Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Niet sporten

<<

Anoniem65

Bericht 16 Sep 2013 16:56

Niet sporten

Zijn er hier mensen die niet sporten? Dus niet naar een sportschool of -vereniging gaan? En hoe kom
Je dan aan je beweging? Ik merk dat ik het lastig vind nu ik niet meer naar de sportschool kan. Ik probeer 3x per week te gaan hardlopen en de boodschappen enzo doe ik fietsend of lopend, maar dan moet ik een km ofzo dus dat schiet ook niet op. Ik heb zittend werk en ga er met de auto naartoe. Ik kan niet gaan wandelen tijdens de pauze, omdat ik bij de telefoon moet blijven.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 16 Sep 2013 17:03

Re: Niet sporten

Maar drie keer per week hardlopen is toch sporten?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Sep 2013 20:22

Re: Niet sporten

Haha ja idd! Ik ga sowieso niet naar de sportschool, heb een tijd hardgelopen, maar dat is heel erg verwaterd (ga binnenkort weer!). Mijn beweging krijg ik nu door 4x in de week elke dag in totaal 45 min te fietsen, en zo veel mogelijk de trap te nemen :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem7

Bericht 16 Sep 2013 20:22

Re: Niet sporten

Ik sport niet. Loop en fiets wel veel en ben ook veel in beweging op m'n werk.
<<

Anoniem16

Bericht 16 Sep 2013 20:58

Re: Niet sporten

ja ik haat sporten, echt serieus. Daarnaast heb ik 3 dagen in de week een kleuterklas en 7 dagen in de week twee kleine kinderen dus ik haal mijn beweging echt wel. ;)

Ik heb vanaf kleins af aan al een intense hekel aan sporten. Zwemmen emt de kinderen oke maar daar stopt het ook echt.
<<

Anoniem331

Bericht 16 Sep 2013 21:00

Re: Niet sporten

Ik sport ook niet.
Maar op een dag als vandaag wandel ik van 7 uur tot half 8 al met de hond. Fiets ik 4 keer van en naar school. Ben ik ruim 3 kwartier in de duinen wezen wandelen met kind en hond, en laat ik de hond straks ook nog een keer uit.
Op mijn werkdagen fiets ik dan wel niet, maar ik heb wel lopend werk, en flinke afstanden + trappen op het werk.
<<

Nyx

Bericht 16 Sep 2013 21:59

Re: Niet sporten

Ik moet me altijd zo zetten om naar een sportschool te gaan en heb ook menig maal de sportschool slechts gesponsord, omdat ik niet ging.

Ik wandel veel. En ik loop meerdere malen per dag de trap op en af. Maar ik moet echt meer gaan doen.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 16 Sep 2013 22:47

Re: Niet sporten

Sport ook niet maar zou wel beter zijn ivm met rugklachten van mijn werk
Fiets wel altijd naar mijn werk maar dat is maar 10a15 min heen en dan weer terug
Verder lopen met onze hond en niet veel dus verder
Vind het ook lastig wat te doen want hou niet van sportschool en zijn genoeg andere dingen die je kan doen maar moet de drempel nog vinden haha :dance:
<<

Anoniem29

Bericht 17 Sep 2013 08:18

Re: Niet sporten

Ik doe op het moment echt niets. Heel erg slecht maar ik heb er gewoon geen zin in haha.

Ik vind wel dat ik elke dag even naar buiten moet omdat ik nu werkloos ben en anders teveel binnen ben. Dan pak ik wel de fiets. Maar sporten doe ik niet aan.

Als ik trouwens niet op gewicht zou blijven maar zou aankomen zou ik als een gek gaan sporten, maar dat gebeurt tot op heden nog niet ;)
<<

Anoniem12

Bericht 17 Sep 2013 08:30

Re: Niet sporten

Ik sport niet.

Ik fiets bijna iedere dag naar m`n werk, 1,4km enkele reis. Het zet geen zoden aan de dijk, maar ik merk dat het toch wel helpt om me net even dat extra beetje fitter te voelen. Verder ga ik voor een kleine boodschap ook op de fiets (2km. enkele reis) en als het mooi weer is dan fiets ik even een rondje om het dorp ofzo.

Ik vind sportschool of dingen thuis na een paar dagen niet meer motiverend als ik geen resultaat zie, dus dan stop ik er maar weer mee.
<<

Patsy

Bericht 17 Sep 2013 09:04

Re: Niet sporten

Ik sport ook niet, ik vind er ook niks aan. Wel fiets ik 4 dagen in de week naar mijn werk, kleine 5 km enkele reis. En loop ik de hele dag op mijn werk, dus ik krijg wel voldoende beweging.
<<

Anoniem193

Bericht 17 Sep 2013 09:08

Re: Niet sporten

Rush schreef:Ik sport niet.

Ik fiets bijna iedere dag naar m`n werk, 1,4km enkele reis. Het zet geen zoden aan de dijk, maar ik merk dat het toch wel helpt om me net even dat extra beetje fitter te voelen. Verder ga ik voor een kleine boodschap ook op de fiets (2km. enkele reis) en als het mooi weer is dan fiets ik even een rondje om het dorp ofzo.

Ik vind sportschool of dingen thuis na een paar dagen niet meer motiverend als ik geen resultaat zie, dus dan stop ik er maar weer mee.


Doe je nu ander werk dan? Het stond mij altijd bij dat jij best een stukje (15/20 minuten met de auto) moest reizen voor je werk?
<<

Anoniem12

Bericht 17 Sep 2013 09:11

Re: Niet sporten

Scherp Alibi!

Mijn werk is verhuisd naar een industrieterrein wat ik vanaf m`n huis kan zien. Moet alleen op de fiets onder de snelweg door en dan ben ik er. Heerlijk op de fiets! :D
<<

Anoniem193

Bericht 17 Sep 2013 09:18

Re: Niet sporten

Wat een luxe zeg! :D
<<

Anoniem65

Bericht 17 Sep 2013 13:39

Re: Niet sporten

Suus schreef:Maar drie keer per week hardlopen is toch sporten?


Ja dat is waar, maar ik vind het veel lastiger om ook echt te gaan, dan wanneer ik heb afgesproken op de sportschool. Ik krijg verder door de dag heen maar weinig beweging. Ik fiets wel eens naar mijn werk, maar dat is net te ver (kost zo veel tijd en dan ben ik zo bezweet, en moet langs het postkantoor en dat is met pakketjes dan niet handig). Ik zit de hele dag, heb geen hond en ook geen kinderen en zomaar uit mezelf gaan wandelen in mijn eentje doe ik ook niet zo snel.
Ik kom ook niet echt aan, maar vind mezelf minder strak nu ik niks meer aan krachttraining doe en het voelt gewoon niet lekker. Ik ben ook net even een paar kilo te zwaar vind ik, maar die kreeg ik er al niet af toen ik wel veel sportte. Mijn humeur wordt echt bepaald door wel of geen beweging. Als ik bv 3 dagen niet heb gesport, kan ik niet meer slapen.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 17 Sep 2013 13:51

Re: Niet sporten

Ik heb ook altijd veel behoefte aan sporten. Ik sport twee keer per week in de sportschool en ik loop minimaal 1 keer, soms 2 keer per week hard. Door veel afspraken of werk lukt het soms niet om naar de sportschool te gaan, dus hebben mijn man en ik thuis een sportkamer ingericht met gewichten, een matje, een springtouw, zo'n gele elastiek (ik weet de officiele naam niet), gewichten die je aan je enkel vast kan maken, een stang waar je gewichten aan kan maken en ik wil ook nog een step kopen. Zo kan ik toch een half uurtje oefeningen doen, als ik daar behoefte aan heb.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 17 Sep 2013 20:37

Re: Niet sporten

Ik sport ook niet. Daarnaast had ik tot voor kort een auto en daar deed ik bijna alles mee.
Nu heb ik geen auto meer dus fiets ik elke dag naar m'n werk, maar dat is in totaal maar 20 minuutjes. Ik heb ook nog eens een zittend beroep.
Ik zou eigenlijk wel echt wat moeten gaan doen, maar kan me er niet toe zetten.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Sep 2013 20:39

Re: Niet sporten

Hé Espa, totaal off topic, maar hoe bevalt je nieuwe baan eigenlijk?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 17 Sep 2013 20:54

Re: Niet sporten

Ik loop 2 tot 3 keer per week hard en dat vind ik wel genoeg hoor. Heb ook zittend werk en reis erheen met het ov.
<<

Anoniem185

Bericht 17 Sep 2013 21:00

Re: Niet sporten

Voor sporten heb ik geen tijd en energie over... Op mijn werk loop ik al genoeg vind ik zelf. Mijn conditie zou wel wat beter kunnen...
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 18 Sep 2013 10:34

Re: Niet sporten

Bliss schreef:Hé Espa, totaal off topic, maar hoe bevalt je nieuwe baan eigenlijk?

Goed! Heb het erg naar m'n zin! Vind het stiekem jammer dat deze opdracht maar 3 maanden duurt en ik dan weer door moet naar de volgende.
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 18 Sep 2013 13:22

Re: Niet sporten

Ik werk de helft vd week en dat is staand en lopend werk. Daarna heb ik echt geen behoefte meer om te bewegen. Afgelopen zomer ging ik iedere dag wel even een stuk lopen of fietsen, maar dat heb ik stom genoeg laten verwateren. Moet dat weer nodig oppakken. Zou wel graag op een sportschool sporten, maar vind de prijzen hier echt absurd hoog.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 18 Sep 2013 13:28

Re: Niet sporten

Ik sport niet.
Wandel wel heel veel.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:44

Bericht 18 Sep 2013 18:48

Re: Niet sporten

Ik ga sowieso 2 keer per week naar de sportschool. Soms is dat ook wel 4 keer, net hoeveel zin ik heb zeg maar.
Maar ik fiets ook veel om mijn oudste naar school te brengen dus ik krijg mijn beweging ook wel.
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 18 Sep 2013 19:01

Re: Niet sporten

Ik sport niet. Noem me maar lui, dat ben ik ook.. :laughcry:
Wel fiets en loop ik naar/van het werk en loop ik 2 keer per dag ook even een rondje in de pauze in een stevig tempo.
Heb hiervoor wel altijd gesport, maar merk dat ik er al een hele tijd gewoon geen puf meer voor heb..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers