Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat bewaar je in de badkamer?

<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 11 Okt 2014 14:17

Re: Wat bewaar je in de badkamer?

Afbeelding
Wij hebben in de bovenste lade alle handdoeken, in de onderste nog wat grote handdoeken de föhn, voorraad, en nog wat rommeltjes.
In de spiegelkast staan de tandenborstels, make up, gel, medicijnen etc.
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem127

Bericht 11 Okt 2014 21:36

Re: Wat bewaar je in de badkamer?

Ik bewaar de voorraden tandpasta, shampoo etcetera in de badkamer. Ik heb van die doorzichtige plastic bakken op een schap staan en daar zit alles in. Zo kan ik gelijk zien waar iets ligt maar wordt het niet stoffig. Verder ligt er ook veel speelgoed voor in bad voor de kinderen maar dat wil ik flink inperken omdat het nu teveel schoonmaakwerk is.
<<

Anoniem321

Bericht 13 Okt 2014 08:41

Re: Wat bewaar je in de badkamer?

Wij hebben een badkamermeubel met in het midden de wastafel en aan weerskanten 2 hoge smalle kasten. De linkerkant zitten deurtjes voor. Ik bewaar daar onze handdoeken en washandjes in. De rechtste kast is boven open en beneden gesloten met een deurtje. Bovenin het kastje staan onze tandenborstels en tandpasta. Onderin bewaar zit het ondergoed van mijn vriend en de zwemkleding.
Onder de wastafel heb ik ook nog 2 kastjes. Daarin zit mijn ondergoed en de badhanddoeken.
Oja, we hebben ook nog 2 laadjes, in de ene zitten mijn scheermesjes en de pil en in de andere zit het scheerapparaat van mijn vriend.

In één van de slaapkamers hebben we ook een wastafel met een badkamermeubel. Daarin bewaren we de zonnebrandcreme, voorraden tandpasta en shampoo, maandverband etc.
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 12:45

Bericht 13 Okt 2014 18:30

Re: Wat bewaar je in de badkamer?

Bewaren jullie je parfum dus ook in de badkamer? Ik heb namelijk weleens gelezen dat dat de geur niet ten goede komt. Ik bewaar mn parfum daarom in de verpakking, maar weet eigenlijk niet of dat iets helpt :)
<<

Anoniem75

Bericht 13 Okt 2014 19:50

Re: Wat bewaar je in de badkamer?

Alleen handdoeken, wat schoonmaakspullen en verzorgingsspullen die we gebruiken. Naast de spiegel hangt een kastje waar ik alle kleine dingen in bewaar en dingen zoals mijn deo, mondwater, dagcreme etc. Tandpasta staat gewoon op de wastafel net als mijn lenzenspullen. M'n föhn ligt in de kast in de woonkamer, make-up bewaar ik in de gang want daar hang een spiegel met een bakje eronder en m'n voorraadje verzorgingsspullen staan op zolder in een kast.
<<

Anoniem222

Bericht 14 Okt 2014 08:58

Re: Wat bewaar je in de badkamer?

Ik bewaar mn parfum in de kast in de badkamer. Dus wel op een donkere plek. Zolang ze maar niet in de zon staan is het volgens mij prima.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 14 Okt 2014 09:01

Re: Wat bewaar je in de badkamer?

Alle verzorgingsproducten voor mijn man en mij, zoals shampoo, gel, lak, deo, mousse, crème's en dat soort dingen. Parfum staat ook in de kast van de badkamer.
Wij hebben 2 lades onder onze wasbak en een spiegelkast er boven hangen.
Voor mijn make-up heb ik een speciaal tafeltje op de 2e slaapkamer, net als voor mijn föhn en stijltang/krultang.
<<

Anoniem104

Bericht 14 Okt 2014 09:51

Re: Wat bewaar je in de badkamer?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 04 Dec 2014 14:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 15 Okt 2014 11:01

Re: Wat bewaar je in de badkamer?

Wij hebben ook 2 lades onder de wastafel waar we veel in bewaren. Onder andere make up en geurtjes. Verder hebben we een kolomkast waar de handdoeken in liggen en ook badproducten, zonnebrand, cremes en dergelijke.
Afbeelding
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers