Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Je kind ergens alleen laten spelen

<<

Anoniem84

Bericht 16 Okt 2014 20:40

Re: Je kind ergens alleen laten spelen

Dan zou ik 'm de volgende keer gewoon zelf brengen, dan kun je direct zien waar hij thuis komt. Hier mag ze alleen op halve dagen spelen en dan speelt ze vaak van 14u tot 16u.
<<

Anoniem75

Bericht 16 Okt 2014 20:46

Re: Je kind ergens alleen laten spelen

Dat ga ik sowieso doen. Nu ik dat weet van die gordel breng ik hem wel veilig in zijn eigen autostoel.
<<

Anoniem112

Bericht 16 Okt 2014 20:55

Re: Je kind ergens alleen laten spelen

Och hemel Razz... Nee dat zou ik ook niet fijn vinden zacht uitgedrukt..
Ik ben heel voorzichtig met spelen bij anderen, ik ken nu alle kindéren uit de klas en de ouders ook een beetje, en er zijn er twee waar hij dus nooit mag spelen.. Niet daar in ieder geval.

Nu is hij drie keer ergens anders gaan spelen bij kinderen waarvan ik de ouders en de thuissituatie goed ken, was al meerdere malen bij die mensen thuis geweest, ook ga ik altijd nog mee naar binnen met hem als t om een eerste speeldate gaat.
<<

Anoniem84

Bericht 16 Okt 2014 20:57

Re: Je kind ergens alleen laten spelen

Annemijn, in wat voor situatie laat je je kind niet ergens spelen? En hoe los je dat op op het schoolplein dan? Hier komen ouders met kindje vragen of er gespeeld kan worden, zeg je dan gewoon dat hij niet mag spelen en laat je 'm vervolgens een paar minuten later wel bij een ander kindje spelen?
<<

Anoniem112

Bericht 16 Okt 2014 21:00

Re: Je kind ergens alleen laten spelen

Rejoy schreef:Annemijn, in wat voor situatie laat je je kind niet ergens spelen? En hoe los je dat op op het schoolplein dan? Hier komen ouders met kindje vragen of er gespeeld kan worden, zeg je dan gewoon dat hij niet mag spelen en laat je 'm vervolgens een paar minuten later wel bij een ander kindje spelen?



Om de kinderen waar het hier om gaat is er toevallig nooit een ouder bij helaas... Die kinderen worden min of meer aan hun lot overgelaten.. Heel sneu.
Als de kinderen komen vragen om te spelen en mijn zoontje wil het ook dan zeg ik dat het mag bij ons thuis, een van die kinderen is al een keer bij ons thuis geweest.
<<

Anoniem112

Bericht 16 Okt 2014 21:03

Re: Je kind ergens alleen laten spelen

Hij heeft heel in t begin wel eens gevraagd of hij dan ook eens daar mocht spelen en dan heb ik gezegd dat ik dat nog niet goed vond omdat ik haar ouders niet zo goed ken en daar nam hij genoegen mee.
Maar tegenwoordig laat hij die kinderen ook wel links liggen... Dus even dat dilemma niet meer.
<<

Anoniem112

Bericht 16 Okt 2014 21:05

Re: Je kind ergens alleen laten spelen

Oh en nog even terug te komen op de situatie daar thuis is een vader die aan de drank is, een hondsbrutaal meisje en een moeder die je nooit bij school ziet, t kind loopt altijd onverzorgd en alleen over straat enzo
<<

Fiene

Bericht 16 Okt 2014 21:27

Re: Je kind ergens alleen laten spelen

Annemijn; heb jij hier wel eens een melding van gemaakt? Je kunt dat ook eventueel anoniem doen maar zoals ik het lees zou ik dat wel doen.
<<

Anoniem112

Bericht 16 Okt 2014 21:34

Re: Je kind ergens alleen laten spelen

Fiene schreef:Annemijn; heb jij hier wel eens een melding van gemaakt? Je kunt dat ook eventueel anoniem doen maar zoals ik het lees zou ik dat wel doen.



Het is volgens mij wel een bekend probleem...
<<

Anoniem127

Bericht 16 Okt 2014 21:36

Re: Je kind ergens alleen laten spelen

Ik snap het goed, maar vind het dan wel weer extra zielig voor die kindjes dat waarschijnlijk niemand bij ze komt spelen vanwege de ouders.
<<

Fiene

Bericht 16 Okt 2014 21:39

Re: Je kind ergens alleen laten spelen

Annemijn schreef:
Fiene schreef:Annemijn; heb jij hier wel eens een melding van gemaakt? Je kunt dat ook eventueel anoniem doen maar zoals ik het lees zou ik dat wel doen.



Het is volgens mij wel een bekend probleem...


In zulke gevallen, zoals jij het nu omschrijft, is hoe '' meer'' meldingen wel hoe '' beter'' . Kan me niet voorstellen dat dit goed is voor die kinderen.
<<

Anoniem255

Bericht 16 Okt 2014 21:40

Re: Je kind ergens alleen laten spelen

Jee Razz. Dat is een vervelende eerste ervaring :|
Hopelijk is de volgende beter....
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers