Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Open huizen route

<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 04 Okt 2014 07:53

Re: Open huizen route

Ik heb bloemen gehaald en beneden helemaal opgeruimd en gedweild. Straks boven, de badkamer en de toiletten Nog even toonbaar maken.
Ik heb wel spul voor appeltaart in huis gehaald maar mij kennende wordt de keuken dan weer een bende. Ik ben ook lekkere koekjes gehaald, denk dat ik die leuk op een etagère leg.

Iedereen heel veel succes vandaag! Hopen dat de koper er tussen zit.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem113

Bericht 04 Okt 2014 08:10

Re: Open huizen route

Wij doen niets extra's vandaag. Ik hoop dat er een paar kijkers komen! Zou toch wel teleurgesteld zijn als er niemand komt..

Iedereen veel succes!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 04 Okt 2014 08:12

Re: Open huizen route

Succes allemaal!
<<

Anoniem87

Bericht 04 Okt 2014 08:17

Re: Open huizen route

Succes allemaal!
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 04 Okt 2014 08:30

Re: Open huizen route

Succes vandaag!!
10-08-2017 ♥
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 04 Okt 2014 08:46

Re: Open huizen route

Succes vandaag allemaal!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 04 Okt 2014 10:18

Re: Open huizen route

Succes allemaal vandaag!
2012 & 2016
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 04 Okt 2014 10:19

Re: Open huizen route

Succes vandaag!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 04 Okt 2014 10:48

Re: Open huizen route

Heel veel succes allemaal vandaag!

Stiekem zou ik zelf al die huisjes wel langs willen gaan om te kijken, haha, ik vind het altijd zo leuk om inrichtingen te zien.
Afbeelding
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 04 Okt 2014 10:50

Re: Open huizen route

Succes allemaal! Hopelijk komt de potentiële koper langs!
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Anoniem119

Bericht 04 Okt 2014 10:53

Re: Open huizen route

Nou, ik ben er klaar voor! Alles is opgeruimd, diefstalgevoelige spullen opgeborgen, huis (relatief) schoon, en de koekjes en foldertjes staan klaar.

Afbeelding

Ik ga als het rustig is mensen ook maar een kopje koffie aanbieden.

Ik heb ook nog een geurkaarsje in de wc aangehad, maar wel heel even, zodat het niet overheerst want dan denken mensen misschien dat ik een geur probeer te verdoezelen.

En intussen zit ik gewoon beetje achter de computer te wachten.... Die zet ik wel uit zodra er iemand komt.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 04 Okt 2014 11:01

Re: Open huizen route

Succes allemaal!! Ik hoop dat het jullie wat oplevert!

Wij doen dit keer niet mee, ons huis is na bijna 3 jaar verkocht! :cheering: (Voor een spotprijsje, maar dat terzijde :nopompom: )
<<

Anoniem119

Bericht 04 Okt 2014 11:02

Re: Open huizen route

Whohooo wat fijn voor je SoGood, dat is goed nieuws!
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 04 Okt 2014 11:04

Re: Open huizen route

Hier er ook helemaal klaar voor. Net nog even bosje bloemen gehaald. De deur naar het balkon staat lekker open met dit heerlijke weer dus laat de mensen maar komen. Ik hoop tenminste wel dat er iemand komt, maar ja afwachten...

Baal er alleen wel beetje van dat de bovenburen mee teren op onze open huize dag. Hun huis staat nog helemaal niet te koop en nu hebben ze heel groot op het raam gehangen dat ze open huis hebben. Dus als wij niet mee zouden doen zouden daar ook geen mensen komen (aangezien ze niet op funda staan). Daarnaast waren wij de enige in de straat die te koop stonden met deze gunstige ligging. Blokje hier achter staan ook een aantal appartementen te koop, maar die zitten minder gunstig qua ligging en zonkant. Maar goed we wachten gewoon braaf af en hopelijk zit er een geïnteresseerde (koper) bij.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 04 Okt 2014 11:07

Re: Open huizen route

Oh wat irritant, Framboos! Hopelijk helpt het dat ze toch nog niet op Funda staan, dat mensen dan nog niet gaan kijken, of daarna weer vergeten welk huis het was omdat ze het niet terug kunnen vinden.

Ik erger me ook aan m'n buren momenteel. Degene naast ons is aan het klussen (hij komt er binnenkort wonen en ik kan 'm moeilijk zeggen dat ie vier uur lang niet mag klussen want wie weet komt er wel niemand), en de buurman beneden heeft z'n scooter in de hal staan. Al twee keer langs gelopen om aan te bellen zodat ie 'm even buiten kan zetten, maar hij doet niet open.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 04 Okt 2014 11:13

Re: Open huizen route

Oooo... Dat is echt flauw framboos. Ik hoop dat ze allemaal bij jullie komen kijken en niet bij de buren :razz:

Hier staat alles ook klaar, koffie, koekjes en brochure. Maar Tot nu toe nog rustig.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 04 Okt 2014 11:36

Re: Open huizen route

_Lana_ schreef:Heel veel succes allemaal vandaag!

Stiekem zou ik zelf al die huisjes wel langs willen gaan om te kijken, haha, ik vind het altijd zo leuk om inrichtingen te zien.


Ik wilde stiekem ook gaan kijken, maar ik doe het niet aangezien ik niet wil kopen, maar gewoon nieuwsgierig ben.

Sogood, wat fijn! Gefeliciteerd!!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem113

Bericht 04 Okt 2014 11:39

Re: Open huizen route

Fijn Sogood!

Hier nog niemand.. Wordt een lange middag zo
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 04 Okt 2014 11:54

Re: Open huizen route

Hier ook nog niemand. Maar boven dus wel... Kan wel janken! Waarom komen ze daar wel, dat hele huis is nergens te vinden op internet. En langs ons huis lopen ze gewoon voorbij. Ze keken nog wel even naar binnen via het balkon net en zeiden deze is wel opengebroken (vroeger zat er nog een slaapkamer in de woonkamer, deze is er uit waardoor wij een ruime lichte woonkamer hebben). Ze hebben de auto laten staan, want denk dat ze hier achter verder gingen kijken. Hoop zo dat ze straks nog aanbellen.. Was een jonge meid die op zoek was.

Helaas ze rijden dus net weg... Ahh! Ben zo bang dat het nooit verkocht gaat worden of met een nog grotere restschuld.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 04 Okt 2014 11:56

Re: Open huizen route

Hier ook nog rustig :(
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 04 Okt 2014 11:58

Re: Open huizen route

Framboos schreef:Hier ook nog niemand. Maar boven dus wel... Kan wel janken! Waarom komen ze daar wel, dat hele huis is nergens te vinden op internet. En langs ons huis lopen ze gewoon voorbij. Ze keken nog wel even naar binnen via het balkon net en zeiden deze is wel opengebroken (vroeger zat er nog een slaapkamer in de woonkamer, deze is er uit waardoor wij een ruime lichte woonkamer hebben). Ze hebben de auto laten staan, want denk dat ze hier achter verder gingen kijken. Hoop zo dat ze straks nog aanbellen.. Was een jonge meid die op zoek was.

Helaas ze rijden dus net weg... Ahh! Ben zo bang dat het nooit verkocht gaat worden of met een nog grotere restschuld.


Aaah Nee, wat stom!
Waren het niet gewoon kennissen ofzo die even langs kwamen?

Hoe is het bij jullie Marin?
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem113

Bericht 04 Okt 2014 12:03

Re: Open huizen route

Dat is helemaal balen Framboos! Frustrerend he dat verkopen.. Wij hebben al best wat kijkers gehad maar steeds blijft het maar bij 1 bezichtiging.
<<

Anoniem119

Bericht 04 Okt 2014 12:13

Re: Open huizen route

Aaah wat super stom, Framboos. Ik duim voor je!

Hier was net de eerste persoon, samen met z'n moeder! Die moeder was helemaal enthousiast, dat kon je echt merken. En die jongen (dertiger) ook wel volgens mij. Ze bleef maar zeggen dat het zo'n leuk licht appartement was. Jeej. Dat hoor ik graag.
<<

Anoniem113

Bericht 04 Okt 2014 12:18

Re: Open huizen route

Fijn Marin! Zulke reacties hoop je natuurlijk. Zou toch mooi zijn als jullie appartement lekker snel verkoopt.
<<

Anoniem119

Bericht 04 Okt 2014 12:21

Re: Open huizen route

Ja inderdaad!

En daar was net de Rabobank aan de deur met een appeltaartje. Huh? Echt vet leuk. Om me succes te wensen met de verkoop en wat flyers te geven. Oké prima. Beetje jammer dat ik morgen op reis ga en m'n vriend ook op reis is, maar goed haha.
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers