Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Klagen kan helpen.

<<

caribbeanlover

Bericht 13 Okt 2014 15:45

Klagen kan helpen.

Tijdens onze vakantie raakte het flesje zonnebrand van mijn man verstopt waardoor hij het niet meer kon gebruiken. Hij zei dat we onze klacht konden mailen en dat heb ik gedaan.
Vandaag ontving ik 2 flesjes + een 750 ml douchegel.
Dus voor diegene die denken dat het geen nut heeft, dat kan het wel degelijk wel hebben.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 13 Okt 2014 15:46

Re: Klagen kan helpen.

Maak jij daar serieus een klacht van? Ik denk bij dit soort dingen 'tja.. kan nu eenmaal gebeuren'. Maar hopelijk ben je er blij mee..
<<

Anoniem108

Bericht 13 Okt 2014 15:57

Re: Klagen kan helpen.

Veel fabrikanten zetten het al op de verpakking van het product dat bij ontevredenheid er contact opgenomen kan worden. Zou het zelf niet snel doen; teveel moeite.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 13 Okt 2014 15:58

Re: Klagen kan helpen.

En anders zou je ze altijd nog kunnen aanklagen! :smile:
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Okt 2014 16:09

Re: Klagen kan helpen.

Waarom niet? Doen heel veel mensen hoor. Ik koop iets met het idee dat het werkt en als dat niet zo is vind ik dat zonde van het geld dus mail ik. Bovendien weten jullie de waarde niet dus niet zo snel oordelen he. Dus als iets niet goed is wat jullie hebben gekocht en het is zeg maar € 10,00, dan denk je ''ach laat maar zitten, ik heb wel redelijk wat geld''?
<<

Anoniem88

Bericht 13 Okt 2014 16:12

Re: Klagen kan helpen.

Ik heb helemaal niet redelijk wat geld, maar ik zou ook niet klagen. Ik zou het flesje of de tube uit elkaar schroeven en het probleem lekker zelf verhelpen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 13 Okt 2014 16:13

Re: Klagen kan helpen.

Ik klaag ook wel eens over zulke dingen. Niet perse omdat ik het geld terug wil maar om zulke fouten in de toekomst te voorkomen.

Ik heb zelfs wel eens over fouten in de voedingswaarde ergens van gemaild.
R. 2013
D. 2016
<<

Jip

Bericht 13 Okt 2014 16:24

Re: Klagen kan helpen.

Ohja!! Ik moet een zonnebrandcreme merk ook nog emailen!! Ik gebruik dat merk altijd nar grote tevredenheid en verbrand er niet meer mee. Nu had ik mijn buik met het ene flesje ingesmeerd (tegelijk gekocht) en mijn rug met het andere flesje. Gevolg...buik mega verbrand, met de rug niks aan de hand. Geen idee of ze er iets mee kunnen, maar wellicht toch iets. Het waren flesjes (of tubes) in e uitverkoop bij de Etos, dus wellicht te oud.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Okt 2014 16:25

Re: Klagen kan helpen.

Spencer schreef:Ik klaag ook wel eens over zulke dingen. Niet perse omdat ik het geld terug wil maar om zulke fouten in de toekomst te voorkomen.

Ik heb zelfs wel eens over fouten in de voedingswaarde ergens van gemaild.


Ik vraag nooit om een vergoeding, maar vraag wat ze eraan gaan doen. Uit zichzelf zeggen ze dat ik wat krijg. Ik doe het ook zodat de productie eventueel wordt nagekeken en zij vinden het juist fijn dat men het zegt.

Dundas, we hebben het wel opgelost, maar de originele verpakking gebruiken is nog altijd beter he.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Okt 2014 16:26

Re: Klagen kan helpen.

Jip schreef:Ohja!! Ik moet een zonnebrandcreme merk ook nog emailen!! Ik gebruik dat merk altijd nar grote tevredenheid en verbrand er niet meer mee. Nu had ik mijn buik met het ene flesje ingesmeerd (tegelijk gekocht) en mijn rug met het andere flesje. Gevolg...buik mega verbrand, met de rug niks aan de hand. Geen idee of ze er iets mee kunnen, maar wellicht toch iets. Het waren flesjes (of tubes) in e uitverkoop bij de Etos, dus wellicht te oud.



Altijd proberen, je ziet het bij mij. Ik heb gisteren Essence gemaild omdat ik een aantal topcoats heb die niet doen wat er wordt gezegd. Tja, als het niet zo is, dan ga ik mailen.
<<

Anoniem173

Bericht 13 Okt 2014 16:31

Re: Klagen kan helpen.

Ergens heb je gelijk ik bedoel je product is niet degelijk, het deugt niet. Maar ik neem simpelweg de moeite niet en heb er de tijd niet voor (over).
<<

Anoniem205

Bericht 13 Okt 2014 16:36

Re: Klagen kan helpen.

Ik doe het ook hoor, af en toe. Had een keer een heel pak Time-Out koekjes van Lu gekocht (zitten per 2 koekjes in 1 verpakking) en die waren bijna allemaal taai. toen ik de verpakkingen goed bekeek, bleken er gaatjes in te zitten en is er lucht bij gekomen. Heb de verpakking (en het ene koekje erbij) opgestuurd, met verpakking van de doos. Kreeg een heel pakket en excuusbrief terug.

En toen ik allergisch reageerde op een deodorant van Neutral (waar ik normaal niet allergisch op reageer), werd ik gebeld. Werd helemaal uitgezocht door het lab, kreeg ook echt de afdeling Research & Development aan de lijn en 5 euro op mijn rekening voor nieuwe deo.

Had gisteren nog een klacht over mijn ijsje willen sturen naar Ola, maar had er geen energie voor... Had een cornetto classic bij een benzinepomp gekocht, met vanille smaak dus. Kom ik bij het roomijs in het hoorntje, smaakt het ineens naar koffie. En als ik iets vies vind.... maar goed, ik heb er geen werk van gemaakt. Had geen zin om de verpakking schoon te maken en aan elkaar te plakken..
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Okt 2014 17:12

Re: Klagen kan helpen.

Ik doe het ook hoor

Wij hadden laatst gevulde koeken en zat in de helft appelkoeken in we moesten de verpakkingen opsturen en kregen toen bonnen van €25,-

En ook niet zo lang geleden met wk tijd zat er bij merk chips voetbalplaatjes in. En toen ik chips at had ik ineens een groot stuk plastic in m'n mond, was een stuk plastic van die voetbalplaatjes een los stuk. Had gemaild en na een week ging de bel pakketje met mega doos ik open doen zaten er meende 9 zakken verschillende smaken chips in
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Okt 2014 17:16

Re: Klagen kan helpen.

Ik heb laatst 2x een klacht ingediend voor chips. Een was niet krokant zoals eerder en de paprika chips veel zouten dan eerder. Voor beide (2 verschillende merken) heb ik een tegoedbon gehad. Laatst waren ze weer niet zoals het hoorde, verpakking opgestuurd met een aantal chips erbij, maar heb nog niks gehoord.

Mijn tot voor kort favo bruinbrood was 9 v/d 10x op in de supermarkt, zelfs op vrijdag als ze nog tot 21.00 open zijn en wij doen dan rond 16.00 boodschappen. Mail gestuurd en mocht op kantoor komen. Kreeg bloemen en een aantal gratis producten.

Er zullen vast wel meer gevallen zijn die ik mij zo even niet herinner.
<<

Anoniem156

Bericht 13 Okt 2014 17:16

Re: Klagen kan helpen.

Van een verstopt flesje maak ik geen klacht, maar over 'echte' dingen klaag ik wel.
pennywafels die naar kaas smaken, bokkenpootjes zonder vulling, beschimmelde producten. Daar mail ik over en ik krijg altijd iets ter compensatie.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Okt 2014 17:17

Re: Klagen kan helpen.

sarah1985 schreef:Ik doe het ook hoor

Wij hadden laatst gevulde koeken en zat in de helft appelkoeken in we moesten de verpakkingen opsturen en kregen toen bonnen van €25,-

En ook niet zo lang geleden met wk tijd zat er bij merk chips voetbalplaatjes in. En toen ik chips at had ik ineens een groot stuk plastic in m'n mond, was een stuk plastic van die voetbalplaatjes een los stuk. Had gemaild en na een week ging de bel pakketje met mega doos ik open doen zaten er meende 9 zakken verschillende smaken chips in


Zo da's nog eens een grote vergoeding. Ik was al blij met iets ondanks dat het geen grote waarde had.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Okt 2014 17:18

Re: Klagen kan helpen.

Poubelle schreef:Van een verstopt flesje maak ik geen klacht, maar over 'echte' dingen klaag ik wel.
pennywafels die naar kaas smaken, bokkenpootjes zonder vulling, beschimmelde producten. Daar mail ik over en ik krijg altijd iets ter compensatie.


Oh en mijn geval is niet zo echt in jouw ogen! Dat het niet eetbaar is zegt niks, ik verwacht goede zonnebrand. Verstopt hoort niet.
<<

Anoniem108

Bericht 13 Okt 2014 17:42

Re: Klagen kan helpen.

caribbeanlover schreef:Waarom niet? Doen heel veel mensen hoor. Ik koop iets met het idee dat het werkt en als dat niet zo is vind ik dat zonde van het geld dus mail ik. Bovendien weten jullie de waarde niet dus niet zo snel oordelen he. Dus als iets niet goed is wat jullie hebben gekocht en het is zeg maar € 10,00, dan denk je ''ach laat maar zitten, ik heb wel redelijk wat geld''?


Lees jij wel? Ik zeg namelijk al waarom ik niet klaag -----> teveel moeite. Prima dat veel mensen dat doen. Ik dus niet. En over oordelen gesproken, oftewel: aannames doen -----> "ach laat maar zitten, ik heb wel redelijk wat geld?", vul je ook maar in voor anderen die niet klagen. Hou me persoonlijk liever bezig met zaken die er voor mij echt toe zouden doen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Okt 2014 17:53

Re: Klagen kan helpen.

Ik heb zo nog een flesje Grolsch staan waar ik een klacht over wil sturen. De bodem van het glas is kapot en ik kon daar lelijk mijn vingers aan snijden. Ik moet er alleen nog doen foto van maken. Een vriend van mij gaf aan dat zijn zus dat vaker deed en dat ze regelmatig compensatie kreeg. VVV bonnen of product in 2-3 voud opnieuw.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Okt 2014 17:55

Re: Klagen kan helpen.

Oh ja hoor, ik doe dat ook.
Niet omdat ik en enorme vergoeding wil, maar omdat ik er graag op wijs als er iets mis is, om te voorkomen dat het nogmaals gebeurd.
<<

Anoniem185

Bericht 13 Okt 2014 17:59

Re: Klagen kan helpen.

Ik heb van Remia ook wel eens een paar nieuwe tubes mayo gehad. Had geklaagd dat sinds ze een bepaald soort flessen hadden (die automatisch op hun kop stonden), dat het laatste restje onmogelijk uit de fles te knijpen was.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 13 Okt 2014 18:05

Re: Klagen kan helpen.

Ik heb Robijn wel es gemaild over die tabs omdat ze niet oplossen bij een 40 graden was terwijl dat wel op de verpakking staat.

Kreeg ik als mail terug dat ik mijn wasmachine niet te vol moest doen (doe ik nooit), ik op 60 graden moest wassen (huh?!) en dat ik een volledig wasprogramma moet draaien (deed ik ook)

Had k dus geen moer aan, dus later op facebook nog es gereageerd op een advertentie over nieuwe tabs, moest ik mijn email doorgeven. Kreeg ik een mail dat ze me een zak nieuwe tabs aan wilden bieden.... euhhhh nee dank je haha.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 13 Okt 2014 18:10

Re: Klagen kan helpen.

Ik zou ook gewoon een klacht indienen als iets niet naar wens is, je betaalt er immers voor. En met de klachten kunnen zij ook iets doen, ik denk dat ze dat alleen maar op prijs stellen.

Ik heb een hele tijd geleden wel een klacht ingediend bij Beemster Kaas, had twee verpakkingen light kaas en de ene was beschimmeld (zagen we thuis pas na een tijd) en de verpakkingen zaten allebei dicht. Heb gemaild maar nooit antwoord gehad. Nu kopen we geen Beemster meer.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem315

Bericht 13 Okt 2014 18:28

Re: Klagen kan helpen.

Ik begrijp jou wel hoor CBL. En wat eerder al gezegd is; de fabrikant heeft er zelf ook iets aan. Dus ik geef je groot gelijk. Fijn dat er goed werd gereageerd!
<<

Zero

Bericht 13 Okt 2014 18:34

Re: Klagen kan helpen.

Ik heb daar geen tijd voor. Ik ben het al lang weer vergeten ook tegen de tijd dat ik achter de computer zit voor een klachtmail.

Soms vind ik het ook eigenlijk wel een vreemd soort van prettig dat me dat soort dingetjes overkomen.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers