Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag over telefoonnummers terugvinden op Samsung

<<

Anoniem238

Bericht 12 Okt 2014 16:42

Vraag over telefoonnummers terugvinden op Samsung

Sinds een paar maanden heb ik een Samsung Galaxy Gio.
Nu gebruik ik het meest What's App, maar vind ik het soms ook handig om iemand te bellen.
Dat zijn meestal de mensen die geen What's App hebben.
Sinds gisteren vraag ik mij opeens af waar ik snel in de telefoon de telefoonnummers kan vinden.
Als ik op het 'boekje' klik, krijg ik alleen de emailadressen,
Wel kan ik als in What's App zit, op 'Contact Kiezen' en dan mijn 'telefoonboek' te voren halen...
Maar is er ook een snellere manier?
<<

Anoniem88

Bericht 12 Okt 2014 16:47

Re: Vraag over telefoonnummers terugvinden op Samsung

Heb je de telefoonnummers niet opgeslagen in je contacten dan?
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 12 Okt 2014 16:50

Re: Vraag over telefoonnummers terugvinden op Samsung

Ik heb ook een gio...maar ik heb alle nummers opgeslagen dus die vind ik gewoon terug onder contacten.
<<

Anoniem238

Bericht 12 Okt 2014 16:51

Re: Vraag over telefoonnummers terugvinden op Samsung

Dundas schreef:Heb je de telefoonnummers niet opgeslagen in je contacten dan?



Geen idee, in het tabbladje contacten staan alleen de emailadressen.
Bij 'Contact kiezen' in What's App staan wel alle telefoonnummers.

Hoe krijg ik ze dan opgeslagen in het mapje contacten?
<<

Anoniem88

Bericht 12 Okt 2014 17:01

Re: Vraag over telefoonnummers terugvinden op Samsung

Blijkbaar heb je ze dan inderdaad niet opgeslagen, in het mapje 'contacten' staan bij mij namelijk ook alle telefoonnummers. Hoe je ze kunt overzetten weet ik niet, ik ga er vanuit dat dat wel kan, misschien dat iemand ndera dat weet. En anders kun je ze gewoon handmatig opslaan in je contacten. Maar... Hoe heb je die personen ooit op whatsapp toegevoegd gekregen dan?
<<

Anoniem238

Bericht 12 Okt 2014 17:02

Re: Vraag over telefoonnummers terugvinden op Samsung

Dundas schreef:Blijkbaar heb je ze dan inderdaad niet opgeslagen, in het mapje 'contacten' staan bij mij namelijk ook alle telefoonnummers. Hoe je ze kunt overzetten weet ik niet, ik ga er vanuit dat dat wel kan, misschien dat iemand ndera dat weet. En anders kun je ze gewoon handmatig opslaan in je contacten. Maar... Hoe heb je die personen ooit op whatsapp toegevoegd gekregen dan?


Volgens mij is dat in de winkel gebeurd toen ze de telefoon gebruiksklaar maakte :smile:
<<

anoniem213

Bericht 12 Okt 2014 17:05

Re: Vraag over telefoonnummers terugvinden op Samsung

In mijn htc stonden contacten ook altijd met e-mail bovenaan. Ik denk dat het twee dingen kunnen zijn. 1. Je telefoonnummers staan onder de e-mailadressen (dus even scrollen) of 2. Bij de instellingen van je contacten heb je per ongeluk aangeklikt dat je alleen e-mailadressen wilt tonen en geen telefoonnummers. Dat zou ik dus even bekijken. Anders weet ik het ook niet.
<<

Anoniem238

Bericht 12 Okt 2014 17:20

Re: Vraag over telefoonnummers terugvinden op Samsung

June schreef:In mijn htc stonden contacten ook altijd met e-mail bovenaan. Ik denk dat het twee dingen kunnen zijn. 1. Je telefoonnummers staan onder de e-mailadressen (dus even scrollen) of 2. Bij de instellingen van je contacten heb je per ongeluk aangeklikt dat je alleen e-mailadressen wilt tonen en geen telefoonnummers. Dat zou ik dus even bekijken. Anders weet ik het ook niet.


Wauw, het is gelukt!!! Bedankt voor de opties. Als ik bij 'Weergaveopties' 'Sim' aanvinkte en 'Google' uitschakelde, krijg ik alleen de telefoonnummers in beeld.
Zoals je ziet ben ik dus niet van de handleidingen :palm:

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers