19 Mei 2021 13:34 door Elliot
Ik twijfel een beetje en ben benieuwd wat jullie zouden doen. Ik heb anderhalf jaar geleden een stofzuiger gekocht (via reviewclub overgenomen, maar dat is niet heel relevant verder denk ik). Het is een steelstofzuiger. Na een jaar was er een flexibele slang gescheurd die de steel verbindt met de voet van de stofzuiger. Ik kreeg toen een nieuwe voet en probleem opgelost. Vorige week zag ik dat diezelfde slang weer gebroken was. Daarnaast was er een klein onderdeeltje van de steel afgebroken, waardoor de steel niet meer vastklikte aan het daadwerkelijke apparaat. Dus ik weer gemaild, kreeg heel snel een reactie dat ze die twee kapotte onderdelen weer zouden vervangen, echt prima service.
Nu stond er net een bezorger voor de deur met een volledig nieuwe stofzuiger. Moet ik nu bellen dat ik een stofzuiger heb gekregen? Of zouden jullie het gewoon zo laten en denken dat dit de bedoeling was?
♥
♥♥