Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Herfst! :)

<<

Zero

Bericht 16 Sep 2013 22:47

Re: Herfst! :)

Ik ben heel blij dat het herfst gaat worden. Ik heb altijd veel meer lucht met kouder weer en ik kijk uit naar de feestdagen.
<<

Anoniem 49

Bericht 16 Sep 2013 22:58

Re: Herfst! :)

Ik vind de herfst op zich wel leuk, behalve de regen. Vanavond even 2 enveloppen posten en was zeiknat van de regen. Bah!
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 17 Sep 2013 02:57

Re: Herfst! :)

Ik hou ook van de herfst. Lekker knus, kaarsjes aan, onder een dekentje tv kijken of lezen. Heerlijk!
En herfst is zo mooi, ik hou van alle kleuren buiten en alle blaadjes op de grond, prachtig.

Eigenlijk hou ik van alle seizoenen, elk seizoen heeft fijne dingen.
Winter is ook lekker knus en ik hou van kerst, en sneeuw is vervelend maar mooi. Lente is prachtig met alle bloesems en de heerlijke geur die buiten hangt en dieren die geboren worden. En zomer is gewoon fijn omdat het lekker warm is en mensen over het algemeen vrolijker zijn.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 17 Sep 2013 06:08

Re: Herfst! :)

Ik vind sowieso de tijd van september t/m december erg leuk. Eerst de herfst en daarna in Sinterklaas en kerstsferen. Heerlijk! Maar de maanden januari, februari en maart mogen van mij altijd zo voorbij zijn.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem44

Bericht 17 Sep 2013 06:26

Re: Herfst! :)

Ik probeer me zo min mogelijk aan te trekken van de seizoenen, omdat mijn gemoed daardoor erg kan schommelen. Ik probeer wel positief alert te zijn op de veranderende natuur en veel buiten te zijn om het mooie daarvan te zien. Verder probeer ik me te focussen op seizoensproducten die ik nu weer kan eten en waarvan ik kan genieten. Voor de rest gaan wij standaard begin februari even naar de zon, omdat we anders echt chagrijnig worden. We hebben het alle drie, dus dat komt mooi uit, haha!
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:25

Bericht 17 Sep 2013 06:57

Re: Herfst! :)

Ik vind het wisselen van de seizoenen het leukst. Nu was ik die hitte weer zat en ben ik blij dat het kouder en vroeger donker is. Even sneeuw is wel leuk. Tegen het einde van de winter ben ik dat ook weer zat en ben ik blij dat het warmer wordt en weer langer licht.
<<

Mystique

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 83

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:21

Bericht 17 Sep 2013 07:19

Re: Herfst! :)

Elysia schreef:Ik hou ook van de herfst. Lekker knus, kaarsjes aan, onder een dekentje tv kijken of lezen. Heerlijk!
En herfst is zo mooi, ik hou van alle kleuren buiten en alle blaadjes op de grond, prachtig.

Eigenlijk hou ik van alle seizoenen, elk seizoen heeft fijne dingen.
Winter is ook lekker knus en ik hou van kerst, en sneeuw is vervelend maar mooi. Lente is prachtig met alle bloesems en de heerlijke geur die buiten hangt en dieren die geboren worden. En zomer is gewoon fijn omdat het lekker warm is en mensen over het algemeen vrolijker zijn.


Mee eens, vind de seizoenen allemaal zo hun charme hebben. Ik kan ook echt genieten van de knusheid binnen met dit koudere weer en het gezellig maken met kaarsjes e.d. Dat het eerder donker wordt 's avonds en langer duurt voordat het 's ochtends licht is, vind ik dan weer een minder leuke bijkomstigheid.
Maybe the reason why all the doors are closed, so you could open one that leads you to the perfect road
<<

Anoniem111

Bericht 17 Sep 2013 07:26

Re: Herfst! :)

Ik hou van de herfst en ben er na een lange zomer vaak ook wel aan toe, maar ik heb dit jaar grote moeite met de overgang. De ene week was het nog 30 graden en de week daarna moest je plotseling lange mouwen aan en regende het veel. Ik heb behoefte aan een wat geleidelijkere overgang.

Heb zaterdag wel enorm genoten toen ik in het bos aan het hardlopen was en daar al die mooie kleuren zag.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 17 Sep 2013 07:55

Re: Herfst! :)

Het is weer even omschakelen, gezien we een week geleden teruggekomen zijn van een heerlijke vakantie. Het is dan ineens zo snel koud en regenachtig, weinig kans om nog even goed te acclimatiseren. Maar verder vind ik de herfst en de winter ook zo zijn charmes hebben. 's Avonds de gezelligheid van kaarsen aan en met een dekentje op de bank hangen. Na een flinke regenbui eenmaal thuis onder een heerlijk warme douche staan. Mooie wandelingen maken door het bos. Binnenkort met dochter een leuke herfstschaal maken. Ja, ik vermaak me wel weer.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 17 Sep 2013 08:31

Re: Herfst! :)

Ik vind de herfst heerlijk! De regen vind ik niet erg. Fiets de hele dag en als het regent gaat de regencape er overheen. Mijn eigen afdakje zeg ik altijd. Ook al heeft heen geen hippe kleur ik vind ze wel handig. Maar het is nu best koud. Heb nog wel mijn zomerjas aan maar weet niet voor hoe lang nog.
10-08-2017 ♥
<<

Roos

Bericht 17 Sep 2013 09:29

Re: Herfst! :)

Herfst is inderdaad erg leuk! Heb gisteravond al genoten van een avondje met geurkaarsen aan en met een goed boek onder een dekentje op de bank.
Ik vind de kleuren in de herfst ook zo mooi en ik kan niet wachten tot we weer lange boswandelingen gaan maken met de hond en dan lekker warme chocolademelk of thee gaan drinken. Alleen jammer dat we niet bij een bos in de buurt wonen.
Eigenlijk gaan we ieder jaar ook een midweekje weg naar het bos, maar dit jaar kan dat helaas niet :(

Ik heb ook zin in nieuwe kleding shoppen en iets leuks voor op tafel met leuke kaarsen en dat soort dingetjes.
<<

Artemis

Bericht 17 Sep 2013 10:00

Re: Herfst! :)

zonneschijn schreef:
Elliot schreef:Bleegghhhh menen jullie dit allemaal serieus? Hoe kun je een seizoen waarin het continu regent en stormt nou leuk vinden? Haha! Ik hou niet van de herfst, dat moge duidelijk zijn!


Helemaal mee eens :wink: laten we ook de winter maar over slaan. Geef mij maar lekker het zonnetje :sunny:

Heerlijk! Ik kan daar zo van genieten... Van de zomer ook hoor, maar juist die afwisseling vind ik heerlijk.

Gisteren voor het eerst weer pompoensoep gemaakt, dikke sjaal om in huis, dekentje op de bank, regen en veel wind buiten, vroeg donker, kaarsjes aan, mooie kleuren in de bomen, echte heerlijk.

Ik vind storm juist heel fijn, of ik nu binnen of buiten ben.
<<

Artemis

Bericht 17 Sep 2013 10:04

Re: Herfst! :)

Japie schreef:Ik vind sowieso de tijd van september t/m december erg leuk. Eerst de herfst en daarna in Sinterklaas en kerstsferen. Heerlijk! Maar de maanden januari, februari en maart mogen van mij altijd zo voorbij zijn.

Dat heb ik ook wel. Maart vind ik dan vaak wel weer ok omdat het dan toch al wel een soort van lente wordt.

Maar sept/okt/nov/dec zijn een soort van feestje, met allemaal leuke dingen, mooie kleuren buiten, dan Sinterklaas, dan kerst, en dan oud en nieuw, dan vind ik alles nog gezellig en warm en fijn.
En dan is het januari en dan is het net of je na een feestje wakker wordt en ziet wat voor een puinzooi het is geworden .... Dan is het koud en nat en grijs en grauw en dat vind ik niets. Ik vind Jan en feb zo kleurloos.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 17 Sep 2013 10:07

Re: Herfst! :)

Inderdaad, januari en februari vind ik dan weer niks. De aanloop naar de herfst en winter toe dat vind ik fijn, maar zodra de feestdagen voorbij zijn vind ik het wel weer genoeg geweest.
<<

Anoniem17

Bericht 17 Sep 2013 10:09

Re: Herfst! :)

Ok ik geef het toe, ik zat gisteravond alleen thuis, kaarsjes aan, kopje thee, kruidnootjes erbij (haha), dekentje over me heen. Toen vond ik het wel lekker dat 't buiten stormde. Gewoon omdat ik wist dat ik niet meer naar buiten hoefde. En dat maakte de kaarsjes wel extra gezellig.
Maar ik zou er niet rouwig om zijn als het altijd 25 graden zou zijn buiten. Lijkt me heerlijk!
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 17 Sep 2013 10:10

Re: Herfst! :)

Ik vind de herfst normaal gesproken heerlijk, maar nu was ik nog niet klaar met de zomer. We zijn net een paar dagen terug van vakantie en de omschakeling is nogal groot. En dan ook nog meteen al die regen :thumbdown: Pff, ik moet echt nog even wennen geloof ik...
19-12-2012
04-07-2015
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 17 Sep 2013 10:20

Re: Herfst! :)

Ik heb echt zitten genieten gisteren..was de kaarsjes aan het aansteken toen het ineens heeeel erg donker werd buiten en er duidelijk een stormpje aan zat te komen. Heb de regen op zitten wachten bijna, haha.
Geprobeerd foto's te maken van mijn gezellige sfeertje, maar dat kwam da weer niet over op de foto's van mijn telefoon. Beetje jammer!

Heerlijk dus die herfst. Zeker nu met het zonnetje, beetje guur en dan lange wandelingen maken!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem 47

Bericht 17 Sep 2013 10:28

Re: Herfst! :)

Ik vind de herfst altijd gezellig. Ik ben jarig, kaarsjes, deken, knus, de regen op het dakraam, de kleuren, etc. Zo heeft elk seizoen wel weer iets. Daarom vind ik het fijn dat we 4 seizoenen hebben, lekker van alles wat.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Sep 2013 10:31

Re: Herfst! :)

Ik vind de kleuren van de herfst geweldig om te zien. Vooral als je in het bos loop en het gaat nog alle kanten op, rood, groen, bruin geel etc. Misschien dat ik morgen weer het bos in duik als ik weer niet hoef te werken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem321

Bericht 17 Sep 2013 10:33

Re: Herfst! :)

Ik mis de warmte wel hoor... Maar dat is tijdelijk, straks vind ik die frisse lucht weer heerlijk en geniet ik er ook echt van.
<<

sandra

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 137

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 17 Sep 2013 10:36

Re: Herfst! :)

Ik vind de herfst gezellig, kastanjes zoeken en de mooie kleuren in het bos, en ik krijg zin om het in huis weer gezellig te maken! lekker knus als het s'avonds al donker is..

Alleen die regen, bah!!! :thumbdown:
grote broer, febr 2007
kleine broer, febr 2010
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 17 Sep 2013 10:37

Re: Herfst! :)

Van mij mag de herfst komen, heerlijk als het weer vroeger donker wordt, kaarsjes aan, door het bos wandelen. Ik ben er klaar voor haha
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Sep 2013 10:38

Re: Herfst! :)

Ik vind de herfst gezellig. Voor mijn kinderen vind ik de zomer het fijnst, lekker veel buiten zwemmen en op vakantie, maar zelf hou ik het meest van de periode september tot en met de kerstvakantie. Daarna ben ik de winter wel weer zat en mag de lente komen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem29

Bericht 17 Sep 2013 11:38

Re: Herfst! :)

Ik hou alleen van de herfst zoals op de foto. Helaas is dat in mijn beleving altijd maar 1 weekje eind oktober/begin november. Daarna ligt als het blad bruin op de grond weg te kwijnen en zijn de bomen zo goed als kaal of nog zielig bruin.

Bak regen eroverheen. Tragische bedoeling ;)

Doe mij maar December (gezelligheid), Februari (even wat sneeuw), Juni/juli/augustus (zonnetje).

Oktober, januari en maart mogen mij echt gestolen worden.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 17 Sep 2013 11:52

Re: Herfst! :)

Nee!!! Januari of februari is hopelijk schaatsweer! Super lekker droge kou en zonnetje vaak heerlijk!! :D
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers