Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


IVF

<<

Sofie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:46

Bericht 11 Okt 2014 14:06

IVF

Vorige week tijdens een kijkoperatie is gebleken dat ik niet meer spontaan zwanger kan worden. IVF is nu onze enige optie. Ik zou graag ervaringen horen van meiden die bezig zijn met IVF of zwanger zijn geraakt via IVF.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 11 Okt 2014 14:15

Re: IVF

Hai Sophie,

Wat een heftig nieuws he?

Ik ben net 6 weken zwanger van een IVF Icsi poging (mn eerste dus vette mazzel)
In het moeilijk zwanger worden topic zijn er nog veel meer dames die met vormen van IVF te maken hebben!

Het is ingrijpend maar alles waard! (En nu maar hopen dat alles goed blijft gaan) maar hier dus in princiepe een succes verhaal!
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:05

Bericht 11 Okt 2014 14:43

Re: IVF

Wat heftig! Is de eerste wel op een natuurlijke manier gekomen?
Ik had ook nooit verwacht dat het voor ons ook zover zou komen.

Wij zijn er dus ook mee bezig. Ik heb de eerste poging vorige maand gehad en deze is helaas mislukt. Er zijn nog 4 ingevroren embryo's.
Ik moet als ik ongesteld ben beginnen met pillen en dan word er per maand 1 embryo terug geplaatst.

Kom zoals guus zegt mee kletsen in het moeulijk zwanger worden topic, daar zitten er meer die hier mee bezig zijn.
Ons boefje 24-08-2010
<<

Anoniem272

Bericht 11 Okt 2014 19:44

Re: IVF

Pff Sofie, wat een tegenvaller voor jou :( Als ik het me goed herinner ben je al heel wat jaren bezig, met allerlei tegenslagen, toch? Kan me herinneren dat je een heel lang onderschrift had.

Sterkte!
<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 11 Okt 2014 19:48

Re: IVF

Hier ook succes verhaal:)
Ivf-icsi trouwens...
Eerste poging raak!

Vond de hormonen best heftig maar je hebt het er zo voor over.
Het kost veel tijd en geduld. Maar hier erg blij dat het mogelijk is!
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Sofie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:46

Bericht 13 Okt 2014 09:56

Re: IVF

Bedankt voor jullie reacties!

Guus: Gefeliciteerd! Wat fijn dat je de eerste poging meteen zwanger bent geworden.

Sabje: Van mijn dochter (miskramen en buitenbaarmoederlijke zwangerschap) ben ik op de natuurlijke manier zwanger geraakt. Nooit gedacht IVF nodig te hebben om nog zwanger te kunnen worden.
Jammer dat jullie eerste poging mislukt is. :(

Ik heb een tijdje meegeschreven in het moeilijk zwanger worden topic, maar even afstand genomen van deze pijler van het forum. Misschien dat ik weer mee ga schrijven als er weer iets gaat gebeuren. Ik heb morgen nacontrole, dan zal ik wel meer horen.

Filoria: Thnx!
Ja klopt, wij zijn nu bijna 4 jaar bezig voor een tweede kindje. Haha, dat je dat nog weet van mijn lange onderschrift. Dat is al weer even geleden. Als ik alles weer in m'n onderschrift zou zetten zou het niet eens passen. :P

Swampy: Jou succes verhaal kan ik mij nog wel herinneren.
De hormonen zie ik best wel tegenop. Bij de IUI moest ik alleen Ovitrelle gebruiken en dat vond ik al best wel heftig.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 13 Okt 2014 12:34

Re: IVF

Oh Sofie wat een naar nieuws. Ik weet inderdaad nog heel goed dat je al meeschreef in het moeilijk zwanger worden topic toen ik daar ook nog meeschreef en dat is inmiddels alweer ruim 2,5 jaar geleden. Ik heb verder geen tips of informatie voor je, maar wil je wel veel sterkte wensen!
2012 & 2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan