Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw leukste date!

<<

Anoniem66

Bericht 04 Okt 2014 13:03

Re: Jouw leukste date!

Ik weet trouwens ook niet of het echt dolverliefd zijn is. Dit voelt echt wel heel anders. Het is heel anders als je een relatie samen begint met z'n 2en op een jonge leeftijd, dan dat je een relatie begint met iemand met allebei al een gezin. Je staat er veel steviger en nuchterder in ofzo, maakt bewuster keuzes. Het voelt vele malen stabieler in ieder geval.
<<

Anoniem125

Bericht 04 Okt 2014 13:05

Re: Jouw leukste date!

Ik vind het wel normaal dat die eerste doldwaze verliefdheid op een bepaald moment overgaat in iets anders. Bij sommige stellen verandert het in een saaie sleur, in een slap aftreksel van wat het eerder was, maar als je geluk hebt en goed bij elkaar past, dan verandert het in houden van. Ik vind dit persoonlijk nog een veel mooier gevoel. Ik hoop dat jij dat in je huidige relatie ook gaat mee maken. Iemand die echt voor je gaat en van je houdt!
<<

Anoniem125

Bericht 04 Okt 2014 13:12

Re: Jouw leukste date!

Ik denk dat iedere relatie zich anders ontwikkelt, maar feit blijft dat je elkaar de eerste periode nog moet leren kennen. Hoe oud je ook bent, al heb je 8 kinderen en al voelt het alsof je elkaar al tien jaar kent ... toch heb je elkaar nog maar in een beperkt aantal situaties kunnen meemaken. Je weet dus simpelweg nog niet helemaal met wie je te maken hebt. Dat kost tijd, zeker in jouw situatie waarin er sprake is van veel pijn uit het verleden en een beschadigd vertrouwen. Geef jezelf die tijd ook, als hij het echt voor je is, heb je je hele leven nog.
<<

Anoniem66

Bericht 04 Okt 2014 13:18

Re: Jouw leukste date!

Komt wel goed :)
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 11 Okt 2014 11:30

Re: Jouw leukste date!

Dat was met mijn vriend. Hij kwam naar mij, om samen in de kroeg wat te gaan drinken. We raakten niet uitgepraat en schoven de barkrukken steeds dichter naar elkaar. Vervolgens heb ik hem nog een stukje van de stad laten zien en zijn we naar mijn huis gegaan om naanpizza's te bakken. Rond half 2 begonnen we te zoenen en het volgende moment was het na vijven 's nachts.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers