Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huwelijk: Wel of geen videograaf?

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 05 Okt 2014 21:21

Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Zouden jullie wel of geen videograaf nemen op jullie huwelijk? Of hebben jullie er wel/geen gehad?
En wat was voor jullie de reden om het wel/niet te doen?

Momenteel twijfelen we enorm wat we willen. Enerzijds zijn we bang dat ze zullen 'overheersen' op onze dag en wij ons niet op ons gemak zullen voelen, maar anderzijds lijkt het ons wel héél erg leuk en zijn we bang dat we achteraf spijt gaan krijgen.

We hebben al enkele videografen gemaild, maar we staan zeker nog open voor meerdere opties. Dus mochten jullie nog leuke tips hebben, hoor ik het graag! Het hoeft overigens niet een professioneel iemand te zijn hoor, wij hebben nu ook mailcontact met 2 videografen die dit in bijberoep doen en dus de prijs redelijk kunnen drukken.

Wie heeft er advies en eventueel tips voor een videograaf?
2012 & 2016
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 05 Okt 2014 21:25

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Alleen al op basis van de video van Lejow zou ik het doen :) Ik vind bewegende beelden zo bijzonder, zeker van zo'n dag zou ik ze persoonlijk niet willen missen.
<<

Fiene

Bericht 05 Okt 2014 21:29

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Wij wel. Ik vind dat zelfs mooier dan foto's. Mijn tante is een jaar na haar trouwen overleden en ik vind een video dan zoveel meer waarde hebben. Ik kijk de film soms met de kinderen, erg leuk

En die mensen overheersen helemaal niet, je merkt er niets van.
<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:30

Bericht 05 Okt 2014 21:37

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Vrienden van ons hebben het wel gehad. Ik heb er door de dag weinig van gemerkt. Aan het begin van de avond werd alvast een voorproefje getoond. Ik vond het erg bijzonder en lijkt me ook erg leuk om later terug te kijken.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Okt 2014 21:41

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Wel wel weeeeeeeeeel!! Ik heb amper gemerkt dat hij er was eigenlijk, en daarnaast was het gewoon een super aardige, super toffe gozer.
En het eind resultaat is het ZO waard!

www.debruiloftfilmen.nl , echt dikke aanrader, hij reist heel NL door, dus Belgie moet vast ook geen probleem zijn :P

Haha, wat Joan zegt dus :P
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 05 Okt 2014 21:49

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

oh absoluut doen!
Afbeelding
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Okt 2014 22:15

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Wij hebben een goede vriend laten filmen en die film is daarna nooit mooi bewerkt. Dus erg zonde. Ik zou zeker een videograaf willen mocht ik het overnieuw doen
Afbeelding
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Okt 2014 22:33

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Wij hebben alleen de trouwplechtigheid op film. Dit heeft het gemeentehuis gedaan.
2014 2016
<<

Shania

Noob

Berichten: 45

Geregistreerd: 17 Jul 2014 19:32

Bericht 06 Okt 2014 05:29

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Ik zou het zeker laten filmen! Je merkt er helemaal niks van op zo'n dag. Je bent dan drukker met genieten dan dat je op zo'n iemand Let. Wij hebben laten filmen vanaf het moment dat wij kwamen aanrijden, het maken van familiefotos, de ceremonie en het wegrijden. Ik heb het resultaat nog niet gezien, maar ben blij dat het vast is gelegd!
<<

Anoniem148

Bericht 06 Okt 2014 06:38

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Wij hebben het niet gedaan maar hechten er ook niet zoveel waarde aan. Heb het dus ook niet gemist. Ik zou mij echt niet op mijn gemak hebben gevoeld. We hebben ook bewust veel gedaan met alleen daggasten. Ook de ceremonie. Ik wilde het klein houden en alleen op het feest met vrienden vieren.
Dus het heeft ook met jouw persoonlijkheid te maken. Bij ons past het niet.
Voor het geld zou ik het niet laten. Je trouwt maar 1 keer, gaan we van uit en moet nergens spijt van krijgen.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 06 Okt 2014 08:29

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Wij hadden wel een videograaf en ik zou het je ook zeker aanraden. De foto's zijn een mooie herinnering, maar de dvd maakt het nog 'echter'. Ik ben er echt heel blij mee dat wij daarvoor gekozen hebben, want we hebben ook nog even getwijfeld.

Ik had helemaal niet het gevoel dat we gefilmd werden. Iedereen kijkt naar je op zo'n dag en je staat toch al in het middelpunt van de belangstelling, dus ik vond het helemaal niet opvallen dat we werden gefilmd.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 06 Okt 2014 10:27

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Wij twijfelden ook heel erg, vooral wegens de prijs. Maar uiteindelijk kregen wij van mijn broertje het als kado. Een vriend van hem is videograaf en wilde het wel voor een vriendenprijsje doen.
We hebben eigenlijk de hele dag niks van hem gemerkt, af en toe liep hij voor ons uit maar dat merkten we nauwelijks. Enige wat we merkten was een hoop gevloek en gescheld toen hij in een greppel met brandnetels en water viel :laughcry:
Maar het filmpje is zo ontzettend mooi! Ik ben zo blij dat we het toch gedaan hebben. We hebben al heel veel complimenten over het filmpje gehad, iedereen is ontroerd bij het zien van de film en we hebben het filmpje al vaker bekeken dan de foto's.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 06 Okt 2014 12:47

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Zijn er nog meer mensen met tips van videografen? Websites, namen?

We willen het sowieso niet al te duur, hebben zelf ook al 2 hele redelijke offertes gehad, maar ik ben benieuwd naar meer.
2012 & 2016
<<

Anoniem125

Bericht 06 Okt 2014 12:49

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Nee, dit vonden wij niet nodig. De vriend van mijn zus heeft wel gefilmd en ik ben blij dat we die film hebben, maar een videograaf inhuren, nog naast een fotograaf vonden wij zelf wat overdreven.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 06 Okt 2014 12:53

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Wij hadden ook een videograaf naast de fotograaf. Ben er nog steeds bij mee, zegt zoveel meer. En op de dag zelf hadden wij er echt geen erg in.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 06 Okt 2014 15:10

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Wij hadden geen videograaf, maar als je er geld voor hebt zou ik het zeker doen. Uiteindelijk heb ik wel een vriendin gevraagd om de ceremonie te filmen. Dit heeft zij gedaan, inclusief stukken van de rest van de dag. Ze heft dit mooi bewerkt en de dvd kregen we cadeau. Ben er erg blij mee!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 06 Okt 2014 16:58

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Wij hebben het niet gedaan. Leek ons toen geen meerwaarde hebben. Heb helaas echt heel veel spijt hiervan. Zou die dag zo graag nog eens beleven. En aan de kinderen laten zien.
Dus ik zou het zeker aanraden wel te doen!
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem315

Bericht 06 Okt 2014 18:49

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Nee, niet gedaan en volgens mij is er zelfs niet eens gefilmd. Dat vind ik wel jammer, maar we hebben er niet aan gedacht.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 06 Okt 2014 19:17

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Wij hadden geen videograaf. Ik vind het wel heel mooi, zo'n film, maar gewoon te duur als we ook nog een fotograaf wilden en man zijn voorkeur ging uit naar foto's.
Mijn vader heeft wek gefilmd tijdens de dag en ook vrienden hebben filmpjes gemaakt, dus we hebben wel bewegende beelden.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 06 Okt 2014 22:02

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Mijn oom heeft bij ons gefilmd en hebben nu een hele mooie trouwfilm.
Vind het heel mooi om terug te zien. Heel af en toe kijken we nog even.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 06 Okt 2014 22:55

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Wij hebben het niet gedaan, omdat we er gewoon beide geen behoefte aan hadden. Nooit spijt van gehad. Vrienden hebben wel een filmpje gemaakt van onze openingsdans en dat is wel leuk, maar zo'n hele film, nee, daar vind ik niets aan. Vrienden van ons hadden wel een videograaf, en ik vond het echt supervervelend dat die man de hele tijd overal stond met zijn camera. Ik zou me niet op mijn gemak gevoeld hebben.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 07 Okt 2014 09:28

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Eerst had ik zoiets van het hoeft niet, tot dat ik de trouwfilm van vrienden zag die weer door een ander bevriend stel was gemaakt en bewerkt. Was toch wel heel gaaf. Toen wij gingen trouwen hebben we gevraagd of ze dit bij ons ook wilde doen en dat wilde ze graag. Soms filmde ze zelfs met twee camera's vanuit verschillende hoeken.
Daarna hebben we alle ruwe bestanden gekregen en heeft hij een deel verwerkt in een 10-15 min durend filmpje met effecten en geluid eronder. Echt super blij mee ook om later idd aan de kinderen te laten zien.

Als we echt iemand hadden moeten in huren hadden we het denk ik niet gedaan, dan werd het wel erg prijzig bij elkaar. Dit stel heeft het gratis voor ons gedaan en hebben we na afloop bedankt met een mooi kado voor in hun huis.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 07 Okt 2014 16:59

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Wij hebben geen videograaf ingehuurd ivm de kosten, maar een vriend laten filmen. Dat was de man van mijn beste vriendin/getuige, dus iemand die er heel de dag al bij zou zijn, maar net iets verder weg stond
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem260

Bericht 08 Okt 2014 12:52

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Ik denk niet dat een videograaf meer 'in de weg loopt' dan een fotograaf, dus als dat je overweging is, zou ik het gewoon doen!

Wij hechten veel waarde aan foto's en willen dus een fotograaf. Misschien dat we iemand uit onze vriendenkring vragen om te willen filmen, maar professionele filmbeelden hoeft voor ons niet.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 08 Okt 2014 13:30

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Een fotograaf hebben we sowieso hoor, daar is geen twijfel over mogelijk. Wij vinden foto's ook het belangrijkste, maar beelden zeggen zoveel meer soms. Wij twijfelen nog even verder denk ik haha. De enige persoon die ik ken die een goede camera heeft, is mijn schoonbroer en daar wil ik dat echt niet aan vragen, die staat veel te dicht bij mij.
2012 & 2016
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers