Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


overstappen van iOs naar Android

<<

Anoniem65

Bericht 30 Sep 2014 17:26

overstappen van iOs naar Android

Ik ben 2 jaar geleden van Android overgestapt naar iPhone. Ik weet nog dat het een enorm gedoe was. Ik kreeg de nummers niet van mijn samsung op mijn computer en heb na uren klooien uiteindelijk alles overgeschreven en ingevoerd in mijn iPhone. Nu twijfel ik om weer een Samsung te kopen, maar heb dus geen zin in weer dat gedoe. Is er van jullie iemand overgestapt van iOs naar Android en ging dat soepel?
<<

Anoniem122

Bericht 30 Sep 2014 18:05

Re: overstappen van iOs naar Android

Je kan toch alle nummers naar je simkaart kopiëren en dan in je nieuwe telefoon doen?
<<

Anoniem173

Bericht 30 Sep 2014 18:10

Re: overstappen van iOs naar Android

Ik ben overgestapt van de iphone 4 naar de Samsung s5. Ik vind het een hele vooruitgang! Opzich logisch na een oude iphone en nu een nieuwe Samsung. Maar ik vind het echt prettig werken.

Wel gedoe met nummers overzetten idd. Je zou of je oude simkaart in je nieuwe telefoon kunnen doen of je nieuwe in je oude en kijken of je nummers kunt overzetten. Ik vond het een heel gedoe en heb best veel nummers zelf moeten overtikken.
<<

Anoniem119

Bericht 30 Sep 2014 18:14

Re: overstappen van iOs naar Android

Ja, want Android is daar super handig in. Alles staat namelijk in je Google account. Grote kans dat als je destijds alles via Android had, dat alles nog steeds in je Google account staat.

Ik ben een paar maanden geleden overgestapt van iOS naar Android en het is zo soepel gegaan. Ik had van te voren m'n contacten al in m'n Google account op de computer goed gesorteerd (het gros stond er al in, aantal goed samengevoegd enzo), en hoppa je logt in als je je Android telefoon aanzet voor 't eerst an alles staat er goed in. Simpeler kan niet.

Dat hoeft echt niet meer met een simkaart tegenwoordig.
<<

Anoniem65

Bericht 10 Okt 2014 11:16

Re: overstappen van iOs naar Android

Ik ben toch maar even advies gaan vragen bij 2 winkels. Ze raadden met toch de iphone aan, omdat die maar iets duurder is dan de Samsung Alpha (daar twijfelde ik dus tussen). Dan ga ik toch maar weer lekker voor gemak. En mijn vorige Samsung bleef continu vastlopen dus daar ben ik ook een beetje bang voor. Mijn iPhone wordt wel trager en zet soms een app zomaar uit, maar loopt nooit vast. Het wordt de gouden iPhone 6, heeft iemand hem al? En hoe bevalt hij?

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers