Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Niet sporten

<<

Anoniem280

Bericht 19 Sep 2013 12:24

Re: Niet sporten

Ik sport niet.

Op mijn werk loop ik ontzettend veel.
Trappen loop ik ook niet normaal op of af, ik ren ze op en af en dat meerdere keren op een dag.
<<

Roos

Bericht 19 Sep 2013 15:36

Re: Niet sporten

Ik sportte ook niet (heb nu 1 turnles achter de rug gehad), maar ik wandelde gemiddeld 2 uur per dag met de hond.
<<

Anoniem58

Bericht 20 Sep 2013 06:25

Re: Niet sporten

Ik sport ook niet. Net zoals de meeste hier wandel ik wel veel en doe ik veel met de fiets. Ik kom op die manier aan mijn beweging en heb echt de grootste hekel aan sport!
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers