Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trots

<<

Anoniem127

Bericht 29 Sep 2014 16:10

Trots

Weer even een ouderwets trotstopic :).

Mijn middelste dochter was vandaag met krijtjes aan het kliederen op het bord. En toen stelde het ineens ook nog wat voor! Ze had een bal getekend, een slang en een fles en met wat fantasie was het er nog in te zien ook. En toen vroeg ik of ze van de bal een gezichtje kon maken en dat lukte ook nog (al zat de neus boven de ogen).

Waar zijn jullie trots op?
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 29 Sep 2014 16:26

Re: Trots

Ahhhh wat cool!!!

Ik had dat laatst ook met mijn oudste. We zaten te kleuren en vroeg hem of hij een auto kon tekenen.
Hij zei eerst van niet, tot ik ging vragen 'wat heeft een auto allemaal'? Dus hij tekende 2 rondjes en daarna de rest an de auto, was zo trots! Haha.
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 05 Okt 2014 13:04

Re: Trots

Ik ben zo ontzettend trots dat mijn kinderen vandaag allebei 1 km hebben hardgelopen bij de kidsrun van een loop hier in het dorp. Ze hebben er allebei ongeveer 7 minuten over gedaan. Het was zo ontzettend leuk om ze te zien hardlopen tussen de andere kinderen en heel veel mensen die ze aanmoedigden :love: .
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 05 Okt 2014 13:11

Re: Trots

Aahhh wat leuk!

Ik ben trots op mijn dochter, ze is vandaag 9w en 5d oud en rolde een paar keer van haar buik naar haar rug :love:.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 05 Okt 2014 13:32

Re: Trots

Leuke dingen allemaal!

Ik was gisternacht trots. M was wakker, dus ik bracht hem zijn speen. Zegt hij, met een grote lach op zijn gezicht, voor het eerst Mama.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Okt 2014 19:39

Re: Trots

Ik ben trots dat N. ineens de smaak heeft te pakken met zelf zitten. Ze gaat nu de hele tijd zitten, kruipen, zitten, kruipen, etc.

Ik fietste al met haar, maar nu mag het écht! :banaan:
<<

Fiene

Bericht 05 Okt 2014 19:41

Re: Trots

Ik was gisteren zo enorm trots op R.
We zijn een weekendje weg geweest en zaten een ijsje te eten. Opeens stormt R een grasveldje op waar een klein kindje loopt. '' Kindje, kindje'' horen we hem vragen. '' Waar is jouw mama? Ik zal je wel even brengen''

Maar dat kind bleef dus maar rondlopen en onze R maar achteraan... '' Kom maar kindje, niet bang zijn. Ik breng je wel naar je mama''


Zo lief..mijn bezorgde lieve knul.
<<

Anoniem287

Bericht 05 Okt 2014 19:52

Re: Trots

Aaw Fiene, dat is echt te lief!!
<<

Fiene

Bericht 05 Okt 2014 19:58

Re: Trots

Siamsa schreef:Aaw Fiene, dat is echt te lief!!


Dank je wel! Het was ook zo'n enorm aandoenlijk gezicht. Hij was echt bezorgd om dat kindje.

Hij treedt later vast in mijn voetsporen;)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 05 Okt 2014 20:26

Re: Trots

Haha, ahw, dat is lief Fiene!
Fijn is dat Exo, fietsen is zo heerlijk!
Katrien, zo leuk, als ze echt gaan praten :love:

Ik ben trots omdat B vandaag mee was naar een kinderfeestje, waar ik een workshop taartjes versieren heb gedaan.
Ik had voor B een eigen taartje meegenomen, dus mocht zij ook kliederen. Had verwacht dat het echt een hoop smijt en sla werk zou worden, maar ze volgde precies alle stapjes op (jam er op, uitsmeren, bovenkantje weer er op enz) en nu hebben we wel geholpen met de fondant op de taart, maar verder heeft ze hem zelf versierd. Ze was echt enorm enthousiast en vond het super leuk :love:
Afbeelding
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 05 Okt 2014 21:15

Re: Trots

Zo leuk om die trotse verhalen te lezen.

Fiene, wat superlief van je zoontje.
Lejow, wat knap van B!
Linnie, ze is er snel bij!
Katrien, aah smelt!
exo, super van haar.
Liadan, wat goed zeg. Ik doe ze het niet na, haha!

Ik ben echt heel trots op Luuk.
Luuk is eigenlijk vanaf dag 1 een hele moeilijker slaper geweest. Als baby alleen maar hazeslaapjes, toen hij wat ouder werd ging het iets beter maar hij sliep dan overdag wel in de kinderwagen of buggy. In bed wou hij echt niet. Ook op het kinderdagverblijf sliep hij in de wagen.
'S nachts sliep hij wel in bed, maar moesten bij hem slapen tot hij sliep en 's nachts werd hij vaak wakker.
Maar sinds een paar weken slaapt hij zo goed!!! Eigenlijk sinds hij een 1 persoons bed heeft. We hoeven niet meer bij hem te blijven, hij zegt vrolijk doei en gaat zelfstandig slapen. ' s nachts word hij niet meer wakker, of ja misschien wel maar hij gaat niet huilen en roept ons niet. ' s ochtends word hij wakker zodra wij hem eruit halen. Ook ' s middags slaapt hij nu gemiddeld 2 uur. Niet alleen thuis gaat het zo goed maar ook op het kinderdagverblijf slaapt hij nu in bed en ook gemiddeld 2a2.5 uur. Echt zo fijn!
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 06 Okt 2014 07:20

Re: Trots

Lejow, wat goed van haar dat ze zo leuk mee deed!
Exo, wat goed, lekker fietsen samen!
Liadan, wat knap zeg!
Katrien, wat lief!
Fiene, wat lief van R dat hij zo zorgzaam is!
Amber, wat fijn dat hij zo goed slaapt nu!

Ik ben trots op L omdat het zo goed gaat op de peuterspeelzaal! Ze heeft het echt naar haar zin. Heeft amper in de gaten dat ik weg ga en als ik haar weer ophaal wil ze niet mee naar huis!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem166

Bericht 06 Okt 2014 07:35

Re: Trots

Wat een mooie trotse momentjes allemaal!

Ik ben trots op mijn dochter omdat ze, zaterdagochtend toen ik thuis steeds moest spugen, heel lief voor me was. Ze hield mijn haren uit mijn gezicht en als ik klaar was met spugen haalde ze de emmer weg om die naar haar vader te brengen voor het opruimen. Dan moest ik weer gaan liggen en dekte ze met toe met de deken.

En ik ben trots op haar, omdat ze doorgeslapen heeft vannacht! Voor mijn vriend wel heel fijn, want 's nachts wil ze alleen maar mama.
<<

Anoniem286

Bericht 18 Okt 2014 21:10

Re: Trots

Ik up deze even omdat ik heel erg trots ben! Onze dochter heeft vandaag 3x geplast op het potje en ook een keertje gepoept! Ze noemt het douchen... daar moeten we dus nog even aan werken haha, maar ik ben echt verrast.Ben benieuwd of ze het kan volhouden.
<<

Anoniem127

Bericht 18 Okt 2014 21:20

Re: Trots

Knap zeg, terwijl ze nog zo jong is!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 18 Okt 2014 21:24

Re: Trots

Wat knap van haar Highway!
2012
2016
2020

Instagram
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 19 Okt 2014 02:57

Re: Trots

Hier ook een trotse moeder omdat ons zoontje ook inmiddels een aantal keer op het potje geplast heeft en inmiddels naar mij toekomt met de woorden bah poe terwijl hij aan zijn broek/kont friemelt :redface: , dan is zijn luier vol met de andere variant van plassen :) Nu maar verder met de volgende stap dat hij dat ook op het potje doet (of eigenlijk willen we direct plassen en poepen op de wc proberen want dat vindt hij wel heel interessant).

Verder heeft hij vandaag een heel klein stukje zelf gefietst met zijwieltjes, afkijkend van zijn buurmeisje van 2,5 jaar. :)
Afbeelding
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 25 Okt 2014 14:29

Re: Trots

Ahaaa hier was het trots topic.
Ik ben trots omdat onze dochter vanmorgen een plasje op het potje heeft gedaan. We zijn helemaal niet serieus bezig, maar gewoon spelenderwijs en vanochtend ineens onbewust dat plasje! Net 20 maanden!!
22-2-2013
28-8-2015

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom