij... :nopompom:
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 17 Sep 2013 15:07

Re: Sterkte Ladies!

Milady schreef:Mijn man heeft geluk dat ik zelf ook van GTA houdt en hem graag wil hebben. Enige probleem is dat ik hem voor de xbox wil en mijn man voor de pc en om hem nu al 2x te kopen...

Het spel is nog niet voor op de pc te krijgen, dus sla je slag ;)
10.04.17
<<

Anoniem12

Bericht 17 Sep 2013 15:49

Re: Sterkte Ladies!

Als ik zo thuis kom ga ik lekker broodjes gyros maken en dan bij lekker bij de TV eten. Vanavond mag dat!
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 17 Sep 2013 16:39

Re: Sterkte Ladies!

Ik doe gewoon lekker mee :nerd: , helaas even geen geld om hem te kopen.
Maar we gamen allebei, dus geen scheve gezichten hier als iemand wilt gamen :D .

Ben wel érg benieuwd naar de nieuwe GTA! :D
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers