Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij een klusser?

<<

Anoniem73

Bericht 29 Sep 2014 21:38

Re: Ben jij een klusser?

Haha ik heb echt 2 linkse handen! Verven/sausen dat lukt nog wel, maar de rest doet mijn vriend in huis. Behangen doet mijn schoonmoeder die kan dat zo goed!
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 29 Sep 2014 22:00

Re: Ben jij een klusser?

Wolfinschaapskleren schreef:
Zoethout schreef:Ik ben best handig. Mijn man daarentegen totáal niet. Hij besteedt het liefst alles uit en ik vind dat jammer. Hij probeert het namelijk niet eens. Wie heeft dit nog meer en hoe ga je daar mee om?

Ik herken het, alleen besteedt hij het uit aan mij. Ik probeer hem erbij te betrekken en hem toch dingen te laten doen. Vaak wordt hij dan stikchagrijnig helaas. Ik heb gemerkt dat ieder wat klussen, bij elkaar, maar niet met elkaar scheelt! Bij hem is het volgens mij ook een combi van niet leuk vinden, geen inzicht hebben qua klussen en onzekerheid.

Dat is dus bij die van mij precies hetzelfde.
Leven en laten leven
<<

Anoniem273

Bericht 30 Sep 2014 04:14

Re: Ben jij een klusser?

Nee, niet echt. Ik ben ook getrouwd met een (ex-) timmerman dus hoef niks zelf te doen, haha. Hij is van alle markten thuis, ook netjes schilderen, tegelen en kitten etc. Maar natuurlijk help ik hem wel tijdens onze verbouwing nu. Al is het maar met dingen vasthouden, aangeven, behang eraf krabben, schilderen, etc. En ik heb meegeholpen in de werkplaats om de kattenren/schutting te maken, dat was verrassend leuk. Dan doe ik gewoon volledig mee; zagen, schuren, afkorten, schaven, sjouwen, etc. Ikea is trouwens mijn afdeling, ik vind het echt super leuk om die meubels in elkaar te zetten!
<<

Anoniem119

Bericht 30 Sep 2014 07:14

Re: Ben jij een klusser?

Wat grappig Azi, dat je niet zo'n klusser bent. Ik had jou zo benoemd tot grootste klusser van t forum.
<<

Anoniem71

Bericht 30 Sep 2014 08:21

Re: Ben jij een klusser?

Ja, ik ben wel een klusser. Maar dat wil ook wel met een eigen bedrijf in laminaat leggen.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Sep 2014 08:44

Re: Ben jij een klusser?

Ik kan wel heel veel, maar ik laat het mooi m`n vriend doen. Die kan echt bijna alles én vindt het ook leuk. Ik niet echt.
<<

Fiene

Bericht 30 Sep 2014 13:06

Re: Ben jij een klusser?

Marin schreef:Wat grappig Azi, dat je niet zo'n klusser bent. Ik had jou zo benoemd tot grootste klusser van t forum.



Ja ik ook!

Ik kan zelf niet klussen, of nou ja kan misschien wel maar niet veel gedaan. Ik wil nu wel een buffetkast op Marktplaats kopen en deze zelf verven.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 30 Sep 2014 13:22

Re: Ben jij een klusser?

Ik doe hier bijna alles zelf, ben best handig al zeg ik het zelf :)
<<

Anoniem187

Bericht 30 Sep 2014 14:11

Re: Ben jij een klusser?

Ik vind klussen vreselijk, dus nee ik ben geen klusser. Als ik ooit op mezelf ga, dan moet ik wel. Het is ook niet netjes om alles door anderen te laten doen en iedereen rond te commanderen :eyes:
<<

Anoniem186

Bericht 30 Sep 2014 14:23

Re: Ben jij een klusser?

Serendipity schreef:Ik vind klussen vreselijk, dus nee ik ben geen klusser. Als ik ooit op mezelf ga, dan moet ik wel. Het is ook niet netjes om alles door anderen te laten doen en iedereen rond te commanderen :eyes:


Gewoon de catering verzorgen. Is ook een héél belangrijke taak! (sprak zij uit ervaring, ik hou ook niet van klussen)
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Sep 2014 14:32

Re: Ben jij een klusser?

Nee ik ben geen klusser.
2014 2016
<<

Anoniem273

Bericht 30 Sep 2014 17:07

Re: Ben jij een klusser?

Fiene schreef:
Marin schreef:Wat grappig Azi, dat je niet zo'n klusser bent. Ik had jou zo benoemd tot grootste klusser van t forum.



Ja ik ook!

Ik kan zelf niet klussen, of nou ja kan misschien wel maar niet veel gedaan. Ik wil nu wel een buffetkast op Marktplaats kopen en deze zelf verven.


Haha, ik ben momenteel waarschijnlijk ook één van de grootste klussers van het forum, maar het is zeker niet m'n hobby! Gelukkig wel van m'n man :) Met het einde in gedachten word zelfs ik een grote klusser....!
<<

Anoniem273

Bericht 30 Sep 2014 17:08

Re: Ben jij een klusser?

Jans schreef:
Serendipity schreef:Ik vind klussen vreselijk, dus nee ik ben geen klusser. Als ik ooit op mezelf ga, dan moet ik wel. Het is ook niet netjes om alles door anderen te laten doen en iedereen rond te commanderen :eyes:


Gewoon de catering verzorgen. Is ook een héél belangrijke taak! (sprak zij uit ervaring, ik hou ook niet van klussen)


Dit doe ik trouwens ook! Catering en huishouden is nummer 1, daarna help ik pas mee :)
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 30 Sep 2014 17:27

Re: Ben jij een klusser?

Daar ga ik de komende weken achter komen..
Voorheen had ik mn ex altijd die het deed, en die ik t ook liet doen. Nu zal ik zelf aan de slag moeten, want kan het niet maken om anderen te laten klussen in mn eigen huisje. Wel zullen ze alles voor moeten doen wil ik zelf een poging doen..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem75

Bericht 30 Sep 2014 19:06

Re: Ben jij een klusser?

Geen idee.. Ik laat het iedere keer doen :laughcry:
Maar ik ben wel heel handig en accuraat dus ik denk het wel.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers