Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


vanaf welke leeftijd naar de bios?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 10 Okt 2014 21:05

vanaf welke leeftijd naar de bios?

Het lijkt me leuk om met de meiden naar de bioscoop te gaan, naar de maya de bij film. Maar twijfel ook wel, zitten ze wel stil ? Vinden ze het wel leuk? Duurt het niet te lang? (film duurt 88 minuten)

Wat zijn jullie ervaringen.
:heart: :heart: 2011
<<

Fiene

Bericht 10 Okt 2014 21:07

Re: vanaf welke leeftijd naar de bios?

R was drie toen hij meeging naar de smurfen, die duurt iets van 90 minuten ofzo en dat ging erg goed.
<<

Gatsby

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:26

Bericht 10 Okt 2014 21:13

Re: vanaf welke leeftijd naar de bios?

Mijn dochter was net 2 toen ze voor het eerst mee ging. En het is eigenlijk meteen goed gegaan gelukkig.
We zijn vorige week naar Maya de Bij geweest en aan de zaal te zien die vol zat met peuters en kleuters was het die 88 min wel te doen voor kindjes tussen de 1 en 6 jaar ong. Dus ik zou het gewoon proberen.
2011 💕. 2020 💙✨. 2021 💖.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 10 Okt 2014 21:14

Re: vanaf welke leeftijd naar de bios?

Mijn zoon is 2 maanden geleden voor het eerst mee geweest naar Planes 2, hij vond het in het begin wat overweldigend. Maar de pauze kwam op het goede moment want vlak ervoor zei hij dat hij naar huis wilde. Na de pauze had hij weer zin om verder te kijken en aan het eind vond hij jammer dat het afgelopen was.
Een film zonder pauze zou te lang geweest zijn voor hem.
<<

Anoniem187

Bericht 10 Okt 2014 21:15

Re: vanaf welke leeftijd naar de bios?

Ik ben met mijn nichtje geweest toen ze 3 was, dat ging goed..
<<

Anoniem112

Bericht 10 Okt 2014 21:15

Re: vanaf welke leeftijd naar de bios?

Wij zijn afgelopen zondag geweest, mijn kinderen zijn 4,5 en 2,5 en echt t was een groot succes!
Hele leuke film! Ze hebben beide van t begin tot t eind geboeid zitten kijken, wij gingen naar de kleuterbioscoop.

Het maakt ook echt wel uit hoe je kindje is want mijn zoon zou met 2,5 nog te jong te zijn geweest, terwijl t voor mijn dochter prima ging.
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 10 Okt 2014 21:58

Re: vanaf welke leeftijd naar de bios?

Onze oudste is voor het eerst naar de film geweest toen ze net 2 was, nijntje de film. Binnenkort gaan we met haar naar Maya de Bij.
Ligt idd ook een wel aan je kind, onze dochter is heel rustig en kan lang geconcentreerd ergens mee bezig zijn.
BIj zo'n kinderenfilm is het meestal sowieso niet heel stil en loopt er zo nu en dan wel eens iemand door de zaal dus dat is ook niet zo erg.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem123

Bericht 10 Okt 2014 21:59

Re: vanaf welke leeftijd naar de bios?

Wij zijn een paar maand terug met Siem naar de bios geweest, naar de film van Pieter Post.

Hij vond het geweldig! En bleef mooi zitten. Alleen de laatste 10 minuten wou hij bij mij op schoot, voor de rest heeft hij heel goed stil gezeten op zijn eigen stoel.
<<

Anoniem144

Bericht 10 Okt 2014 22:02

Re: vanaf welke leeftijd naar de bios?

Wij willen toevallig vrijdag met D naar de bios , want dan is ze jarig. We willen dan ook naar Maya de bij. Ik denk dat ze het wel vol houdt en anders tussendoor een keer naar de wc ( ze zal toch wel een keer moeten).
<<

Anoniem255

Bericht 11 Okt 2014 08:43

Re: vanaf welke leeftijd naar de bios?

Ik ben met mijn dochter toen ze net 4 was naar K3 Dierenhotel geweest. Het ging nét. Maar goed, zij heeft totaal geen zitkont dus het was best een opgave voor haar.
<<

Anoniem97

Bericht 11 Okt 2014 08:48

Re: vanaf welke leeftijd naar de bios?

Wij zijn een tijdje terug voor het eerst geweest naar pieter post de film, dat ging heel goed, ze vonden het heel leuk en wilde nog niet naar huis :)
Ze zijn 2,5 en 4,5.
<<

Sjaak Trekhaak

Bericht 11 Okt 2014 08:56

Re: vanaf welke leeftijd naar de bios?

Wij zijn zondag voor het eerst geweest met onze zoon (net 4). We hebben de Boxtrollen gekeken, in 3d. Hij vond het geweldig! Hij heeft wel de hele tijd op mijn schoot gezeten maar meer omdat we dat allebei gezelliger vonden. Ik denk dat het prima eerder had gekund trouwens, maar het was er gewoon niet eerder van gekomen.
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:30

Bericht 11 Okt 2014 09:28

Re: vanaf welke leeftijd naar de bios?

De oudste was 3,5 toen ze voor het eerst ging.
De jongste was kort geleden nog (ze is 4) we gingen naar planes 3d en ze heeft de grootste deel van de tijd zonder haar bril gezeten. Ze vond het wel eng met bril.
Wij willen ook naar Maya maar gaan wel naar de gewone versie.
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 09:41

Bericht 11 Okt 2014 12:29

Re: vanaf welke leeftijd naar de bios?

Mijn kinderen gingen vanaf hun derde naar de bioscoop en dat ging meteen goed. Ze zaten de hele film met open mond te kijken ;)
<<

Anoniem75

Bericht 12 Okt 2014 12:06

Re: vanaf welke leeftijd naar de bios?

S. is ruim 4 maar no way dat ik met hem naar de bios zou gaan. Ik gok dat hij het 10 minuten leuk vind en dan begint te miepen dat het allemaal te lang duurt en weg wil. Dus nee hier voorlopig nog niet jammer genoeg..

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers