Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Klagen kan helpen.

<<

Anoniem156

Bericht 03 Nov 2014 22:53

Re: Klagen kan helpen.

Toen ik vorige week in Londen aankwam bleek dat het hele uitschuifbare hengsel van m'n koffer was afgebroken, echt niet tof want nu moest ik dat ding sjouwen.
Heb het meteen bij de balie gemeld en ik kreeg vandaag een nieuwe koffer thuis bezorgd. Supergoede service!
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Nov 2014 23:17

Re: Klagen kan helpen.

Netjes hoor.
Bij mijn pakket zit oa een poeder...........................................voor de blanke huid. :P
<<

Fiene

Bericht 03 Nov 2014 23:21

Re: Klagen kan helpen.

hahaha cbl, en wat ga je er nu mee doen;)
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Nov 2014 23:23

Re: Klagen kan helpen.

Ehhh?
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 04 Nov 2014 13:04

Re: Klagen kan helpen.

Eigenlijk naar aanleiding van dit topic heb ik een email naar bertolli gestuurd. Had een fles olijfolie gekocht die ik met geen mogelijkheid ope kreeg. De dop was niet goed. Nu kreeg ik net een mailtje terug en ze gaan een nieuwe fles toegestuurd en nog een schenktuit. Vind ik erg netjes! Alleen een nieuwe fles was wat mij betreft ook al prima geweest.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Nov 2014 23:59

Re: Klagen kan helpen.

Netjes hoor. Heb even de producten geteld die ik van Essence heb gehad en het zijn er 19, net geen 20......damn........nee hoor grapje.

Oa inlegzooltjes met een verdikking aan de voor - en achterkant voor beter draagcomfort in allerlei schoenen. Op de nederlandse site kon ik ze niet vinden dus het is een nieuw product denk ik.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Nov 2014 10:00

Re: Klagen kan helpen.

Ik kreeg gisteren in de brievenbus een kaart van New Yorker Pizzaria. Twee weken geleden daar een pizza gebeld die een uur te laat werd geleverd. Ik kreeg toen al korting op de pizza. Nu kreeg ik een bon voor een gratis pizza bij de volgende bestelling boven de 7.99. Eens kijken wie ik deze week kan uitnodigen om pizza te komen eten haha.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Nov 2014 10:28

Re: Klagen kan helpen.

sarah1985 schreef:wij hadden een tijd geleden bij een supermarkt gespaard voor een kaasschaaf die kon je met korting dan kopen. Wij dachten misschien eens een dure kaasschaaf die goed werkt. Toen we hem kregen was het echt een raar ding werkte totaal niet en je kreeg mega dikke plakken. Dus hadden we gemaild. We kregen toen een nieuwe. Die werkte goed. Nu ging mij man dit weekend kaas op zijn brood doen.En toen viel de kaasschaaf in de wasbak viel 20cm. En ding was doormidden. Heb ik diezelfde persoon weer gemaild. Nu moeten we hem opsturen



En we kregen gister een pakket met een nieuwe kaasschaaf. Nummer 3 hopelijk blijft die nu langer goed
Afbeelding
<<

Anoniem88

Bericht 09 Nov 2014 10:35

Re: Klagen kan helpen.

Als kaasschaaf dikke plakken snijdt dan kun je dat zelf verhelpen he? Gewoon een beetje buigen :)
<<

Anoniem122

Bericht 09 Nov 2014 10:44

Re: Klagen kan helpen.

Nou klagen bij de Action heeft weinig nut.
Ik heb laatst daar geurkaarsjes gehaald, van die theelichten. 3 verschillende geuren en bij alle 3 heb ik het probleem dat als je ze halverwege uitblaast, je ze niet opnieuw aan kan steken. De lont werkt dan gewoon niet meer ofzo. Terwijl er nog voldoende kaarsvet in zit. Terwijl als je ze wel gewoon in 1x op laat branden er geen probleem is. Zit nu met een hele stapel theelichten die half opgebrand zijn, zo zonde.
Krijg ik een standaard mail terug "U heeft een half jaar garantie, u kunt het product ruilen op vertoon van de aankoopbon". Ohja die bewaar je ook echt bij zo iets simpels als wat theelichten. :eyes:
<<

Anoniem216

Bericht 09 Nov 2014 11:38

Re: Klagen kan helpen.

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 14 Okt 2017 12:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem122

Bericht 09 Nov 2014 11:46

Re: Klagen kan helpen.

Ja precies. Heb ze ook terug gemaild (in een vriendelijke toon hoor) of ze nou daadwerkelijk dachten dat ik voor zo iets simpels de bon bewaar. En dat het me niet gaat om een nieuw product of een vergoeding, maar dat ik liever gezien had dat ze daadwerkelijk naar het probleem zouden kijken. En dat ik ze nu voor het eerst gekocht had en ze dus ook niet weer opnieuw zou kopen.
Ik brand kaarsjes regelmatig maar even een uurtje. Weet nu gewoon dat ik deze de hele avond moet laten branden.

Wel super netjes hoe Fisher Price het bij jou afgehandeld heeft zeg!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Nov 2014 17:37

Re: Klagen kan helpen.

Dundas schreef:Als kaasschaaf dikke plakken snijdt dan kun je dat zelf verhelpen he? Gewoon een beetje buigen :)

Ja klopt. Maar daarna deed die nog steeds niet goed en wouden ze het onderzoeken. Maar deze was kapot gevallen
Afbeelding
<<

Fiene

Bericht 09 Nov 2014 22:41

Re: Klagen kan helpen.

Wij hebben dat ooit gehad met zo'n ToetToet auto van Vtech.

Dat ding bleef maar haperen en rare geluiden maken. Dus nieuwe batterij erin maar dat hielp niet. We zijn toen teruggegaan naar de winkel en die stuurde ons door naar Vtech. Ik kon toen bellen en die man aan de lijn was heel behulpzaam. Ik liet de auto horen en hoefde hem niet op te sturen en kreeg meteen een nieuwe thuis gestuurd.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Nov 2014 12:14

Re: Klagen kan helpen.

Dimmel schreef:Dat is ook zonde mai pen rai. En dan ook nog op vertoon van uw kassabon :palm: . Ik kan wel een hele extra administratie beginnen als ik overal een kassabon van moet bewaren.

Ik heb een mail gestuurd naar Fisher Price voor een stapelbeker na te bestellen. Het heeft even geduurd voordat ik contact had, maar gisteren heb ik de ontbrekende stapelbeker opgestuurd gekregen, kosteloos. En er zat ook nog een dvd in van Little People. Hebben ze goed afgehandeld, ben er blij mee.


Ken je die reclame waarin zo'n wijs jochie de verkopen op een volwassen manier verteld dat hij het recht heeft om te ruilen zonder bon? Eigenlijk zouden we die moeten laten zien zodra een winkel moeilijk gaat doen dat je geen bon hebt.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 14 Nov 2014 17:50

Re: Klagen kan helpen.

Ik had een emmertje Griekse yoghurt gekocht bij de lidl, maar die was niet goed.
Dus heb ik een mail gestuurd naar de lidl.
Gisteren lag er een brief op de mat dat ze het fijn vonden dat ik het had gemeld. En een waardebon van de Lidl erbij!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 14 Nov 2014 18:03

Re: Klagen kan helpen.

Wij hadden een senseo sarista besteld, waar van die bussen met koffiebonen op gaan. Nu zat er bij de sarista een bus die al ruim een jaar over de datum is. Heb ik gemaild naar douwe egberts nu krijgen we 2 zelf hervulbare bussen thuis gestuurd.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 14 Nov 2014 18:07

Re: Klagen kan helpen.

Fiene schreef:Wij hebben dat ooit gehad met zo'n ToetToet auto van Vtech.

Dat ding bleef maar haperen en rare geluiden maken. Dus nieuwe batterij erin maar dat hielp niet. We zijn toen teruggegaan naar de winkel en die stuurde ons door naar Vtech. Ik kon toen bellen en die man aan de lijn was heel behulpzaam. Ik liet de auto horen en hoefde hem niet op te sturen en kreeg meteen een nieuwe thuis gestuurd.


Wij hadden er ook 1 waarvan het geluid kapot was, had hij gekregen voor zijn verjaardag. 2 maanden later was hij al kapot. Ik hier naar een winkel gelopen in de hoop dat hun iets konden maar helaas moest echt naar Vtech. Ik daar een mail heen gestuurd met het verhaal, maar had echt een bon nodig voordat ik `m kon ruilen :(
<<

Anoniem216

Bericht 14 Nov 2014 18:45

Re: Klagen kan helpen.

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 14 Okt 2017 13:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Nov 2014 01:07

Re: Klagen kan helpen.

JustMeDaan schreef:Wij hadden een senseo sarista besteld, waar van die bussen met koffiebonen op gaan. Nu zat er bij de sarista een bus die al ruim een jaar over de datum is. Heb ik gemaild naar douwe egberts nu krijgen we 2 zelf hervulbare bussen thuis gestuurd.


Blegh koffie :razz: . Als de wind deze kant op staat, dan ruik ik die fabriek.
<<

Anoniem88

Bericht 15 Nov 2014 12:08

Re: Klagen kan helpen.

Oh geniaal, ik heb vanmorgen deze tweet geplaatst:
"Mehh, ik doe m'n kuipje smeerkaas dicht, kom met vinger langs een restje folie op de rand. En nu, au, ik heb BLOED! :omg: @ERU_Foodservice #drama"

Krijg ik dit terug:
"Sorry *naam*, we zijn idd scherp op de kwaliteit maar zo scherp hoeft nou ook weer niet :wink: . DM adres en we sturen pleister op de wonde."
<<

Anoniem304

Bericht 15 Nov 2014 12:16

Re: Klagen kan helpen.

Ahhh cool Dundas haha!
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 15 Nov 2014 12:17

Re: Klagen kan helpen.

Geweldig, zo'n reactie vanuit het bedrijf! Hou daar van.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 15 Nov 2014 12:22

Re: Klagen kan helpen.

Leuke reactie Dundas!
<<

Anoniem88

Bericht 15 Nov 2014 13:41

Re: Klagen kan helpen.

En nog leuker (ik kon niet DM-en omdat zij mij niet volgden):
"U heeft een nieuwe volger, Eerste Hulp Bij Ongevallen met ERU kaas staat voor uw klaar. Geniet, maar smeer met maten ;)"
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers