Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Over mijn lijk

<<

Anoniem275

Bericht 21 Nov 2014 20:25

Re: Over mijn lijk

Ik vind ook zeker dat hij het super goed presenteert, hoor! Niets ten nadele van hem, maar dit viel mij wel echt op..
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 21 Nov 2014 20:29

Re: Over mijn lijk

Hij stelt juist de vragen waar je eigenlijk het antwoord al op weet, en die niemand anders durft te vragen. En alsnog zijn de antwoorden vaak verrassend en niet wat je verwacht. Ik vind dat ie het heel goed presenteert.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 21 Nov 2014 21:43

Re: Over mijn lijk

Ik heb het gisteren ook weer gekeken, met tranen in mijn ogen. Wat fijn dat Sylvia haar bruiloft nog heeft kunnen meemaken, een grote wens die toch nog is uitgekomen. Erg verdrietig dat ze zo snel na de bruiloft achteruit is gegaan en is overleden. Ik vind dat Patrick het programma goed presenteert, zijn vragen zijn in mijn ogen absoluut niet raar of ongepast. Ontzettend knap dat hij het zoveel seizoenen achter elkaar heeft gepresenteerd, wat een emotionele rollercoaster.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Nov 2014 23:33

Re: Over mijn lijk

Pfff ik heb net weer gekeken en wederom tranen over m'n wangen! Sylvia zag er prachtig uit idd en wat triest dat ze zes weken later al overleden is... Ook die vrienden van Max vond ik superontroerend en het is ook zo'n mooi nummer.

Speciaal voor Max:

❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem86

Bericht 21 Nov 2014 23:39

Re: Over mijn lijk

Ik zit al de hele aflevering te huilen, jeetje
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 22 Nov 2014 00:18

Re: Over mijn lijk

Het was inderdaad weer een heftige aflevering, de tranen rolden weer over mijn wangen. Wat zag Sylvia er mooi uit, zo sneu dat ze 6 weken later al is overleden. Wat de vrienden van Max op die manier deden vond ik ook erg speciaal.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 22 Nov 2014 00:30

Re: Over mijn lijk

Wat een heftige aflevering. Ik vond Sylvia tijdens haar bruiloft zo stil en teruggetrokken :(

Wat mooi om te zien, de vriendengroep van Max en zijn vriendin. Zo speciaal en vol liefde.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Nov 2014 01:35

Re: Over mijn lijk

bubble schreef:Ik vond het van Patrick wel een rare vraag bij Sylvia na het trouwen: "hoe zien jullie de toekomst?"
Terwijl volgens mij erg duidelijk was dat ze de laatste tijd erg achteruit was gegaan, daarom hebben ze de trouwdag ook vervroegd..


Vond ik ook een rare vraag. Dat hij aan Anneleen vroeg hoe het ging is bijv. niet raar, want dat is een standaard vraag die in zulke gevallen heel vaak wordt gesteld.
<<

Anoniem331

Bericht 22 Nov 2014 09:54

Re: Over mijn lijk

Wat is daar nou zo erg aan? Ze zullen toch een beeld gehad hebben bij die toekomst? Dan was het toch raar geweest om daar niet over te praten.
Bijzonder sneu dat net zo snel gegaan is, maar de bruiloft heeft haar denk ik nog juist wat extra tijd gegeven, omdat ze die mee wou maken.
Vond het ook een heftige aflevering deze keer.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Nov 2014 10:25

Re: Over mijn lijk

CCC schreef:Wat een heftige aflevering. Ik vond Sylvia tijdens haar bruiloft zo stil en teruggetrokken :(

Wat mooi om te zien, de vriendengroep van Max en zijn vriendin. Zo speciaal en vol liefde.


Dat viel me ook op bij Sylvia, ze was al helemaal niet meer zo uitbundig en vrolijk als voorheen.

Ik snap niet dat mensen steeds vallen over Patricks vragen en presentatie. Dat directe en recht voor zn raap hoort gewoon bij het programma en bij BNN en ik vind dat ie t goed doet. Denk dat die kandidaten het ook een verademing vinden dat hij niet elk woord op een weegschaaltje legt en er niet omheen draait.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem275

Bericht 22 Nov 2014 10:47

Re: Over mijn lijk

Nogmaals, ik val er niet over en vindt dat hij het echt heel goed presenteert. Echt respect voor hem! Alleen deze vraag vond ik wel wat raar, ik had ook het idee dat ze niet goed wisten wat ze moesten zeggen.. Maar goed, mijn mening. Andere opmerkingen van Patrick die genoemd werden vielen me niet zo op eigenlijk, ik vind dat directe ook juist een sterk punt van het hele programma!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 22 Nov 2014 15:46

Re: Over mijn lijk

Ik vind Patrick het ook super goed doen, je moet het maar kunnen. Alleen die opmerking bij de trouwerij vond ik ook een beetje lastig. Je merkte ook echt dat ze zelf ook niet goed wisten wat ze moesten zeggen en doen. Je weet dat je geen heel leven meer samen hebt.

Dat soort dingen vind ik wel heel erg confronterend. Het zijn allemaal leeftijdsgenootjes, met partners enzo. Zij blijven helemaal alleen achter, terwijl ze nog een hele toekomst (samen) hadden.

Ik vond bij Silvia die achteruitgang ook heel erg goed te merken. Zoveel afgevallen, ze straalde niet meer zo, had gewoon geen energie meer denk ik. Heel heftig om te zien. Arm meisje, zo snel na de bruiloft overleden.

CBL, Anneleen was ook getrouwd met Mark he. Maar zij hebben het heel klein gehouden. Wellicht niet wat ze voorheen zo gewenst had, maar als je partner zo ernstig ziek is, dan pas je je hele leven daar wel op aan denk ik. Dan ben je dankbaar dat je op die manier alsnog getrouwd bent met elkaar.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Nov 2014 16:57

Re: Over mijn lijk

Ik weet dat zij getrouwd zijn daarom vroeg ik mij het af of en waarom ze het niet groter hadden gedaan. Moeten ze zelf weten en idd ivm zijn ziekte wellicht de wens om het zo te doen en snel.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12147

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Nov 2014 17:14

Re: Over mijn lijk

En zij gingen ook trouwen omdat ze bezig waren met ivf dan is alles goed geregeld
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Nov 2014 17:17

Re: Over mijn lijk

Is dat dan zo anders als je niet getrouwd bent? Weet wel dat als je ongetrouwd een kind hebt de vader het kind moet erkennen, maar nu is het dus een ander geval.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Nov 2014 17:31

Re: Over mijn lijk

de ivf word er niet anders van, alleen als je niet getrouwd bent is de vader niet automatisch de vader van het kind. Dat moet dan erkend worden. Stel anneleen was net 5 wkn zwanger en mark zou op dat moment heel hard achteruit gaan en niet meer in staat zijn om het kindje te erkennen. Dan heeft het kindje officieel geen vader. Op het moment dat ze dan getrouwd zijn is hij wel officieel de vader.
2015 💙
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Nov 2014 17:58

Re: Over mijn lijk

Aha vandaar,maar dat is eigenlijk wel gek he hoe dat werkt.
<<

Anoniem149

Bericht 22 Nov 2014 20:46

Re: Over mijn lijk

caribbeanlover schreef:Is dat dan zo anders als je niet getrouwd bent? Weet wel dat als je ongetrouwd een kind hebt de vader het kind moet erkennen, maar nu is het dus een ander geval.

Dat heeft ze toch ook in een aflevering verteld?
<<

Anoniem99

Bericht 22 Nov 2014 21:45

Re: Over mijn lijk

Winegum schreef:Ik vind Patrick het ook super goed doen, je moet het maar kunnen. Alleen die opmerking bij de trouwerij vond ik ook een beetje lastig. Je merkte ook echt dat ze zelf ook niet goed wisten wat ze moesten zeggen en doen. Je weet dat je geen heel leven meer samen hebt.

Dat soort dingen vind ik wel heel erg confronterend. Het zijn allemaal leeftijdsgenootjes, met partners enzo. Zij blijven helemaal alleen achter, terwijl ze nog een hele toekomst (samen) hadden.

Ik vond bij Silvia die achteruitgang ook heel erg goed te merken. Zoveel afgevallen, ze straalde niet meer zo, had gewoon geen energie meer denk ik. Heel heftig om te zien. Arm meisje, zo snel na de bruiloft overleden.

CBL, Anneleen was ook getrouwd met Mark he. Maar zij hebben het heel klein gehouden. Wellicht niet wat ze voorheen zo gewenst had, maar als je partner zo ernstig ziek is, dan pas je je hele leven daar wel op aan denk ik. Dan ben je dankbaar dat je op die manier alsnog getrouwd bent met elkaar.


Ik vond het in die zin een vervelende vraag omdat Sylvia zeer duidelijk had aangegeven het er niet over te willen hebben. En dan toch, na zo'n heugelijk moment, zoiets vragen. Dat stoorde mij enorm.. En inderdaad, ze wisten zelf ook niet wat ze er mee moesten.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Nov 2014 00:00

Re: Over mijn lijk

Wat heb ik zitten janken vandaag. Kleine Olivier op de begrafenis van zijn moeder. De beelden van Annemiek met Olivier. En wat deed die cabaretier het goed.
2015 💙
<<

Anoniem331

Bericht 28 Nov 2014 00:04

Re: Over mijn lijk

Nou inderdaad. Heftige aflevering weer. Het was ook de laatste van dit seizoen.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 28 Nov 2014 00:05

Re: Over mijn lijk

Pfff.. écht heftig. Ik heb er gewoon bijna geen woorden voor. Respect voor deze mensen die deze ziekte ondanks hun harde vechten niet konden verslaan. Respect voor hun nabestaanden. En ook respect voor de mensen die dit programma in elkaar zetten.

Op 't einde met de uitvaart van Annemiek vond ik het zó pijnlijk om Olivier te zien, vind het voor hun fijn dat Annemiek nog thuis afscheid kon nemen. Dat stukje met Luc in 't café, hoe hij verteld over Sylvia & over 't leven, heel mooi.

Nu is het seizoen klaar, ergens neem je dan ook afscheid van deze mensen.. Ook gewoon een gek idee dat ze voor 't volgende seizoen al aan het filmen zijn...
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem280

Bericht 28 Nov 2014 00:07

Re: Over mijn lijk

Heb zitten janken!
En Anneleen die haar zelf gênant vind dat ze alleen maar verliefder op Mark wordt? Ik vind dat juist niet gênant, maar een ontzettend mooi iets.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 28 Nov 2014 00:13

Re: Over mijn lijk

Pfff zitten janken weer... Heel heftig om die kleine van Annemiek te zien op de uitvaart. Vond het wel jammer (is dat het goede woord? ) dat ze niks van de uitvaart van Sylvia lieten zien met die koetsen, denk dat ik dan echt kippenvel had gekregen.

Ben heel benieuwd naar volgend seizoen, er doet iemand mee die ik vaag ken vanuit mijn woonplaats.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 28 Nov 2014 00:13

Re: Over mijn lijk

Ik kon het ook niet droog houden, al moest ik best een beetje lachen toen Maurits tegen Olivier zei ja je krijgt zo bitterballen. Maar het idee dat dat kleine ventje nu ondertussen al een jaar zijn moeder moet missen pff zo pijnlijk.

Dat van Anneleen vond ik juist ook erg mooi.

Ach en Luc aan het huilen in dat café, zo'n zin om iemand dan te knuffelen en te zeggen dat het wel goed komt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers