Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geslacht niet weten

<<

Anoniem275

Bericht 12 Okt 2014 00:18

Re: Geslacht niet weten

Wij wisten het beide keren niet, voor mijn gevoel is het iets wat bij de bevalling 'hoort'. Ik was natuurlijk wel nieuwsgierig, maar voornamelijk op het moment van een echo, dan weet je dat je het te weten kunt komen en dat de verloskundige het ziet, maar mijn gevoel het niet te willen weten overheerste toch..

Ik vond het wel jammer dat we na de geboorte unisex kleertjes kregen van mijn schoonmoeder.. Dan weet je eindelijk het geslacht..
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Okt 2014 11:13

Re: Geslacht niet weten

Als wij een tweede krijgen krijg ik een geplande ks. Daarom lijkt het me wel leuk om het geslacht niet te weten, anders is er helemaal geen verassing meer.
Het lijkt me wel heel erg moeilijk om het niet te vragen.
R. 2013
D. 2016
<<

Fiene

Bericht 12 Okt 2014 11:17

Re: Geslacht niet weten

Wij wisten het beiden keren en juist dat vond ik erg fijn. Sowieso omdat ik unisex kleren echt niet mooi vind maar aan de andere kant omdat ik het nut er niet van in zie om het als verrassing te houden, de baby op zich vonden we al een verrassing genoeg. Bovendien wilde ik me, vooral de tweede keer, eventueel ook kunnen voorbereiden op het geslacht.
<<

Anoniem92

Bericht 12 Okt 2014 11:28

Re: Geslacht niet weten

Hadden wij hetzelfde Fiene, wij hebben het bij allebei geweten.
Wij vonden het fijn onszelf voor te bereiden, en gericht te shoppen (en de kinderkamer in te richten, want ik heb niks met neutrale kamers). Verder vond ik het niet erg dat we het geslacht wisten, we vonden de verrassing wat voor soort baby erin zat (en of het wel gezond was) wel spannend genoeg.
<<

Anoniem75

Bericht 12 Okt 2014 11:59

Re: Geslacht niet weten

Parel schreef:Hadden wij hetzelfde Fiene, wij hebben het bij allebei geweten.
Wij vonden het fijn onszelf voor te bereiden, en gericht te shoppen (en de kinderkamer in te richten, want ik heb niks met neutrale kamers). Verder vond ik het niet erg dat we het geslacht wisten, we vonden de verrassing wat voor soort baby erin zat (en of het wel gezond was) wel spannend genoeg.


Precies dit. Mocht ik voor de derde keer zwanger zwanger raken (zit absoluut niet in de planning maar je weet maar nooit) hoef ik het die keer niet te weten. Mijn man kan toch alleen maar jongens maken :wink:
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 12 Okt 2014 17:05

Re: Geslacht niet weten

Ik wist het ook niet, en totaal geen spijt van. Ik had een paar unisex setjes, maar na de bevalling mn moeder meisjeskleren laten kopen (gewoon veel inslaan, alles wat ik niet mooi vond ging weer terug haha). Je krijgt tich wel wat kleren, dus dat heb ik niet als probleem ervaart. Vond t ook wel fijn, omdat je dan meteen de goede maat kan kopen (want vond tussen 50 en 56 wel wat verschil zitten)
Ik zou het geslacht waarschijnlijk niet voor me kunnen houden, en zou het niet leuk vinden als iedereen het al zou weten.
Voor het kamertjes vond ik het toen ook geen probleem, hadden een leuk unisex kamertje. MAar stiekem vind ik het nu wel leuk om een echt meisjeskamer te kunnen maken!
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Indigo, Silly-One