Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Misselijkheid was weg, maar komt weer terug?

<<

Anoniem112

Bericht 11 Okt 2014 18:19

Misselijkheid was weg, maar komt weer terug?

Ik ben nu bijna 19 weken zwanger, en ben vanaf week 6 tot week 16 flink beroerd geweest, met 17 weken was het over, heerlijk! Maar nu sinds een paar dagen lijkt t weer terug te komen, inclusief vieze smaak in mijn mond.. :face:
Help!! Herkenbaar voor iemand?
<<

Anoniem171

Bericht 11 Okt 2014 18:40

Re: Misselijkheid was weg, maar komt weer terug?

Ik had dit mijn laatste zwangerschap ook. Bij mij had het te maken met hoeveelheid prikkels/ drukte waar ik mee te maken had. Hoe rustiger hoe beter.

Sterkte ermee!
<<

Anoniem112

Bericht 11 Okt 2014 18:52

Re: Misselijkheid was weg, maar komt weer terug?

Bedankt voor je antwoord Nana, misschien heeft dat er hier ook wel mee te maken... Ik ben de laatste dagen erg gespannen.. Heb veel menstruatie pijn deze week en maak me daarom behoorlijk veel zorgen steeds...
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 11 Okt 2014 19:19

Re: Misselijkheid was weg, maar komt weer terug?

Ik ben al bijna 30weken misselijk, maar ik heb weleens 2 weken niet over gegeven, toen had ik vakantie en dacht ik ook dat het de goede kant op ging. Dat was van week 18 tot week 20.
Zodra ik weer ging werken hield ik weer hele dagen niks binnen. Nu werk ik nog 4 dagen in een week een paar uur, doe ik verder eigenlijk niks meer qua sociale activiteiten en huishouden en slaap ik vaak ruim 10uur per nacht en dan geef ik ook maar 1 a 2 keer in de week over en niet meer dagelijks en de hele dag door. De verloskundige zegt dat mijn lichaam gewoon schreeuwt om rust. Ik merk het ook als mijn buik een groei spurt heeft bijvoorbeeld, dan geef ik weer meer over.

Ik heb Suprimal (kan je zonder recept halen) van de huisarts gekregen, verder draag ik 's ochtends seabands in het kader van baat het niet dan schaad het niet en heb ik altijd eten (en een emmer :palm: ) naast mijn bed staan, zodat ik meteen kan eten zodra ik mijn ogen open doe. Maar alles bij elkaar helpt rust gewoon echt het best!

Sterkte ermee, ik hoop van harte voor je dat het even een dipje is en snel weer weg trekt!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 11 Okt 2014 19:20

Re: Misselijkheid was weg, maar komt weer terug?

Heb je die menstruatie pijn en zorgen al met je verloskundige besproken? Misschien kan ze je gerust stellen en voel je je dan ook weer wat beter/geruster.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem166

Bericht 11 Okt 2014 19:34

Re: Misselijkheid was weg, maar komt weer terug?

Hier is de misselijkheid ook de ene dag erger dan de andere dag. Echt weg is het alleen niet, want iedere keer als ik probeer geen medicijnen ertegen te slikken, dan komt het in rap tempo terug en houd ik weer niks binnen. Bij H. kon ik eerder stoppen met medicijnen en was de misselijkheid rond 22-24 weken echt weg, op erge inspanning na. Nu is het met 22 weken nog niet te doen zonder medicatie, dus ik ga er vooralsnog vanuit dat het gewoon de hele zwangerschap blijft.

Misschien heeft het bij jou inderdaad met rust te maken? Daar kom je met twee kinderen al bijna niet meer aan toe denk ik.
<<

Anoniem127

Bericht 11 Okt 2014 21:51

Re: Misselijkheid was weg, maar komt weer terug?

Nana schreef:Ik had dit mijn laatste zwangerschap ook. Bij mij had het te maken met hoeveelheid prikkels/ drukte waar ik mee te maken had. Hoe rustiger hoe beter.

Sterkte ermee!


Bij mij net zo.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny, Indigo