Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vraag jij voor de feestdagen?

<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 05 Okt 2014 21:36

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Ik ben er trouwens nu ook alweer mee bezig. Ik heb gewacht tot 1 oktober omdat ik het anders wel heel vroeg vind, maar ik vind het gewoon zo leuk! Het hoeft toch niet direct iets negatiefs of overspannend gedoe te zijn wanneer je daar vroeg mee begint? Ik kijk altijd heel erg uit naar zulke dagen en vind het fijn al mensen er tijd voor hebben om over dingen na te denken, zodat niet alles gehaast hoeft. Daarnaast maken wij er altijd een avond van met tapas en ben ik ook al weken van te voren bezig met het bedenken van receptjes of hoe de cadeautjes leuk in kan pakken (:heart: pinterest) heerlijk vind ik dat! Ik kan daar echt van genieten :)
<<

Jip

Bericht 05 Okt 2014 21:42

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Wij deden lootjes ook al op tijd. Sommigen hebben wat meer moeite om een leuk kado te bedenken plus een gedicht. Ik denk nu ook al na over gedichten...ik wil niet met een flut gedichtje aankomen, maar iets wat echt ergens op slaat. Met surprises deden we ook wel twee maanden van te voren lootjes.
<<

Anoniem280

Bericht 06 Okt 2014 09:51

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Wij doen aan kerst, met lootjes.

Ik denk dat ik warme sokken ga vragen, soort slof sokken? Zijn hoog in ieder geval.
En een big shirt voor als ik straks moet bevallen.
Ik heb werkelijkwaar geen idee wat ik anders moet vragen. Gister zeiden mijn schoonouders, je kunt ook iets voor de kinderen vragen. Hmmm, zit wat in, maar wil iets voor mezelf. En na kerst, oudjaarsdag, ben ik ook jarig, ook hier geen idee wat ik zal vragen.
<<

Anoniem122

Bericht 06 Okt 2014 09:54

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Caramba schreef:Wij doen aan kerst, met lootjes.

Ik denk dat ik warme sokken ga vragen, soort slof sokken? Zijn hoog in ieder geval.
En een big shirt voor als ik straks moet bevallen.
Ik heb werkelijkwaar geen idee wat ik anders moet vragen. Gister zeiden mijn schoonouders, je kunt ook iets voor de kinderen vragen. Hmmm, zit wat in, maar wil iets voor mezelf. En na kerst, oudjaarsdag, ben ik ook jarig, ook hier geen idee wat ik zal vragen.


Misschien wat tijdschriften of een lekkere, wat luxere douchegel, voor straks na de bevalling?
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 06 Okt 2014 10:53

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Hier hetzelfde als Caramba, alleen ben ik dan al bevallen en ook jarig eind van het jaar.
Warme sokken/sloffen is wel handig, ook voor het voeden snachts en ben sowieso een koukleum.
Verder heb ik echt geen idee, ja douchegel kan wel.
Ik hoop hier nog wat inspiratie op te doen!
<<

Anoniem123

Bericht 06 Okt 2014 13:24

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Wij doen helemaal niets aan lootjes want we vieren sinterklaas met ons eigen gezin. Maar ik doe er voor mezelf een cd van Jan Smit in de zak en voor mijn man moet ik nog even wat voor verzinnen.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5689

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 07 Okt 2014 20:04

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Wij zijn hier ook al over kerst bezig.
Mijn zusje en vriend zijn niet zo vaak in de buurt, dus dat is al plannen. En dan de dag zelf... Mijn moeder werkt onregelmatig (zorg), mijn vrouw heeft onregelmatige diensten (ook zorg), ik werk onregelmatig (tankstation), mijn zwager werkt in ploegen (fabriek), mijn vader moet vaak van 23 op 24 december werken in de bakkerij, of rijdt op de 24ste bestellingen voor de bakkerij. En dan mijn jongste zusje die afhankelijk is van ov en op ruim 1,5 uur afstand woont.
En dan hebben we allemaal schoonfamilie waar we ook naar toe 'moeten'. Dus ja, dat moet dan toch helaas gepland worden.

Maar ontopic:
- (sport) schoenen voor mijn werk
- Spel sims 4
- strijkijzer
- koopeenkoe.nl
- oorbellen
- lakens
- hoeslakens

Tja, zoals je ziet vooral praktische dingen. Omdat wij het momenteel niet zo breed hebben (nog 2,5 jaar te gaan) kom ik vooral op dit soort dingen uit. Maar ik moet nog even dingen zoeken voor mezelf
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem304

Bericht 07 Okt 2014 20:11

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Ik vraag een droogmolen en verder moet ik nog even goed nadenken.
<<

Anoniem186

Bericht 07 Okt 2014 20:22

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Wij doen niet aan kadootjes, wij geven elkaar alleen liefde. :cheering:
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 09:41

Bericht 08 Okt 2014 13:16

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Aan feestdagen doen we niet, maar ben wel binnenkort jarig dus mijn lijstje daarvoor:
-Dienblad
-Het nieuwe kliekjesboek (kookboek)
-Dekbedovertrek
-Portemonnee
-Drukknopen voor mijn Noosa armband
-Lekker geurtje
Laatst gewijzigd door Kitkat-chuncky op 08 Okt 2014 13:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem114

Bericht 08 Okt 2014 13:18

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Jans schreef:Wij doen niet aan kadootjes, wij geven elkaar alleen liefde. :cheering:


Ahw wat EO van jullie :)
<<

Fiene

Bericht 08 Okt 2014 22:00

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Ik weet dat nu echt nog niet..

Van Sinterklaas man weet ik het overigens wel haha
- Nog een keer naar Soldaat van Oranje
of nog een keer samen naar Disney haha

Ik heb best goedkope wensjes;)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Okt 2014 22:20

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Jans schreef:Wij doen niet aan kadootjes, wij geven elkaar alleen liefde. :cheering:


Mijn vriend zou zeggen, '21 cm liefde' :smile: (Niet tegen jou hoor. Hoewel. Hij heeft het vaak over je :thumbup: )

Wel heel schattig hoor.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem124

Bericht 08 Okt 2014 22:25

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Spencer schreef:
Jans schreef:Wij doen niet aan kadootjes, wij geven elkaar alleen liefde. :cheering:


Mijn vriend zou zeggen, '21 cm liefde' :smile: (Niet tegen jou hoor. Hoewel. Hij heeft het vaak over je :thumbup: )

Wel heel schattig hoor.


Hahahahah :smile: .

Dat zou mijne ook zeggen alleen dan wel 22 cm. :elephant:
<<

Anoniem222

Bericht 08 Okt 2014 22:29

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Hahahaha sukkels!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Okt 2014 22:34

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Hahahaha
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem186

Bericht 09 Okt 2014 07:24

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Hahahaha.

We kunnen wel een keertje swingen hoor, Spencer. Is helemaal een leuk kadootje. :banaan:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 09 Okt 2014 09:55

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

:^^: :^^: :^^: :^^: :^^: :^^: :^^:
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem91

Bericht 29 Okt 2014 11:21

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Net ook maar mijn lijstje ingevuld, ik heb maar Lush producten gevraagd dit jaar. Ik zou het anders ook niet weten.
<<

Anoniem114

Bericht 29 Okt 2014 11:40

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Ik weet 't echt niet en ik krijg steeds meer mensen die 't vragen! We zijn net verloofd, ben over 3 weken jarig, dan Sinterklaas en dan Kerst!

Enige dat ik kan bedenken zijn sloffen..
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 29 Okt 2014 12:23

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Heb je niks voor in huis nodig Bazinga? Jij bent toch bij je vriend ingetrokken? Hebben jullie al leuke kerstversieringen? Misschien kan je zoiets vragen?

Ik ben namelijk mijn huis een beetje door gegaan, de maatbeker had mijn vriend voor iets gebruikt waardoor hij nu niet meer voor koken te gebruiken is,dus die staat op het lijstje. Net zoals een garde, ik zag bij de xenos een leuk kookboek, zag nog een chunk die ik mooi vind. Zo langzamerhand komt het wel goed met mijn lijstje.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem131

Bericht 29 Okt 2014 13:39

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Ik vind het ook lastig mede omdat ik begin Januari ook jarig ben.

Ik ben inderdaad ook door het huis gegaan en wil graag een keukenweegschaal en een hapjespan. Dikke en lang kousen zijn ook welkom. Verder heb ik echt geen idee.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 29 Okt 2014 13:43

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Ik moet vandaag 2 lijstjes inleveren en ik vind het zo ontzettend moeilijk. 1 lijstje voor 15 euro en 1 lijstje voor 25 euro.
Ik heb nog een aantal boeken staan die ik nog moet lezen, genoeg producten van Rituals, genoeg tassen, sieraden en sjaals dus ik weet echt helemaal niks. Mijn gezichtsscrub is wel op, maar dat vind ik weer niet zo leuk om te vragen.
Misschien maar lekkere geurkaarsen, scentchips of iets leuks voor in huis. We willen komende maand onze woonkamer gaan verven, dus als we nu vandaag eens beslissen welke kleur kan ik misschien wel accessoires vragen. Moeilijk!
<<

Anoniem321

Bericht 29 Okt 2014 14:14

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Ik vraag niks voor de feestdagen, want dan geven we elkaar nooit cadeaus. Ja, soms met sinterklaas eens een chocoladeletter oid, maar niks 'groots'.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 29 Okt 2014 14:22

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Weetjewel schreef:Net ook maar mijn lijstje ingevuld, ik heb maar Lush producten gevraagd dit jaar. Ik zou het anders ook niet weten.


Rituals stokkies!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers