Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Steigerhouten meubelen online gekocht?

<<

Anoniem92

Bericht 01 Okt 2014 21:27

Steigerhouten meubelen online gekocht?

Er zit hier echt bijna nergens een showroom of iets in de buurt van steigerhouten meubelen (die dan ook enigszins betaalbaar zijn), dus ik zit online te neuzen. Zijn er hier mensen die online besteld hebben toevallig? Hoe is dat bevallen?
<<

Anoniem166

Bericht 01 Okt 2014 21:33

Re: Steigerhouten meubelen online gekocht?

Wil je het echt in een webshop van een woonwinkel bestellen?
Daar heb ik geen ervaring mee. Wel heb ik het bed van mijn dochter laten maken door iemand die zelf met steigerhout meubels maakt (op maat, kleur etc). Dat heb ik gevonden via Marktplaats en daar heb ik goede ervaring mee. Het is echt een heel mooi bed geworden.

En onlangs heb ik raamluikjes besteld, ook via marktplaats. Dit was ook iemand die het zelf maakt. En ook daar weer goede ervaring mee.
<<

Anoniem75

Bericht 01 Okt 2014 21:43

Re: Steigerhouten meubelen online gekocht?

Wat zoek je precies Parel?

Ik weet dat Annemijn een complete kinderkamer voor haar zoon heeft besteld bij S.aartje Prum. Volgens mij was ze er wel tevreden over. En op mijn FB heb ik een bedrijf die ook vanalles maakt. Tafels, bedden, pilaren etc. J.orgs Houten Meubelen.

Ik ben ook aan het rondkijken voor zo'n wandbord voor aan de muur. Maar tot nu toe nog niks gevonden naar mijn zin.
<<

Anoniem92

Bericht 01 Okt 2014 21:53

Re: Steigerhouten meubelen online gekocht?

Oh ja slim te vermelden!
We willen een eettafel met bankje, en een salontafel.
Iig allemaal hetzelfde type hout.

We komen vanuit de drechtsteden/randstad.
<<

cinn

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 17 Sep 2013 20:49

Bericht 01 Okt 2014 21:54

Re: Steigerhouten meubelen online gekocht?

Mijn schoonzusje en zwager maken ook hele mooie dingen van steigerhout. ze maken alles naar de wensen van de klant.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 02 Okt 2014 08:42

Re: Steigerhouten meubelen online gekocht?

Mijn vriend heeft de kledingkast besteld bij Jorgs. Hele mooie kast, thuisbezorgd in panelen en zelf in elkaar gezet.
<<

Anoniem104

Bericht 02 Okt 2014 08:51

Re: Steigerhouten meubelen online gekocht?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 04 Dec 2014 15:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem112

Bericht 02 Okt 2014 13:52

Re: Steigerhouten meubelen online gekocht?

Razz schreef:Wat zoek je precies Parel?

Ik weet dat Annemijn een complete kinderkamer voor haar zoon heeft besteld bij S.aartje Prum. Volgens mij was ze er wel tevreden over. En op mijn FB heb ik een bedrijf die ook vanalles maakt. Tafels, bedden, pilaren etc. J.orgs Houten Meubelen.

Ik ben ook aan het rondkijken voor zo'n wandbord voor aan de muur. Maar tot nu toe nog niks gevonden naar mijn zin.


Klopt inderdaad! :smile:
<<

anoniem196

Bericht 02 Okt 2014 14:49

Re: Steigerhouten meubelen online gekocht?

Jorgs in Naarden.
Ik ben hier een keer geweest. En mijn ouders en schoonzus hebben er een tafel gekocht.
<<

Anoniem92

Bericht 02 Okt 2014 15:50

Re: Steigerhouten meubelen online gekocht?

Believe, ik ga eens even kijken dank je wel!
Mijn vriend wilde het eerst zelf maken, maar hij snapt ook wel dat de tijd dringt en kostbaar is nu even, dus we kopen het gewoon.
<<

Anoniem255

Bericht 02 Okt 2014 17:37

Re: Steigerhouten meubelen online gekocht?

Razz: stuur me even door wat je zoekt. Dan vraag ik of mijn man het kan maken voor je.
<<

Anoniem275

Bericht 02 Okt 2014 19:18

Re: Steigerhouten meubelen online gekocht?

Sanne schreef:Wil je het echt in een webshop van een woonwinkel bestellen?
Daar heb ik geen ervaring mee. Wel heb ik het bed van mijn dochter laten maken door iemand die zelf met steigerhout meubels maakt (op maat, kleur etc). Dat heb ik gevonden via Marktplaats en daar heb ik goede ervaring mee. Het is echt een heel mooi bed geworden.


hier net zo, wij hebben via marktplaats iemand in de 'buurt' (regio) gevonden die voor de hobby vanalles maakt van steigerhout. ik heb plaatjes gestuurd van wat ik wilde hebben (een bed, kast en nachtkastje) en daar ben ik heel tevreden over!
<<

Anoniem75

Bericht 03 Okt 2014 19:49

Re: Steigerhouten meubelen online gekocht?

Mien schreef:Razz: stuur me even door wat je zoekt. Dan vraag ik of mijn man het kan maken voor je.


Hè kak had ik dat maar geweten! Ik heb er net een gisteren besteld die ze voor mij op maat enzo gaan maken. Zondag kan ik 'm ophalen. Ik wist niet dat jou man dat ook kon maken.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 03 Okt 2014 21:11

Re: Steigerhouten meubelen online gekocht?

Mijn buurman is heeeeeel handig daar mee, haha maar ja beetje ver weg voor jullie!
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem255

Bericht 03 Okt 2014 22:55

Re: Steigerhouten meubelen online gekocht?

Razz schreef:
Mien schreef:Razz: stuur me even door wat je zoekt. Dan vraag ik of mijn man het kan maken voor je.


Hè kak had ik dat maar geweten! Ik heb er net een gisteren besteld die ze voor mij op maat enzo gaan maken. Zondag kan ik 'm ophalen. Ik wist niet dat jou man dat ook kon maken.


oooh haha. Jammer. Onthouden voor de volgende keer :)

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kira