Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hormonen! Wat een ellende...

<<

Anoniem92

Bericht 09 Okt 2014 22:28

Hormonen! Wat een ellende...

Ik heb zo'n last van m'n hormonen joh, ik lijk wel een prinses :laughcry:
Het is echt van de hak op de tak, Jannie lacht en Jannie huilt..
En mijn vriend doet het er maar gewoon mee, die denkt nu 'ach, over een jaar is alles anders'.

Dus. :laughcry:

Zijn er lotgenoten?
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Okt 2014 22:39

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Volgens mij heb jij wel een lieve vent!

Succes ermee!
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem92

Bericht 09 Okt 2014 23:11

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Ik heb een hele lieve vent!
Maar ik jank dus echt om alles, vergeet alles, maak van elke mug een olifant.. Ik word gewoon een beetje moe van mezelf haha
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 09 Okt 2014 23:40

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Hahah herkenbaarrrr! Ik was ook zo erg... Zie:
post254848.html#p254848

Gelukkig is het alweer een soort van goed gekomen en houdt mijn vriend nog steeds van mij :ja:
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem112

Bericht 10 Okt 2014 07:56

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Jup herkenbaar!!

Ik kan ook ineens uit mijn slof schieten, en dat is echt niks voor mij, ik heb normaal een rustig karakter en vind alles wel goed, ben normaal ook zelden geïrriteerd of boos, nu is dat wel anders, lang leve de hormonen... Maar mijn man is dus wel temperamentvol en die gaat er nu dus lekker tegenin.... Niet erg leuk zo nu en dan..
<<

Anoniem92

Bericht 10 Okt 2014 08:03

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Haha Gijs ik heb je stukje met smaak gelezen!
Schoonmaakdrift is wel eens erger geweest, maar ik heb vooral heel erg dat ik alles op orde wil hebben.
Zo hebben we nieuwe meubels besteld, een deel moesten we zelf monteren en dan haalt mijn vriend het op en gaat gerust de volgende dag pas alles opzetten. Ik hou nog meer van aanpakken dan voorheen.

Annemijn, dat is ook niet leuk zeg! Ik ben bij ons juist de temperamentvolle, en kan ook nog eens heel moeilijk mijn spijt betuigen :laughcry: maar bij alles denk ik maar (en hij ook); het is de laatste keer!
<<

Anoniem112

Bericht 10 Okt 2014 08:05

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Haha ja parel dat denk ik ook steeds, het is de laatste keer, het is de laatste keer, hierna nooit meer, hahah!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 10 Okt 2014 08:18

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Nee maar ik heb wel over jou gedroomd vannacht parel! Er was een mega yesmeeting in mijn ouders huis en na het eten vulde jij een glas met olijfolie om in de tuin te zetten. Want dan zouden aliens komen en niet alleen de olie meenemen maar ook zwangerschapskilos (?!). En toen ben ik woedend weggelopen omdat ik het zonde vond van mijn olijfolie en omdat ik het belachelijk vond. Einde!
#teammaple🍁
<<

Anoniem123

Bericht 10 Okt 2014 08:30

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Huilen heb ik nooit gedaan, maar ik kon wel erg pinnig en saggerijnig reageren. Terwijl ik anders veel meer geduld heb en nooit zo snel zo pinnig wat zeg.

Wat ik ook had was dat ik mijn man echt niet kon uitstaan, ik ergerde me suf aan hem! Herken dus veel in het stukje van Gijs :smile: Kon ook geen aanraking verdragen, op een kusje na. :redface:
Vond hem al die maanden maar een vervelend iets wat in mijn huis woonde.
Had het bij de laatste zwangerschap erger dan bij de eerste.

Maar wij wisten allebei dat het weer goed zou komen na de bevalling en dat is ook zo weer gegaan gelukkig. Kan me er nu best wel voor schamen, zo raar wat hormonen kunnen doen met je.
<<

Anoniem97

Bericht 10 Okt 2014 09:21

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Ja heel herkenbaar, ik ben echt heel fel door de hormonen, kan echt heel boos worden om niks.
Gelukkig begrijpt mijn vriend het meestal wel en weet hij dat het na de bevalling weer over is.

En soms ook huilen vanuit het niets, erg fijn haha.
<<

Anoniem92

Bericht 10 Okt 2014 10:00

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Urban Naked schreef:Nee maar ik heb wel over jou gedroomd vannacht parel! Er was een mega yesmeeting in mijn ouders huis en na het eten vulde jij een glas met olijfolie om in de tuin te zetten. Want dan zouden aliens komen en niet alleen de olie meenemen maar ook zwangerschapskilos (?!). En toen ben ik woedend weggelopen omdat ik het zonde vond van mijn olijfolie en omdat ik het belachelijk vond. Einde!


Hahaha, wat een uitvinding zou dat zijn! Zo van die kilo's af!
Als ik je een keer in het echt zie dan zal ik een fles olijfolie meenemen, of de nare bijsmaak weg te nemen en het goed te maken ;-)

Oh ja! Ik kan mijn vriend ook niet verdragen, al was het erger bij de eerste. Maar behoefte aan fysiek contact heb ik echt totaal niet.
<<

Anoniem75

Bericht 10 Okt 2014 10:03

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Ik weet nog goed dat ik bij S. de kinderfilm Het Paard van Sinterklaas zat te kijken en ik heb toen echt de ogen uit m'n kop gejankt. En ik kon gewoon niet meer ophouden. Een half uur nadat de film was afgelopen dat ik nog met betraande oogjes :laughcry:

Met T. heb ik nauwelijks last van m'n hormonen gehad. Het lijkt er nu allemaal ineens uit te komen. Ik heb echt schoonmaak -poets drang tot en met!
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 10 Okt 2014 10:05

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Nu heb ik gelukkig amper last van hormonen!
Maar de vorige 2 zwangerschappen waren vreselijk! Ik kon opeens zo boos worden... Ik ontplofte gewoon!
Ik heb wel eens met beslagkommen gesmeten zo boos en janken... Wat een drama zeg maar nu heb ik daar helemaal geen last van gelukkig :)
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem71

Bericht 10 Okt 2014 10:16

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Hier ook heel herkenbaar en ik ben nog helemaal niet zo ver. Van de week begon ik keihard te huilen omdat mn vriend me kamerolifantje noemde. Dat is normaal een grapje tussen ons (ik noem hem dan nijlpaardje). Maar kon het nu echt niet hebben.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 10 Okt 2014 10:25

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Volgens mij ben ik ronduit onuitstaanbaar als ik zwanger ben! Kon heel kattig reageren terwijl ik dat normaal niet doe, al ben ik over het algemeen wel temperamentvol! Als ik zwanger ben, ben ik ronduit tactloos! Gelukkig is mijn man nog steeds heel blij met mij en wil hij zelfs een tweede kindje! Al zegt hij wel met een gekke bek: dan heb ik weer een draak van een vrouw in huis! :smile:

Huilen deed ik ook veel sneller toen ik zwanger was. En dan zei mijn man, ach gossie zit je te huilen? Nou dan explodeerde ik zowat en begon nog harder te huilen! Hormonen zijn echt gekke dingen hoor! :yes:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem205

Bericht 10 Okt 2014 10:28

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Herkenbaar, die hormonen! Al heb ik er vooral last van gehad in het eerste trimester en nu in het laatste trimester weer. Vooral nu huilbuien idd..
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 10 Okt 2014 14:27

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Hahaha hier moest ik echt even hardop om lachen :smile: Ik heb hier nooit geen last van gehad, gelukkig want ik weet van mezelf dat ik echt een kreng kan zijn tijdens mijn maandelijkse periode.
Laatst gewijzigd door Toos op 11 Okt 2014 00:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Anoniem124

Bericht 10 Okt 2014 14:30

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Ik ben volgens mij na de zwangerschap best blijven hangen in dat hormoongedrag.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 10 Okt 2014 14:51

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Lastig Parel!

Ik heb het sinds een paar dagen, net een klein kind. Rond etenstijd ben ik moe, op, heb pijn en wordt daardoor chagrijnig en dat is precies het moment dat mijn man thuis komt.
Vervolgens moet ik huilen omdat ik zo niet lekker ben en juist pas chagrijnig ben als hij thuis is en ik dat helemaal niet wil. En dan zeg ik dat met grote krokodillentranen tegen hem.
<<

Anoniem86

Bericht 10 Okt 2014 16:06

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Ik heb het nu al met ongesteld zijn haha, help!

Toos - ben je zwanger?
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 10 Okt 2014 16:26

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Pippa, heb je een pm gestuurd.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Anoniem112

Bericht 11 Okt 2014 14:02

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Wie was jij voorheen Toos?
<<

Anoniem97

Bericht 11 Okt 2014 18:27

Re: Hormonen! Wat een ellende...

Ja daar ben ik ook benieuwd naar.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers