Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Open telefoon beleid, vereiste voor een relatie?

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Okt 2014 22:08

Re: Open telefoon beleid, vereiste voor een relatie?

Twellie schreef:Yikes: you and your spouse are one.


Brrr ja daar krijg ik ook een beetje kriebels van. Ik ben wel echt ontzettend blij dat ik het wachtwoord van mijn mans e-mail account wist want daarin had hij een document met wachtwoorden van allerlei andere sites, daar heb ik echt veel aan gehad. Mobiele telefoon deed hij geen ruk mee, hij had niet eens een smartphone.

Van mijn nieuwe vriend weet ik echt nog lang niet alles, dat vertrouwen moet nog groeien ook. Maar hij heeft wel al zijn telefoon zo ingesteld dat hij met mijn vingerafdruk ook open gaat (iphone 5) en ik heb de code van zijn alarmsysteem en de sleutel van zijn huis, ik heb hem mijn code van mijn telefoon al tig keer verteld, hij onthoud hem gewoon niet, maar hij mag hem dus wel hebben.
Ik vind het eigenlijk wel logisch, maar van you and your spouse are one krijg ik echt de kriebels. Ik vind het ook fijn om privé-dingen te hebben, gewoon omdat ik ook wel eens wil kunnen klagen over de ander bij vriendinnen zonder dat dat gelijk giga-ruzie oplevert of zo en gewoon omdat ik ik ben.
Andersom hetzelfde, ik hoef ook echt niet alles tot in details te weten. Ik kan in zijn telefoon, ik kan alles lezen, maar ik vind dat gewoon niet zo netjes eigenlijk.
<<

Patsy

Bericht 03 Okt 2014 17:42

Re: Open telefoon beleid, vereiste voor een relatie?

Een code hebben wij allebei niet op onze telefoon. Die van zijn mail heb ik geweten, maar ben ik vergeten. Ik weet niet of hij de mijne nog wel weet.
<<

Anoniem185

Bericht 03 Okt 2014 18:57

Re: Open telefoon beleid, vereiste voor een relatie?

Ik heb een code op mijn telefoon, maar die weet hij. Hij neemt ook mijn telefoon op als ik niet in de buurt ben en andersom. Gewoon omdat dat handig is.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 03 Okt 2014 19:26

Re: Open telefoon beleid, vereiste voor een relatie?

Wij hebben beiden ook een wachtwoord op onze telefoon zitten. Mijn telefoon ligt vaak overal en nergens en er staan heel veel gegevens op waarvan ik niet wil dat andere die kunnen lezen. Mijn vriend weet mijn wachtwoord en ik die van hem ook. We zitten regelmatig op elkaars telefoon als die voorhanden is, vind ik absoluut geen probleem.

Zolang hij niet geheimzinnig doet met zijn telefoon zie ik geen reden om de telefoon binnenstebuiten te keren om dingen te bekijken.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers