Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verlenging telefoonabonnement

<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 03 Okt 2014 21:51

Verlenging telefoonabonnement

Ik mag eindelijk gaan verlengen!

Nu wil ik graag een goed toestel er bij en natuurlijk niet teveel betalen ;)
Momenteel betaal ik 15 euro en dat was zonder toestel er bij.

Ik bel wel gemiddeld denk ik, verbruik ook wel best mb's (nou ja wel onder de 500 ) en smsen bijna niet meer.
Momenteel zit ik bij Vodafone.

Wie weet er een super abonnement voor mij met een fijn en goed toestel?
Ik heb er zo weinig verstand van en wil wel echt gauw een nieuwe :)


Wat hebben jullie trouwens zelf?
Laatst gewijzigd door Dropveter op 03 Okt 2014 21:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem88

Bericht 03 Okt 2014 21:53

Re: Verlenging telefoonabonnment

Heuh, wacht even. Ik las toch op Facebook dat je al een telefoon besteld had?
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 03 Okt 2014 21:56

Re: Verlenging telefoonabonnement

Na wat advies kan ik die beter cancelen ;) Dus ben op zoek naar betere deal. Goedkoper.
<<

Anoniem88

Bericht 03 Okt 2014 21:57

Re: Verlenging telefoonabonnement

De s4 mini? Die zal vast niet meer zo duur zijn met ene abonnement. Ik heb de grote s4 en ben er super tevreden over.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 03 Okt 2014 21:59

Re: Verlenging telefoonabonnement

S4 is van Samsung of niet?
<<

Anoniem88

Bericht 03 Okt 2014 22:02

Re: Verlenging telefoonabonnement

Klopt. Samsung galaxy s4 mini.
Wat vind je van deze? http://www.hollandsnieuwe.nl/samsung-ga ... oC4D7w_wcB

Telefoon kun je dan per maand betalen, maar dan alsnog kost het je totaal maar 19 euro per maand.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12143

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Okt 2014 22:12

Re: Verlenging telefoonabonnement

Direct sales ANWB . Heb ik pas voor mijn moeder verlengt is Vodafone. Heb je leuke aanbieding
Afbeelding
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 03 Okt 2014 22:12

Re: Verlenging telefoonabonnement

Dundas schreef:Klopt. Samsung galaxy s4 mini.
Wat vind je van deze? http://www.hollandsnieuwe.nl/samsung-ga ... oC4D7w_wcB

Telefoon kun je dan per maand betalen, maar dan alsnog kost het je totaal maar 19 euro per maand.



Hmm dat is niet eens zo gek denk ik....ik weet alleen niet hoe goed Hollandse nieuwe hier is.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 03 Okt 2014 22:13

Re: Verlenging telefoonabonnement

sarah1985 schreef:Direct sales ANWB . Heb ik pas voor mijn moeder verlengt is Vodafone. Heb je leuke aanbieding


Waar vind ik dat?
<<

FruttiTutti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:43

Bericht 03 Okt 2014 22:15

Re: Verlenging telefoonabonnement

Dropveter schreef:
Dundas schreef:Klopt. Samsung galaxy s4 mini.
Wat vind je van deze? http://www.hollandsnieuwe.nl/samsung-ga ... oC4D7w_wcB

Telefoon kun je dan per maand betalen, maar dan alsnog kost het je totaal maar 19 euro per maand.



Hmm dat is niet eens zo gek denk ik....ik weet alleen niet hoe goed Hollandse nieuwe hier is.


Hollandse nieuwe zit op het netwerk van Vodafone, dus qua bereik zit je dan hetzelfde als wat je nu hebt
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 03 Okt 2014 22:20

Re: Verlenging telefoonabonnement

Ow dat is goed te weten van Hollandse Nieuwe!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12143

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Okt 2014 22:40

Re: Verlenging telefoonabonnement

Dropveter schreef:
sarah1985 schreef:Direct sales ANWB . Heb ik pas voor mijn moeder verlengt is Vodafone. Heb je leuke aanbieding


Waar vind ik dat?



https://directsales.vodafone.nl/anwb?cm ... oCGJHw_wcB
Afbeelding
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 05 Okt 2014 16:03

Re: Verlenging telefoonabonnement

Nog iemand meer tips?

Waar zijn jullie blij mee?
Bijv over welk toestel ben je tevreden? En welke provider?
<<

Anoniem156

Bericht 05 Okt 2014 16:04

Re: Verlenging telefoonabonnement

Een abonnement met Huawei is volgens mij ook niet zo duur en dat zijn prima telefoons.
<<

Anoniem122

Bericht 05 Okt 2014 16:08

Re: Verlenging telefoonabonnement

Ik heb een goedkoop toestel. de LG L90, vind het een heel fijn toestel en hij is niet zo duur! Enige nadeel is dat de rand snel beschadigt, je merkt dat het plastic minder sterk is dan van High End toestellen. Maarja met een hoesje er om heen heb je dat probleem ook niet.
Ik heb via Belsimpel een abonnement afgesloten bij Simyo, 1 jarig, 300 minuten en 500MB voor 13 euro, en je krijgt van Belsimpel nog een korting van 1,50 per maand dus in feite betaal je maar 11,50. En mijn toestel was dan 120 euro.
In feite koop je je toestel los dus, maar als je hem "gewoon" los koopt, dan is hij 170 euro ongeveer, maar als ik het dus via Belsimpel en dan Simyo koos was hij 120 euro.
Ze hebben van HollandsNieuwe een gelijkaardige aanbieding.
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:59

Bericht 05 Okt 2014 16:09

Re: Verlenging telefoonabonnement

Ikzelf ben ook aan het rondkijken maar wil wel een Iphone 5s.
Maar ik ga 'm waarschijnlijk verlengen via studentmobiel.nl Ik zit alleen nog heel erg te twijfelen tussen de kleur; Champagne of zilver....
Wellicht staat daar wat (goedkopers) voor je tussen?
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 05 Okt 2014 16:13

Re: Verlenging telefoonabonnement

ไม่เป็นไร schreef:Ik heb een goedkoop toestel. de LG L90, vind het een heel fijn toestel en hij is niet zo duur! Enige nadeel is dat de rand snel beschadigt, je merkt dat het plastic minder sterk is dan van High End toestellen. Maarja met een hoesje er om heen heb je dat probleem ook niet.
Ik heb via Belsimpel een abonnement afgesloten bij Simyo, 1 jarig, 300 minuten en 500MB voor 13 euro, en je krijgt van Belsimpel nog een korting van 1,50 per maand dus in feite betaal je maar 11,50. En mijn toestel was dan 120 euro.
In feite koop je je toestel los dus, maar als je hem "gewoon" los koopt, dan is hij 170 euro ongeveer, maar als ik het dus via Belsimpel en dan Simyo koos was hij 120 euro.
Ze hebben van HollandsNieuwe een gelijkaardige aanbieding.



Ik zit nu ook te kijken toevallig bij belsimpel.nl maar dan bij hollandse nieuwe :) Maar je hebt daar dan nog een los toestel bijgekocht naast het abonnement zeg maar?
<<

Anoniem122

Bericht 05 Okt 2014 16:23

Re: Verlenging telefoonabonnement

Dropveter schreef:
ไม่เป็นไร schreef:Ik heb een goedkoop toestel. de LG L90, vind het een heel fijn toestel en hij is niet zo duur! Enige nadeel is dat de rand snel beschadigt, je merkt dat het plastic minder sterk is dan van High End toestellen. Maarja met een hoesje er om heen heb je dat probleem ook niet.
Ik heb via Belsimpel een abonnement afgesloten bij Simyo, 1 jarig, 300 minuten en 500MB voor 13 euro, en je krijgt van Belsimpel nog een korting van 1,50 per maand dus in feite betaal je maar 11,50. En mijn toestel was dan 120 euro.
In feite koop je je toestel los dus, maar als je hem "gewoon" los koopt, dan is hij 170 euro ongeveer, maar als ik het dus via Belsimpel en dan Simyo koos was hij 120 euro.
Ze hebben van HollandsNieuwe een gelijkaardige aanbieding.



Ik zit nu ook te kijken toevallig bij belsimpel.nl maar dan bij hollandse nieuwe :) Maar je hebt daar dan nog een los toestel bijgekocht naast het abonnement zeg maar?


Ja half, het is wel in combinatie met het abonnement. Want als je het toestel los bij hun koopt, dan is hij 170 euro ongeveer.
Dus je kijkt dan eerst naar een toestel die je wilt, en dan klik je op de provider die je er bij wilt. Dan is het toestel ook gelijk goedkoper, terwijl de kosten voor het abonnement hetzelfde zijn als dat je alleen simonly afsluit.

Ik heb dan dit toestel:
http://www.belsimpel.nl/LG/LG-L90-Black/abonnement
En dan klik je op Hollands Nieuwe en dan kan je nog kiezen of je 12 of 24 maanden wilt, en dan zie je de prijzen voor het abonnement en wat je dan nog voor je toestel moet betalen.

En het voordeel van Belsimpel is dat je dus veel meer keuzes hebt uit toestellen tov bij de provider zelf. En je wel hetzelfde betaald voor je abonnement en je ook nog eens korting op je telefoon krijgt omdat je het tegelijkertijd bij elkaar afsluit. Het scheelde in mijn geval dus 50 euro.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 05 Okt 2014 16:31

Re: Verlenging telefoonabonnement

Ik heb een abonnement bij Vodafone en ga 28 euro per maand betalen 2 jarig en heb de Huawei P7 genomen. Heb de telefoon alleen nog niet in gebruik, omdat ze bij Vodafone een te kleine simkaart meegestuurd hebben...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Okt 2014 20:45

Re: Verlenging telefoonabonnement

Linnie schreef:Ik heb een abonnement bij Vodafone en ga 28 euro per maand betalen 2 jarig en heb de Huawei P7 genomen. Heb de telefoon alleen nog niet in gebruik, omdat ze bij Vodafone een te kleine simkaart meegestuurd hebben...


Uh.. alle simkaarten zijn toch even groot en zitten in zo'n pasje? Het is dan aan jou welk formaat je er uit drukt?
<<

Anoniem122

Bericht 06 Okt 2014 10:39

Re: Verlenging telefoonabonnement

Lejow schreef:
Linnie schreef:Ik heb een abonnement bij Vodafone en ga 28 euro per maand betalen 2 jarig en heb de Huawei P7 genomen. Heb de telefoon alleen nog niet in gebruik, omdat ze bij Vodafone een te kleine simkaart meegestuurd hebben...


Uh.. alle simkaarten zijn toch even groot en zitten in zo'n pasje? Het is dan aan jou welk formaat je er uit drukt?


Dat dacht ik ook?? Je kan trouwens ook even naar zo'n telefoonwinkeltje gaan, die hebben vaak wel zo'n dingetje waar je hem in kan drukken en dan heb je weer een normaal formaat simkaart.

Afbeelding

Oh wacht.. heb je een Nano simkaart gekregen? Daar bestaan ook wel van die houdertjes voor geloof ik.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 06 Okt 2014 10:56

Re: Verlenging telefoonabonnement

ไม่เป็นไร schreef:
Lejow schreef:
Linnie schreef:Ik heb een abonnement bij Vodafone en ga 28 euro per maand betalen 2 jarig en heb de Huawei P7 genomen. Heb de telefoon alleen nog niet in gebruik, omdat ze bij Vodafone een te kleine simkaart meegestuurd hebben...


Uh.. alle simkaarten zijn toch even groot en zitten in zo'n pasje? Het is dan aan jou welk formaat je er uit drukt?


Dat dacht ik ook?? Je kan trouwens ook even naar zo'n telefoonwinkeltje gaan, die hebben vaak wel zo'n dingetje waar je hem in kan drukken en dan heb je weer een normaal formaat simkaart.

Afbeelding

Oh wacht.. heb je een Nano simkaart gekregen? Daar bestaan ook wel van die houdertjes voor geloof ik.


Ja klopt de nano is het.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 06 Okt 2014 11:00

Re: Verlenging telefoonabonnement

Stom zeg dat ze die niet in een zelfde soort uitklik systeem leveren zodat je kan kiezen welke je nodig hebt.

En kan je niet zo lang je oude simkaart gebruiken?
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 06 Okt 2014 11:11

Re: Verlenging telefoonabonnement

ไม่เป็นไร schreef:Stom zeg dat ze die niet in een zelfde soort uitklik systeem leveren zodat je kan kiezen welke je nodig hebt.

En kan je niet zo lang je oude simkaart gebruiken?


Dat is een andere provider, en dan krijg je dat gebeuren dat je dingen van die provider moet instaleren. Ik wacht gewoon geduldig op mijn nieuwe simkaart :).
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 06 Okt 2014 11:19

Re: Verlenging telefoonabonnement

Ah ok.
Ik had laatst ook dat ik overging naar nieuwe provider, maar omdat ik nummerbehoud aangevraagd had moest ik eerst nog 3 weken ofzo mijn oude simkaart gebruiken voordat mijn vorige abonnement afliep. Ik kon mijn nieuwe simkaart wel gebruiken, maar dan zouden er extra kosten gerekend worden omdat de bundels / het abonnement nog niet ingegaan was.
Dus vandaar dat ik dacht dat je misschien nog wel je oude kon gebruiken.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers