Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bril

<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 06 Okt 2014 20:27

Re: Bril

Bliss schreef:
Cinnamon schreef:Hier gaat het topic niet over, maar wauw Zoethout, wat een geweldige bos haar heb je!


Ja dat wilde ik net zeggen, jaloers!!

Ik heb ook een Briltotaalplan van HA trouwens, mag er allang weer één uitzoeken, maar zag nog niks leuks.



Overigens als je dan een bril mag uitzoeken, moet je dan nog iets bijbetalen of heb je dan alles betaald al per maand?
<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 519

Geregistreerd: 16 Okt 2013 14:10

Bericht 06 Okt 2014 20:30

Re: Bril

Ik heb deze nu

http://www.optiekvanderlinden.be/J.F.RE ... 201000.jpg

Wat een goedkope brillen hebben jullie allemaal :-)

Mijn brillen zijn helaas altijd erg duur, combinatie van montuur en de glazen.
Ik heb een hele hoge sterkte en een stevige cilinder.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Okt 2014 20:38

Re: Bril

Dropveter schreef:
Bliss schreef:
Cinnamon schreef:Hier gaat het topic niet over, maar wauw Zoethout, wat een geweldige bos haar heb je!


Ja dat wilde ik net zeggen, jaloers!!

Ik heb ook een Briltotaalplan van HA trouwens, mag er allang weer één uitzoeken, maar zag nog niks leuks.



Overigens als je dan een bril mag uitzoeken, moet je dan nog iets bijbetalen of heb je dan alles betaald al per maand?


Nee je hoeft dan niks meer bij te betalen (mits je gewoon een montuur van het huismerk neemt)!
❤ 7 juni 2018
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 06 Okt 2014 20:41

Re: Bril

Ja oke ..snap dat je bij duurdere brillen dan wel moet bijbetalen ;) Dank je!
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 06 Okt 2014 21:11

Re: Bril

Ik heb vorige week nog een nieuwe bril aangeschaft bij Hans Anders.
Ze hebben nu een actie met de glazen gratis.
Montuur was 35 euro dus voor 35 euro heb ik een leuk brilletje voor erbij :)
Hij is ontspiegeld en krasbestendig geloof ik. Verdere opties moet je extra bij betalen.
Maar voor een bril voor erbij hoeven al die extra's niet.

Heb ook een bril van eye wish. Die was wel duurder, geloof zo'n 150 euro. Maar kreeg toen nog een deel van de zorgverzekering terug.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 06 Okt 2014 22:07

Re: Bril

Bliss schreef:
Cinnamon schreef:Hier gaat het topic niet over, maar wauw Zoethout, wat een geweldige bos haar heb je!


Ja dat wilde ik net zeggen, jaloers!!

Ik heb ook een Briltotaalplan van HA trouwens, mag er allang weer één uitzoeken, maar zag nog niks leuks.


Nou, zeg dat! Heel mooi!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem88

Bericht 06 Okt 2014 22:46

Re: Bril

Ik wil toch ook weer voor een bril kijken. Ik heb een hele minimale sterkte en hoef officieel eigenlijk daarvoor totaal geen bril, maar ik heb daarnaast een lui oog. Dat luie oog kan natuurlijk niet meer gecorrigeerd worden, maar door toch een bril te zetten en zo die minimale sterkte te corrigeren, zie ik dan toch een heel stuk scherper.

Ik ben toevallig van het weekend langs de Hans Anders en de Specsavers geweest. Hans Anders vond ik voor mezelf niet leuk. Ik zag wel leuke monturen maar het meeste is groot en donker en die combinatie staat me gewoon niet. Bij Specsavers slaag ik beter, heb daar veel monturen gezien die ik leuk vind, maar nu kan ik weer niet kiezen :eyes: Het nadeel van de Specsavers hier vind ik trouwens dat de verkoper al in je nek staat te hijgen terwijl je (letterlijk!) nog maar net een halve meter de winkel in bent gestapt. Maargoed.

Bij de Specsavers kan ik klaar zijn voor 79 euro. Montuur kost €79 en dan krijg je de (standaard) glazen ontspiegeld en met kraswerende laag er zo bij. Of je kiest voor tweebrillen voor den prijs van één, maar als je dan die ontspiegeling en kraswerende laag wilt hebben, moet je daar weer wel voor betalen.

Ik twijfel nu trouwens sowieso tussen deze
http://www.specsavers.nl/brillen/unisex ... u=24816427
En deze
http://www.specsavers.nl/brillen/unisex ... u=24863629

Ik vind de onderste eigenlijk het leukst, maar ik vraag me af of hij niet te oubollig is. Heb er altijd gelijk zo'n bibliothecaris-gevoel bij :laughcry:

Volgend voorjaar wil ik sowieso overwegen om een zonnebril op sterkte aan te schaffen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 07 Okt 2014 00:17

Re: Bril

Ik heb hele dure glazen en wil elk jaar een andere bril. Ik ha dus altijd naar specsavers en stap ieder jaar over van zorgverzekering. Ik heb brillen tussen de €30 en €150, puur afhankelijk van het montuur.
<<

Anoniem193

Bericht 07 Okt 2014 09:21

Re: Bril

Kees schreef:Ik heb hele dure glazen en wil elk jaar een andere bril. Ik ha dus altijd naar specsavers en stap ieder jaar over van zorgverzekering. Ik heb brillen tussen de €30 en €150, puur afhankelijk van het montuur.



Brillen tussen de 30 en 150 euro en daarvoor noem je dure glazen? Ik vind een bril van 150 euro echt goedkoop en niet duur. Ik heb in ieder geval nog nooit een bril gehad die goedkoper was dan 300,-.
Ga wel altijd naar de plaatselijke opticien.

Zijn er nog meer meiden met voorbeelden? Brillen met donkere randen staan mij echt niet.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 07 Okt 2014 12:06

Re: Bril

Meneer de Uil schreef:
Bliss schreef:
Cinnamon schreef:Hier gaat het topic niet over, maar wauw Zoethout, wat een geweldige bos haar heb je!


Ja dat wilde ik net zeggen, jaloers!!

Ik heb ook een Briltotaalplan van HA trouwens, mag er allang weer één uitzoeken, maar zag nog niks leuks.


Nou, zeg dat! Heel mooi!


Ah, wat lief! Ik heb er wel m'n best op gedaan, hoor ;)
Leven en laten leven
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 07 Okt 2014 12:42

Re: Bril

Alibi schreef:
Kees schreef:Ik heb hele dure glazen en wil elk jaar een andere bril. Ik ha dus altijd naar specsavers en stap ieder jaar over van zorgverzekering. Ik heb brillen tussen de €30 en €150, puur afhankelijk van het montuur.



Brillen tussen de 30 en 150 euro en daarvoor noem je dure glazen? Ik vind een bril van 150 euro echt goedkoop en niet duur. Ik heb in ieder geval nog nooit een bril gehad die goedkoper was dan 300,-.
Ga wel altijd naar de plaatselijke opticien.

Zijn er nog meer meiden met voorbeelden? Brillen met donkere randen staan mij echt niet.

Ik denk dat Kees met 30 en 150 het montuur bedoeld en daarnaast dure glazen neemt.
Zelf slaag ik altijd bij Specsavers, ook een fijne service. Mijn ogen zijn nogal lastig te meten, waardoor ik niet snel overstap. Ik heb een bril van het merk fcuk, hoeveel mensen er wel geen fuck lezen :smile: .
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 07 Okt 2014 12:51

Re: Bril

Het montuur is idd voor die prijs en bij specsavers krijg je er de glazen gratis bij dus dar heb ik alleen ontspiegel kosten aan. Ik heb een oogafwijking waarmee ik per glas iets van €130 betaal zonder sterkte en met sterkte dus veel meer. Als ik naar een andere opticien zou moeten gaan dan kan ik niet eens meer een bril betalen.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 07 Okt 2014 17:06

Re: Bril

Harrison schreef:Ik vind brillen leuk maar ik heb er niet écht één nodig haha! Balen...

+1! Maar laten we daar maar blij om zijn:)
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 07 Okt 2014 17:11

Re: Bril

-weg-
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers