Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Swiss Sense ervaringen

<<

Anoniem253

Bericht 14 Mei 2015 14:06

Re: Swiss Sense ervaringen

Lekker geslapen??
<<

Anoniem173

Bericht 15 Mei 2015 09:51

Re: Swiss Sense ervaringen

heerlijk :D
<<

Anoniem253

Bericht 29 Mei 2015 06:27

Re: Swiss Sense ervaringen

Meiden na hoeveel weken kregen jullie bericht dat het bed binnen was? Wij wachten nu 9 weken.. Ze hebben vermeld dat de levertijd 12 weken is maar hoop dat het bed er eerder is. :smile:

Was jullie bed er eerder/op tijd of later?
<<

Anoniem253

Bericht 29 Mei 2015 08:36

Re: Swiss Sense ervaringen

Jeej!! Ik dacht ik zal eens even bellen.. Toen werd ik gelijk doorverbonden naar de planning omdat het bed binnen is :smile: volgende week vrijdag wordt hij geleverd!!
<<

Anoniem173

Bericht 29 Mei 2015 16:04

Re: Swiss Sense ervaringen

Jeej mooi zo!
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 18:59

Bericht 31 Mei 2015 11:03

Re: Swiss Sense ervaringen

Wat zal jij lekker slapen volgende week.

Een aantal weken geleden is de swiss bij ons langs geweest. Wat ik ook deed of hoe ik het bed ook opmaakte. Het leek erop dat onze topper te klein was. Uiteindelijk bleek dat we een te groot bed geleverd hebben gekregen en dat de topper wel aan de maat voldeed ;-) We krijgen nu een speciale topper op maat gemaakt helemaal gratis :-), dus even wachten dus tot hij geleverd wordt. Erg goeie en fijne service!
<<

Anoniem253

Bericht 31 Mei 2015 11:20

Re: Swiss Sense ervaringen

munk schreef:Wat zal jij lekker slapen volgende week.

Een aantal weken geleden is de swiss bij ons langs geweest. Wat ik ook deed of hoe ik het bed ook opmaakte. Het leek erop dat onze topper te klein was. Uiteindelijk bleek dat we een te groot bed geleverd hebben gekregen en dat de topper wel aan de maat voldeed ;-) We krijgen nu een speciale topper op maat gemaakt helemaal gratis :-), dus even wachten dus tot hij geleverd wordt. Erg goeie en fijne service!


Zo wat een goede service! Scheelt de maat veel? Hoe slaapt het bed? Wij kunnen echt niet wachten.. Haha!
<<

richardd01

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 27 Jan 2018 11:09

Bericht 27 Jan 2018 11:13

Re: Swiss Sense ervaringen

verwijderd
Laatst gewijzigd door richardd01 op 30 Jan 2018 15:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Jan 2018 11:24

Re: Swiss Sense ervaringen

richardd01 schreef:Na bij een bezoek in 1 van de filialen advies te hebben gekregen hebben wij 2 duurdere boxspring matrassen besteld via de webwinkel. Mijn partner is er erg tevreden mee maar ik slaap er na 6 weken nog helemaal niet lekker op. Krijg zelfs pijn in mijn rug. Ik heb ook een topper geprobeerd maar helpt niet voldoende. Dat is gek want door mijn werk slaap ik op veel verschillende bedden in hotels en heb ik nooit problemen. Het blijkt dat Swiss sense geen 3 maanden omruil garantie geeft voor web-aankopen. We vreemd voor een winkel die in het duurdere segment zit. Reden is zogezegd dat ze deze garantie niet willen geven als je geen advies hiervoor hebt gehad van 1 van de verkopers. Ik heb het nu achteraf ook kunnen terugvinden op de webside. Als het dan inderdaad echt zo is dat niet elk matras geschikt zou zijn voor iedereen dan zou Swiss sense niet aan webverkopen moeten doen, maar ja, dat is een hoop omzet. Had ik toch beter voor het Emma matras moeten gaan waar ze wel voldoende vertrouwen hebben in hun product om deze garantie te geven, zelfs bij web aankoop.
Ik kreeg nog wel een heel slecht aanbod voor 100eur terug voor mijn bijna nieuwe matras van 400eur bij aankoop van een vervangend matras… :palm: Krijg ik geen zwitserleven-gevoel van.

Verkeerde website. Je moet klacht.nl hebben...
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 27 Jan 2018 17:50

Re: Swiss Sense ervaringen

Toch bijzonder dat iemand een account aanmaakt om een klacht te plaatsen over een product en dan nog wel in een oud topic. Serieus waarom?

Wij hebben overigens sinds september een Swiss Sense en oh wat ben ik blij met ermee! Onze dochter ook, prima alternatief voor springkussen ;)
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 18 Sep 2019 09:05

Re: Swiss Sense ervaringen

Meg schreef:Toch bijzonder dat iemand een account aanmaakt om een klacht te plaatsen over een product en dan nog wel in een oud topic. Serieus waarom?

Wij hebben overigens sinds september een Swiss Sense en oh wat ben ik blij met ermee! Onze dochter ook, prima alternatief voor springkussen ;)



En weer opnieuw wordt een oud topic voor een klacht gebruikt... echt ga op een klachtensite klagen (klacht.nl)
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 18 Sep 2019 11:34

Re: Swiss Sense ervaringen

En dat iemand er ook speciaal een account voor aanmaakt, haha. En de klachtenmensen hebben al drie ook wel een hele post geplaatst, haha. Zal er een officieel anti-swisssenseclubje zijn?
Wij zijn iig nog steeds blij met het bed ;)
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 18 Sep 2019 16:50

Re: Swiss Sense ervaringen

Bel het callcenter gewoon plat als je een klacht hebt. Die zit hier in de buurt en ik ken ook iemand die daar heeft gewerkt. Sowieso is de plaats bekend als beddengoedhoofdstad van het land want ook het hoofdkantoor van Beter Bed is hier gevestigd.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers