Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het kersverse relatie topic!

<<

Anoniem198

Bericht 14 Sep 2015 17:38

Re: Het kersverse relatie topic!

Elsa schreef:Uitlachen of uitlachen inde zin van toelachen is een groot verschil he. En als je gewoon tussen de regels doorleest lees je juist dat t positief was. Want je vergeet ook de woorden dat hij juist heel geduldig mee kijkt.
En ja, voor jou is meehelpen is heel normaal. Want jij komt uit een normaal leven, waarin alles perfect is, niks tegen zit. Helaas is dat niet overal zo, en zijn er mensen die eraan moeten wennen als anderen zo tegen je doen, en dat je niet alleen geeft ipv ook kan nemen

De rest dankjewel voor de lieve woorden, hij is ook echt een schatje!


De uitleg is ze niet waard joh. Ze was gewoon weer op zoek naar wat slakken.

Ik ben heel blij voor je dat je zo'n lieve man bent tegen gekomen! Het is je gegund na alles wat je hebt moeten meemaken.
<<

Anoniem201

Bericht 14 Sep 2015 18:08

Re: Het kersverse relatie topic!

Ik zeg altijd maar zo, overdrijven is ook een vak apart.

Elsa fijn dat je zo'n lieve vriend hebt gevonden die wel het geduld met jou heeft en je leuk en lief vind omdat je zo kan twijfelen. Die daar geen punt van maakt sterker nog die samen met jou erom lacht. (IPV UITLACHT NOUGAT doos)

Geniet ervan meid je verdiend het om gelukkig te zijn.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Sep 2015 20:28

Re: Het kersverse relatie topic!

Echt Nougat, je bent weer lekker bezig de laatste dagen. Beetje jammer.

Vanmiddag had ik maar kort tijd om te reageren. Ik kon me niet meer concentreren op mijn studie en we moesten ineens snel van lokaal wisselen en dat terwijl ik net mijn reactie wilde geven.

Elsa je vriend klinkt echt super lief. Echt superleuk dat hij gewoon meekijkt en zoals ik vanmiddag al zei dat hij je meer begeleid in plaats van afkraakt zoals je ex deed. Zeker bij een keuze van een nieuwe auto is het logische dat je twijfelt. Het is uiteindelijk ook een behoorlijke uitgave.

Mijn moeheid is weer naar normaal niveau. Het was niet echt normaal om midden op de dag 2,5 uur te slapen. Ik merk het ook echt naar hem toe.
Vanmorgen was mijn vriendje wel super lief. Ik stond onder de douche en ineens komt hij mijn feliciteren. Dit omdat we het zaterdag al een maand met elkaar uithouden haha. Nu was ik afgelopen weekend met de motorvereniging weg en zat hierdoor in het buitenland. Nu was mijn idee om een roos te kopen voor hem, totdat ik bedacht dat ik niet thuis was haha. Nu krijgt hij volgende maand 2 rozen. Voor iedere maand 1. Heel fout misschien, maar wel leuk om te doen. :love:
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 15 Sep 2015 10:16

Re: Het kersverse relatie topic!

Ahh Elsa! Ik snap het wel hoor, je hebt zolang moeten vechten voor alles. Je eigen nieuwe plek, je nieuwe leven, je huisje en dan moet je iemand toelaten. En niet alleen emotioneel maar ook in alle 'hulp' dingen. Ik heb dat in het begin ook heel sterk gehad. Alles wilde ik zelf doen. Alles. Maar het gaat er juist om dat je elkaar daar wat in leert te vertrouwen. Je kan ook niet weer omschakelen van alles zelf doen naar een huishouden met z'n tweeen. Nog steeds vind ik dat wel eens moeilijk maar het komt vanzelf. En van de andere kant: je bent nu zo zelfstandig: dat is ook wat waard!

Silly-one: klinkt lief hoor met de rozen! Alleen.. houdt een man wel echt zo van rozen? Ik vind het idee superlief!

Hier gaat het ook goed. We gaan steeds meer naar het samenwonen toe en we praten nu alles door, al onze angsten, het mooie ervan maar ook de organisatorische veranderingen die het met zich meebrengt. En soms botst dat, soms kunnen we niet wachten en soms zijn we bang. Maar dat geeft niet, doordat we alles doorpraten hebben we het allemaal al besproken en snappen we elkaar. WE weten wáárom bepaalde dingen zo zijn en zo komen we steeds meer naar elkaar toe.

En binnenkort twee weken Curacoa samen. Ik kan niet wachten!
<<

Anoniem201

Bericht 16 Sep 2015 14:05

Re: Het kersverse relatie topic!

Heerlijk Caro geniet ervan! En de samenwoon spanningen en kriebels zijn wel heel herkenbaar. Bij ons was het opeens zo ver door het kopen van ons droomhuis. Eigenlijk vanaf de zomervakantie hier komen slapen en niet meer weg gegaan. Dus niet echt stipt een dag afgesproken. Ter zijner tijd hebben we mijn appartement leeg gehaald.
Het gaat helemaal vanzelf en het is zo prettig dat er altijd iemand thuis is.

Hier gaat het goed. We zijn volop bezig met klussen in huis. Mijn laatste jaar opleiding is weer begonnen dus we gaan een drukke tijd tegemoet. Het gekke is dat sinds we samen wonen, wij ons soms minder zien dan toen we nog apart woonde haha.
<<

Anoniem211

Bericht 16 Sep 2015 15:10

Re: Het kersverse relatie topic!

Heel herkenbaar hoor Elsa! Dat toelaten en dingen uit handen geven. Wat klinkt je liefde fijn trouwens, heerlijk.
<<

Peeteke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 119

Geregistreerd: 16 Mei 2015 11:10

Bericht 09 Nov 2015 22:33

Re: Het kersverse relatie topic!

Ohh als ik die samenwoondingen hoor wil ik ook. Helaas is het voor mij nu nog niet mogelijk omdat ik geen vastigheid heb qua werk en het toch wel eerst stabiel wil hebben voor ik het huis uit ga om met hem samen te gaan wonen. Wel roept mijn gevoel van 'dit is je toekomst, met hem word je oud.' en dat gevoel is en blijft gewoon heerlijk!
10 december 2014 werd ik zijn meisje, 20 mei 2016 zijn wij gaan samen wonen, 10 februari 2017 ging hij op zijn knieen!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem211

Bericht 12 Nov 2015 18:06

Re: Het kersverse relatie topic!

Waarom wil je het eerst stabiel hebben? Je kunt het samen toch opvangen?
<<

Peeteke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 119

Geregistreerd: 16 Mei 2015 11:10

Bericht 14 Nov 2015 19:45

Re: Het kersverse relatie topic!

Marilyn schreef:Waarom wil je het eerst stabiel hebben? Je kunt het samen toch opvangen?


omdat ik nu maar een 0-urencontract heb. Ze kunnen zo zeggen vanaf volgende week van 'we plannen je niet meer in." en dan kunnen we het samen niet meer opvangen? Dan zou ik alles vanuit zijn kant moeten laten komen en dat wil ik hem ook niet aandoen.
10 december 2014 werd ik zijn meisje, 20 mei 2016 zijn wij gaan samen wonen, 10 februari 2017 ging hij op zijn knieen!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem211

Bericht 16 Nov 2015 00:32

Re: Het kersverse relatie topic!

En is die kans reëel of is het meer je angst? Je bouwt toch ww op lijkt me?
<<

Peeteke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 119

Geregistreerd: 16 Mei 2015 11:10

Bericht 16 Nov 2015 12:33

Re: Het kersverse relatie topic!

Het is nu een rustige periode in de kinderopvang (ik werk als oproepkracht bij een kinderopvangorganisatie) en net als deze week sta ik maar 11 uur ingepland.
10 december 2014 werd ik zijn meisje, 20 mei 2016 zijn wij gaan samen wonen, 10 februari 2017 ging hij op zijn knieen!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 18 Dec 2015 13:57

Re: Het kersverse relatie topic!

Morgen komen mijn schoonouders op de koffie en een borrel doen bij mijn ouders.... en eigenlijk vind ik het best wel heel erg spannend :no:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 18 Dec 2015 14:11

Re: Het kersverse relatie topic!

Haha snap ik!! Zou ik ook wel vinden.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Dec 2015 14:28

Re: Het kersverse relatie topic!

Ohh dit is 'ons' topic he? Het andere topic is het kers-kers verse relatie topic :-).

Hier gaat het nog steeds goed. We zijn echt gek op elkaar en we komen er iedere keer samen uit. Niet dat we al diepe crisis gehad hebben maar sinds de vakantie was hij heel druk en ik voelde me soms een beetje erbij hangen. Terwijl hij dat weer niet zo bedoelde. En dat was soms niet leuk maar daar zijn we ook uitgekomen samen.

Volgend jaar april gaan we samenwonen! Dat is al best snel en soms vind ik het heel eng om 'mijn' huisje te moeten gaan delen maar ook gewoon fijn om iedere avond bij elkaar te zijn en niet meer dat gesjouw met spullen te hebben.
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 18 Dec 2015 18:57

Re: Het kersverse relatie topic!

Leuk Caro! Wel lekker om samen een plekje te hebben. Ga je nog dingen veranderen in huis?

Ik ga binnenkort ook officieel verhuizen en bij mijn vriend wonen. Officieus ben ik al over, maar nu nog echt mijn huis leeghalen en die in de verkoop zetten.
Wel spannend hoor als ik echt niet meer mijn eigen plekje heb, al ben ik er bijna nooit meer. Ik ga ook zo'n 150 km verderop wonen, dus een hele nieuwe omgeving vanaf nu.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Dec 2015 19:09

Re: Het kersverse relatie topic!

Leuk Caro! Zo snel is dat toch niet?

Pippin, spannend! Van waar naar waar ga je verhuizen?
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Dec 2015 19:14

Re: Het kersverse relatie topic!

Bliss schreef:Leuk Caro! Zo snel is dat toch niet?

Pippin, spannend! Van waar naar waar ga je verhuizen?


Snel als in: het is nu al eind december en begin april duurt dan nog maar drie maanden! Drie maanden!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Dec 2015 19:43

Re: Het kersverse relatie topic!

Ooh, ik dacht snel als in: jullie zijn nog maar kort bij elkaar (maar dat vond ik dus wel meevallen haha).
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Dec 2015 20:03

Re: Het kersverse relatie topic!

Wat leuk dat jullie gaan samenwonen Caro!
Let's discover the world together.
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 20 Dec 2015 21:23

Re: Het kersverse relatie topic!

Bliss schreef:Pippin, spannend! Van waar naar waar ga je verhuizen?


Ik ga van Nijmegen naar Haarlem.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Dec 2015 10:45

Re: Het kersverse relatie topic!

Wat leuk dat jullie gaan samenwonen Caro!!
Wij wonen sinds 17 dec officieel samen. Mijn huis is verkocht, de sleutel ingeleverd. Er is geen weg meer terug.
We hebben een huis gekocht om samen opnieuw te beginnen, de sleutel krijgen we 29 februari, we gaan het huis eerst verbouwen.
Ik vind het heerlijk om samen te wonen, de kinderen weten al bijna niet beter. Lu. was laatst zelfs heel boos toen we bij t oude huis waren, hij wilde daar helemaal niet zijn en wilde terug naar Lo. en papa. Goede keus dus geweest denk ik om er wat vaart achter te zetten.
Ik merk wel dat ik af en toe een beetje in paniek raak dat we nu afhankelijk van elkaar zijn financieel. Ik ben nooit financieel afhankelijk geweest, A. was eerder van mij afhankelijk. Maar nu moeten we het echt samen doen, 't huis betalen wel 50/50. Maar verder heeft J. ook een veel hoger inkomen en t idee dat hij meer betaald aan 't huishouden dan ik blijf ik erg moeilijk vinden.
Maar goed, het zal vast wel wennen haha.
<<

Anoniem244

Bericht 21 Dec 2015 10:54

Re: Het kersverse relatie topic!

Ik kom hier graag meeschrijven. Na m'n scheiding 7 maand geleden (nu eindelijk officieel) ben ik verliefd en het is wederzijds. We doen nog rustig aan hoor aangezien hij net iets langer vrijgezel is en 2 kindjes heeft.

Pippin en caro, leuk dat jullie gaan samenwonen
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 21 Dec 2015 10:56

Re: Het kersverse relatie topic!

Er is ook een kers-kersvers relatie topic Radler. Maar sowieso leuk dat je zo verliefd ben! Maar het is dus wel echt echt echt officieel :dance:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 21 Dec 2015 10:58

Re: Het kersverse relatie topic!

Tabbie schreef:Er is ook een kers-kersvers relatie topic Radler. Maar sowieso leuk dat je zo verliefd ben! Maar het is dus wel echt echt echt officieel :dance:


En leuk Pompoen dat het samenwonen zo goed gaat met de kinderen. Verder moet je dat idee maar accepteren hoor. Hij verdient meer, dat is nu eenmaal een feit. En dat hij dan wat meer in het huishouden wil stoppen. Prettig toch!
<<

Anoniem140

Bericht 21 Dec 2015 11:01

Re: Het kersverse relatie topic!

Jaa Radler, kom in het kers kers kersverse relatie topic schrijven!

En Pompoen, ik sluit me bij Tabbie aan, accepteer nu maar dat hij meer verdient, en geniet lekker van je nieuwe mooie gezin. Vind het zo fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat!
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron