Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vraag jij voor de feestdagen?

<<

Anoniem125

Bericht 04 Okt 2014 14:13

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Ik ben daar nu echt nog niet mee bezig. Sowieso eigenlijk niet. Ik denk eerder aan wat ik mensen kan geven, dan aan wat ik zelf wil ontvangen.
<<

Anoniem88

Bericht 04 Okt 2014 15:48

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Nougat schreef:Ik ben daar nu echt nog niet mee bezig. Sowieso eigenlijk niet. Ik denk eerder aan wat ik mensen kan geven, dan aan wat ik zelf wil ontvangen.

Ja, maar sommige mensen moeten nou eenmaal nu al hun lootjes met verlanglijstje inleveren.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 04 Okt 2014 17:25

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Nougat schreef:Ik ben daar nu echt nog niet mee bezig. Sowieso eigenlijk niet. Ik denk eerder aan wat ik mensen kan geven, dan aan wat ik zelf wil ontvangen.


Nou als je dan even bedenkt wat je mij kan geven, doe ik misschien inspiratie op!
:heart: :heart: 2011
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 04 Okt 2014 18:04

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Ik zou graag nog hebben:
-een broodsnijmachine
-een naaimachine
-een deftig broodbakmachine
-huisdecoratie
-tekengerief
AfbeeldingAfbeelding
<<

Zero

Bericht 04 Okt 2014 18:49

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Gewoon een beetje geluk :') thats all i need.
<<

Anoniem125

Bericht 04 Okt 2014 19:10

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Als iemand mij nu om mijn lootje voor sinterklaas zou vragen, dan zou ik echt enorm verbaasd zijn en denken dat het een grapje is. Wat een overspannen gedoe zeg. :eyes:
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 04 Okt 2014 19:14

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Serieus Nougat ik weet dat je in persoonlijk topics van die achterlijke opmerkingen kan maken, maar nu ook gewoon in zo'n topic? Een doodnormaal topic over de feestdagen?
:heart: :heart: 2011
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 04 Okt 2014 19:22

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

DRAMAAAAAAA.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem125

Bericht 05 Okt 2014 09:39

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Is dat bij jullie dan zo normaal? Het is begin oktober. Hier beginnen we tijdens de aankomst van Sinterklaas te denken aan lootjes en cadeautjes, niet al 6 weken eerder!
<<

Anoniem122

Bericht 05 Okt 2014 09:44

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Nougat schreef:Is dat bij jullie dan zo normaal? Het is begin oktober. Hier beginnen we tijdens de aankomst van Sinterklaas te denken aan lootjes en cadeautjes, niet al 6 weken eerder!


Sommige mensen hebben gewoon een druk (sociaal) leven en hebben niet alle tijd om een dag van te voren alles in te slaan. Dit in tegenstelling tot mensen die heel de dag alleen maar druk zijn met een leven te verzinnen op een forum, en eigenlijk gewoon zielig zitten weg te kwijnen in hun huisje.
<<

Anoniem125

Bericht 05 Okt 2014 09:51

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Eeeeh.... Dus met een druk sociaal leven heb je 8 weken nodig om een cadeautje voor iemand te kopen? Jeetje, dan hoop ik inderdaad niet ooit een druk sociaal leven te krijgen.

14 november is Sinterklaas weer in het land, dat vind ik een prima tijd om na te gaan denken over lootjes en cadeautjes, heb je nog 3 weken om iets te kopen. Lijkt me toch wel dat dat moet lukken zelfs met een 'druk sociaal leven'....
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 05 Okt 2014 10:03

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Een baby alsjeblieft :laughcry: en het liefst nog een week of 2 eerder i.p.v een dag of 8 later.

Om die reden doen wij dit jaar niks aan Sinterklaas en met kerst doen wij nooit cadeautjes, dat is dus wel lekker makkelijk voor 1 keer.
Overigens vind ik het prima dat mensen nu al met lootjes en cadeautjes bezig zijn, dat moet iedereen zelf weten, maar ik vind het persoonlijk ook wel erg vroeg.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 05 Okt 2014 10:03

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Wij trekken ook altijd eind oktober al lootjes. Ik vind het wel vroeg maar onze familie vind dit fijner dus geen probleem. Ik moet dan ook al de verlanglijstjes voor mijn dochter klaar hebben. Dat vind ik wel lastig haha.

Op mijn lijstje ga ik zetten:
- Philosophy Purity made simple gezichtsreiniging
- Badschuim van Rituals
- Geurkaars van Yankee Candle
- Een boek (ik weet nog niet welke)
- Colsjaal van Brrr
<<

Anoniem88

Bericht 05 Okt 2014 10:04

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Nougat schreef:Is dat bij jullie dan zo normaal? Het is begin oktober. Hier beginnen we tijdens de aankomst van Sinterklaas te denken aan lootjes en cadeautjes, niet al 6 weken eerder!

De lootjes op het forum zijn ook al een tijdje getrokken. Maargoed. Wij trekken ook lootjes drie weken voor de kerst, maar als een ander dat eerder doet, ook prima. Leven en laten leven. Wie weet is er rond deze tijd net een verjaardag waarop iedereen elkaar ziet en als je dan toch samen bent, waarom zou je dan niet vast lootjes trekken. Voor sommigen werkt real life lootjes trekken fijner dan op zo'n site. Maar nogmaals: leven en laten leven.
<<

Anoniem255

Bericht 05 Okt 2014 10:18

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Ik wil alleen maar een naaimachine maar ik denk dat ik die al eerder aanschaf.
Verder doen wij nooit echt iets met de feestdagen voor de volwassene al kopen mijn man en ik vaak wel iets kleins voor elkaar.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 05 Okt 2014 12:42

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Bij ons in de familie is niet iedereen alle dagen in nederland en zijn sommige mensen gewoon 6 weken weg. Beetje lastig kado's kopen dan. Dus als je dan op tijd een lootje hebt en je wel een keer in de gelegenheid bent om iets te kopen is dat natuurlijk mooi mee genomen......

Echt serieus waarom verantwoord ik mezelf hier voor. Al trokken we in augustus lootjes als onze famile dat toch prima vind.. is dat toch geen reden om daar het topic nu over te laten gaan?

Dus graag kado inspiratie.. daar heb ik het topic tenslotte voor geopend.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem125

Bericht 05 Okt 2014 12:45

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Ik vier altijd met een grote groep vrienden Sinterklaas, maar dan kopen we allemaal kleine cadeaus en doen we zo'n spel. Met familie vieren we het ook, maar we trekken lootjes via internet, dat is superhandig, want inderdaad, wij zijn ook niet zo vaak samen met de hele familie, dus het zou een heel circus worden om iedereen bij elkaar te krijgen.

3 weken om een cadeautje te kopen is voor mij echt wel genoeg. Ik koop eigenlijk altijd iets via internet en dan wordt het de volgende dag thuisbezorgd, of ik laat het bezorgen bij de supermarkt hier om de hoek waar ik toch naartoe moet. Ideaal en helemaal geen grote moeite, ook niet wanneer je een druk leven hebt. Snap echt nooit waarom mensen daar zo'n groot ding van maken.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 05 Okt 2014 15:59

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

- een album en scrap spullen
- het luchtje Alien
- een manduca
- kleertjes/speelgoed voor dochter
- een mooie fruitschaal
- een theedoos en dienblad a la Riviera Maison stijl
- een Bobble of Doppler waterfles
- een spannend nieuw boek van een bekende Nl schrijfster
- scent chips
- een raclette of kaasfondue
04-2014
10-2015
<<

Anoniem114

Bericht 05 Okt 2014 16:21

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Oh ik ben gek op kerst :D Incl. de cadeautjes, lootjes, lijstjes en wensen, om te geven, krijgen, nemen, alles!

Oh en ik heb nooit inspiratie om te krijgen :/ Dit jaar weet ik alleen een badjas! M'n vriend krijgt een nieuw Xbox One spel en m'n broertje weet ik nog niet. Misschien kleding, omdat-ie dat heel leuk vindt. Of een uitje of zo.. Geen idee nog, ga komende weken even vissen!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Okt 2014 18:27

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Ik weet het nooit en ik zie het altijd wel. Vorig jaar kreeg ik in de weken tussen sint en kerst de sleutel van mijn huisje, dus ik kreeg een hoop spullen voor in huis.
Dit jaar zou ik het echt nog niet weten, mijn moeder vroeg het al wel laatst ( wil graag voor iedereen wat halen, kinderen en kleinkinderen en begint daar vroeg mee). Ze is nogal een stress persoon, dus eigenlijk goed dat ze er op tijd mee begint, anders is ze de weken voor sint niet te genieten. Nu doet ze het rustig aan en als ze iets ziet dan kan ze het met mijn zussen overleggen ( om te voorkomen dat ze hetzelfde kopen). Dus misschien is het vroeg, maar het geeft voor sommige mensen wel rust.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem273

Bericht 05 Okt 2014 18:49

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Ik begin rond september alvast ideeën op te schrijven in m'n notities op m'n telefoon wanneer ik leuke dingen zie :) Niet omdat ik hebberig ben maar zodat ik een echt leuk lijstje kan maken met dingen die ik heel graag wil hebben.

Tot nu toe heb ik op m'n lijstje:

- zo'n lichtsnoer met katoenen bolletjes eraan (lichtbolletjes)
- een kussen met zwart/wit grafische print
- mason jar/eco jar met rietjesdeksel
- mascara van Yves Saint-Laurent
- Jamie's 15 minutes kookboek
<<

Anoniem75

Bericht 05 Okt 2014 19:47

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Wij doen eigenlijk voor onszelf niet echt iets met de feestdagen maar meer voor de kinderen. Wel pak ik met pakjesavond iets in voor mezelf en mijn man. Voor mezelf iets van Blond Amsterdam en voor mijn man weet ik het nog niet. Van mijn ouders en schoonouders krijgen we ieder jaar geld.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Okt 2014 20:12

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Nougat schreef:Als iemand mij nu om mijn lootje voor sinterklaas zou vragen, dan zou ik echt enorm verbaasd zijn en denken dat het een grapje is. Wat een overspannen gedoe zeg. :eyes:

Mijn schoonzus stuurde in juli een behoorlijke dringende mail wat we met kerst en Sinterklaas deden op welke dagen. Nou ik ga daar in de zomer niet over na denken
Afbeelding
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 05 Okt 2014 21:32

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Aziraphale schreef:Ik begin rond september alvast ideeën op te schrijven in m'n notities op m'n telefoon wanneer ik leuke dingen zie :) Niet omdat ik hebberig ben maar zodat ik een echt leuk lijstje kan maken met dingen die ik heel graag wil hebben.

Tot nu toe heb ik op m'n lijstje:

- zo'n lichtsnoer met katoenen bolletjes eraan (lichtbolletjes)
- een kussen met zwart/wit grafische print
- mason jar/eco jar met rietjesdeksel
- mascara van Yves Saint-Laurent
- Jamie's 15 minutes kookboek



HAHA, op de mascara na, precies mijn lijstje!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 05 Okt 2014 21:35

Re: Wat vraag jij voor de feestdagen?

Aziraphale schreef:- Jamie's 15 minutes kookboek


Dat boek is echt een aanrader! Wel veel kruiden en dergelijke nodig, maar als je dat eenmaal hebt is het echt lekker. Ik wil afvallen en we gebruiken dit kookboek, gaat super.

OT: wij gaan eind van de maand denk ik eens bedenken hoe en wat. Ik heb nog geen idee wat ik zou willen hebben.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers